Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Bare for å avklare se dette link https://www.lawinsider.com/dictionary/first-patient-first-visit

Her står First Patient First Visit means the completion, in accordance with applicable study protocol and regulations, of a first study visit by a human subject in a clinical trial.

legg merke til, The completion, det betyr når pasienten er ferdig med behandlingen, og i Pcib sit tilfelde tar dette 8 uker.

14 Likes

Hva er egentlig det vanligste valg for slike presentasjoner? Hva gir mest prestisje og gjennomslag: Medisinsk tidsskrift eller presentasjon på konferanse?

1 Like

En annen side ved saken: Har ikke PW flere ganger og faktisk ganske nylig forsikret at fimaVacc analysen blir presentert i løpet av H1? Da må han jo allerede ha fått vite fra de Burg hvordan og når analysen blir presentert? Han driver jo ikke å gjetter på vegne av sine aksjonærer…?

3 Likes

Det er guiding, så ville ikke satsa leiligheten min på dette :slight_smile: Men tror og at det bør være rett rundt hjørnet nå.

5 Likes

Å guide f.eks. FPD er nettopp det, guiding. Man kan ikke vite nøyaktig når første pasient er klar. Å guide publisering av en analyse fra en bestemt kilde, innbiller jeg meg må bygge på kontakt med den samme kilden, om det da ikke skal bli ren gjetting. I dette tilfellet har jo PW gjentatt det samme budskapet flere ganger.

5 Likes

Ja, årsaken til at jeg ikke tar det for god fisk er at det er skjedd tidligere på akkurat fimavacc at guiding er opprettholdt med bare uker igjen var det vel ved en kvartalspresentasjon, og da burde det som denne gangen vært tilfellet. Derfor jeg tenker at en kan godt være litt varsom i forhold til guiding. Likevel, er såpass lenge siden nå at jeg tror vi får det i nær fremtid. Tror StockDZ får rett i at det blir presentert på CIMT.

5 Likes

Med andre ord, Per Walday forstår ikke at aksjonærene venter, og har ventet ganske lenge, på FPD?

Kommunikasjon og aksjonærforståelse er på et skremmende lavt nivå.

Etter min mening ville det vært en strålende investering for PCIB å ansette en kommunikasjons/IR-direktør, selv om det ville medført økte kostnader for selskapet.

1 Like

Man kan saktens lure. PW har sagt til Einarsson at fimaVacc vil bli presentert 1H.

Titler til Asco og Cimt er sluppet, ingen spor av fimaVacc. Ingen andre relevante konferanser er foreslått såvidt jeg kan se.

Så hva står vi da igjen med?

På tide med en avstemning igjen.

Hvor blir dybdeanalysen på fimaVacc først presentert?

• Late breaking CIMT
  • Late breaking ASCO
  • Annen konferanse i H1
  • Tidsskrift
  • Konferanse i H2

0 stemmegivere

3 Likes

Mener du m.a.o. at vi skal hjelpe PW med en ny guiding?:smile:

3 Likes

Kan være enig med deg her. En IR ansvarlig kan i stor grad sikre et mer riktig forhold mellom aksjekurs og faktisk status i selskapet. For PCIB vil jeg påstå at situasjonen i selskapet er langt bedre enn det aksjekursen gjenspeiler.

3 Likes

Her er det mye klaging! Fortsatt holder 1H 2019 guidingen fra forrige kvartalspresentasjon både når det gjelder fimachem og fimavacc! Mai og Juni gjenstår i første halvår 2019!!!

7 Likes

Tror ikke en ir ansvarlig vil hjelpe. Resultater og aller helst avtaler med penger på bordet er det markedet vil se.

6 Likes

30/04-2019 11:13:10: (PCIB) PCI Biotech: Invitation to first quarter 2019 result presentation

3 Likes

Selg alt

3 Likes

Har du plutselig mista trua?

Pliz folkens, LITT humor må nesten være lov i småprattrådene.

3 Likes

Selg alt, for snart kommer Investtech å si at PCIB taper penger etter presentasjonen :upside_down_face:

2 Likes

Når det kommer til PCIB, har jeg ikke lenger humor. Dessverre :frowning:

3 Likes

Om jeg skal være seriøs, så begynner det å bli fryktelig mye forsinkelser og radiotaushet fra selskapet, så det teller ned.

Det som teller opp er at jeg kan se på topp 20 listene og annen aktivitet i Oslo Cancer Cluster at radforsk virker som de har fryktelig trua på teknologien. Og emisjonspengene ligger jo der på kontoen til selskapet.

3 Likes

Hehe, hadde den kommentaren falt på en Nano-tråd så hadde det vært flagging, gnåling om HO-tilstander og en tupp i ræven rimelig kjapt

2 Likes