Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ser Tyrion undrer seg…

Kan kanskje forklare hva jeg mener: De som deltok på Nano emisjonen fikk oppleve at de kjøpte på topp og fikk siden gjennomgå en sterk kursnedgang. I % mye verre enn det som skjedde etter PCIB sin emisjon. Nano utnyttet en høy kurs mens PCIB angivelig ville gi sine aksjonærer en god emisjonsrabatt. For dem som ikke deltok i emisjonene, fremsto dog Nano sitt opplegg best da det medførte minst mulig utvanning.

3 Likes

Jeg var selv aksjonær i NANO da emisjonen ble foretatt. Må si at jeg var fornøyd med at selskapet hentet inn kapital som medførte minimal utvanning av oss som allerede var aksjonærer. Men det hører også med til historien at aksjekursen til NANO i etterkant aldri har vært over emisjonskursen.

1 Like

Her er svarer jeg fikk fra Nordnet, vedrørende belåningsgraden for PCIB.

«Hei,

Det avhenger litt av hvordan den nye belåningsmodellen blir, men jeg vet at problemet du tar opp er én av mange vi ser på å løse innen den tid.

Beklager at jeg ikke har mer å komme med per nå, men det skal bli distribuert tilstrekkelig med informasjon i god tid, før en må eventuelt agere på endringer som blir implementert.

Slik det ser ut nå, så burde problemet du referer til bli løst med den nye belåningsmodellen.

Ha en fin dag videre.
Nordnet Kundeservice.»

2 Likes

Med andre ord, det ser nok ut til å ordne seg, men ingenting er helt bankers, ennå.

3 Likes

Får vi presentert fimaVACC-resultater av Sjoerd denne uken? :crossed_fingers:

Cancer Immunotherapy and Immunomonitoring Conference (CITIM) APRIL 29 - MAY 2, 2019, TBILISI, GEORGIA
MAY 2, 2019 PLENARY SESSION 11
9:00 – 11:00
Cancer immunotherapy IV: Novel vaccines
Sjoerd H. Van der Burg (Leiden, Netherlands)
Combination of checkpoint inhibition and vaccines for cancer therapy

7 Likes

I still think Fimavacc will be presented in CIMT conference 21st-23rd may. the abstracts will be made available online 14/05.

http://www.meeting.cimt.eu/program

22 Likes

Wishfull thinking er halmstrået vi klynger oss til.

Sliter med å holde oss over 25…litt av et siste halvår vi har hatt.

Lurer på hva Per drar ut av hatten den 8. mai…

Lothian

3 Likes

Noe interessant og positivt kommer vel. Enten fakta eller tidsramme for når fakta legges frem, må vikunne regne med(?)

1 Like

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pcib-ol-earnings-022649912.html

Noen har gjordt en fabelaktig god jobb.
Til og med spørsmål&svar delen er med.

7 Likes

Litt spekulering

Dersom BP vurderer å gi bud på PCIB , når vil det mest naturlig kunne skje?

Vi har jo en stor BP innenfor veggene alt innen området fimaNAC og da er de kanskje mere i inngrep med utviklingen i selskapet?
At selskapet vil være anonymt er vel kanskje ikke så rart da de derved kan begynne med lavere bud?

Ved publisering av gode fimaVACC data er kanskje et naturlig tidspunkt hvor bud kan komme?

Å vente vil jo bare gjøre det hele dyrere?

9 Likes

Horoskop for løven i mai 2019.

Økonomi:

Hell og lykke følger også dine finanser i mai. Husk Lotto kupongen, man vet aldri!

Jeg forventer ikke at lotto kupongen treffer, men kanskje min investering i PCIB. Hadde vært hyggelig om den gjorde det ihvertfall :slight_smile: :joy:

7 Likes

Vel, det kan godt hende du faar oensket ditt oppfyllt. For det er;

1. Like foer flere av vaar fimaNac partnere bestemmer seg for om de skal ta neste steg og gaa over til klinisk testing.

2. Like foer foerste pasient i realease studiet blir behandlet.

3. Like foer fimaVacc/kreftvaksine resultatene presenteres.

Alt er paa G. og vi faar haape det forblir der.

5 Likes

Ser dårlig ut for CIMT. Titlene på alle abstraktene ble publisert 26. april sammen med det fulle programmet, og jeg finner ingenting om fimaVACC.

26.04.2019

Conference program online

Prepare for the 2019 CIMT Annual Program by downloading the day-to-day conference program with all speakers and presentation titles.

3 Likes

I am just waiting for that ‘H1 2019’ to become that dreaded ‘H2 2019’ on the Q1 presentation…

1 Like

Noen som kan bekrefte når PCIB fikk klargjøring til å starte opp pivotal studien i Norge? Husker jeg riktig at det var i februar?

1 Like

Hvilke relevante konferanser er da igjen innen 2019H1 ?

2 Likes

Synes det lukter medisinsk tidsskrift lang vei.

7 Likes
  1. Februar.

Det tar en evighet for FPD, eller klarer de innen juni 2019?

Lothian

4 Likes

Hei

Jeg tror at man skal være klar over definitionen på FPD. Det er en meldingen som først kommer etter at første pateint er doseret. I Pcib sitt tilfede betyr det etter 8 uker.

Så i princippet kan 2-3 pasienter være i behandling nu.

Jeg tror denne melding kommer senest 5-10 dager etter Q1

15 Likes

@FiloD

Dette er svært oppklarende informasjon. Må innrømme at jeg nå i flere uker - i stigende grad - har undra meg over at denne FPD-meldingen ikke allerede er kommet. Så det du deler her, gir mening. Et antall pasienter er altså trolig allerede godt inne i det første behandlingsløpet.

Så kan man spørre seg; hvorfor har ikke selskapet sjøl allerede gitt denne presiseringen.

Kommunikasjon, aksjonærinnsikt, Fingerspitzgefühl. Unødvendig usikkerhet og villrede.

7 Likes