Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er helt ukorrekt. Det er når folk gjentar, gjentar og gjentar ting i det uendelige det blir moderatormat. La den ballen ligge er du grei.

2 Likes

Yess boss!

Forøvrig helt uenig med deg, men ballen ligger steindød;)

1 Like

Guidingen er jo helt på jordet. Men en blir jo herdet ettersom årene går. Nå legger jeg automatisk på ett år på guidingen og blir ikke forundret når det tar et ekstra.

Det er jo spennende med vacc og har ikke gitt opp nac helt ennå. Det kan fort snu for Pcib, og får de til noe kan det bli virkelig stort.

3 Likes

Oslo, Norway, 30 April 2019 - PCI Biotech invites to a presentation of the company’s first quarter 2019 result on Wednesday 8 May 2019 at Oslo Cancer Cluster Innovation Park.

Time: Wednesday 8 May, 08:30am – 09:30am CEST (local time).
Venue: Jónas Einarsson aud. (2nd floor, entrance 2B), Oslo Cancer Cluster Innovation Park, Ullernchausséen 64, Oslo.

The presentation will be held in English and if you wish to attend the presentation, please confirm with an e-mail to post@pcibiotech.com.

The presentation will also be a live webcast and can be accessed through www.pcibiotech.com. It will be possible to post questions through the webcast console.

The interim report and the presentation will be available on www.newsweb.no and on the company’s webpage, www.pcibiotech.com from 07:30am (CEST) on 8 May 2019.

For further information, please contact:
Ronny Skuggedal, CFO
Email: rs@pcibiotech.no
Mobile: +47 9400 5757

2 Likes

Nå var det vel ikke noen signaler om nye utsettelser i dagens innkalling?

1 Like

Ennå noen som vil konkurrere om pasientene i fase 111.

https://www.ascopost.com/News/59981

1 Like

Ser at 23% stemmer for konferanse i H2. Når er i tilfelle første relevante konferanse for dette i H2?

1 Like

Er ikke dette gode data? @Snoeffelen ?

1 Like

Bare 9 av 57 som har extrahepatic (målgruppe til pcib), mens man får responstall som gjelder alle 57, så det går vel egentlig ikke an å si noe om hvilken effekt dette har målt opp mot de pcib retter seg inn mot… Men relativt ok tall målt opp mot historiske tall for gem/cis alene ser det absolutt ut for.

For øvrig vedrørende bivirkningsprofilen:
Among 57 patients completing at least 1 cycle of treatment, grade ≥ 3 adverse events occurred in 58%, including 61% of patients in the higher-dose group and 54% in the reduced-dose group. The most common grade ≥ 3 adverse event was neutropenia, which occurred in 33% of patients, including 32% of the higher-dose group and 35% of the reduced-dose group

4 Likes

Jeg fikk nok i dag så jeg la ut 7000 aksjer, som tilsvarer ca 25% av beholdningen, til 27 NOK, men ingen bet på.

La så ut 3500 til 26,50 NOK men heller ikke napp der. Tenkte jeg skulle spre risikoen mellom pcib og pho. Hvis vi står ovenfor Q1 uten nyheter (som alltid skjer) samt FPD og fimaVacc drar ut eller i værste fall utsettes nok en gang vil jeg IKKE sitte med alt i en aksje.

1 Like

Har vi tall fra denne populasjonen isolert sett fra abc-02? Jeg antar at PCI populasjon også vil inngå i fase III-studiet for denne kombinasjonen?

Edit: av det jeg ser virker det som veldig lovende data, men skulle likt å sett effekt brutt ned for sub-populasjoner for å sammenligne epler og epler.

1 Like

Don-Sugar

Den tanken slo meg for noen uker siden. Jeg tok konsekvensen og reduserte noe til fordel for NEL.
Jeg økte også noe i PHO.
Fortsatt utgjør PCIB 60% av portefølje.
Er selv usikker på hva som kommer ved Q1-19.

3 Likes

Da er vi endelig kommet til mai, og spenningen stiger. Hva vil mai du skjoenne milde, bringe med seg av nyheter til sulteforede PCIB aksjonaerer?

4 Likes

Om nyheter ved q1 skal bli avgjørende, er det kanskje like greit å selge med en gang. Selskapet sitter jo ikke å ruger på nyheter for så å klekke dem ut på kvartalspresentasjoner.

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Investor (1721 likes)
  1. @Snoeffelen (1472 likes)
  1. @InVivo (883 likes)

Resten av topp 10:

1. @abacus (875 likes)

2. @Bra_Britt (787 likes)

3. @Jubel (711 likes)

4. @JAXI (703 likes)

5. @ufo (682 likes)

6. @StockDZ (633 likes)

7. @Savepig (480 likes)

Gratulerer!

3 Likes

Gratulerer!

2 Likes

Tror dere at PW er informert av de Burg om når og hvor analysen av fimaVacc blir presentert? Ville det ikke vært naturlig at lederen for PCIB som oppdragsgiver var så pass orientert?

2 Likes

Ja, det tar jeg som en selvfølge.

1 Like

Flyttet til “biotekaksjer”

Sjoerd H. Van der Burg (Leiden, Netherlands)

Combination of checkpoint inhibition and vaccines for cancer therapy

CITIM Tiflis den 2/5-19 kl 9:00. skal Burg paa podiet.
Tydelig at jeg er en av faa som tror paa relasjon til PCIB.

5 Likes