Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

I can’t believe that this is coming from the all time most optimistic shareholder in all pcib forums, @solo, really this is your time to shine so please read again the headline and tell us if this feels “only good” or something much bigger:

Successful clinical translation of the fimaVacc technology

24 Likes

Late breaker på CIMT anyone? Kan da ikke være tilfeldig at meldingen slippes nå? Vil påstå at dette er late breaker materiale. Resultatene her setter de andre abstractene i skyggen.

17 Likes

Det ville passe perfekt; timingmessig og faglig, vi vet at leiden er der og en late breaker vil gi den glamouren og annerkjennelse som PCIB behøver. Da vil de også få resultatene publisert før de skal på BIO international i philadelphia!

14 Likes

Skal Sjoerd på CIMT? Fant bare en annen fra Leiden:

http://www.meeting.cimt.eu/speakers

1 Like

“Prof of consept” :slight_smile: Da er den bekreftelsen i boks og jeg kan gå videre med å akkumulere flere PCIB aksjer.

Tviler på at jeg får noen inngang i morgen, men tar en bet på at kursen ikke skal så mye opp som enkelte trur. Begrunner det med erfaring fra Nano, hvor kjempe gode nyheter blir møtt med røde dager, og det har skjedd mange ganger.

Bet er bet uansett på å ikke hoppe på i affekt kl 0900 i morgen. Lever godt med 5000 aksjer fra før så uansett vil jeg være vinner.

Går kursen i taket har jeg mange aksjer fra før. Uteblir kursoppgangen er det bare å hamstre flere. Nå vet vi at produktet virker i teorien (økt T celle aktivering), hvor effektivt FimaVacc er gjenstår å se i de fremtidige studiene.

I think with the Vacc message and around the corner FPD for Chem, an “army battalion” will show up at Q-1, I hope poor PW and RS will at least find space to stand and present :grin:

3 Likes

Supported by a bunch of Big Pharma!
Nice to present fimavacc late breaker with this audience

4 Likes

Det er ikke så mange som skjønner innholdet i dagens melding. Er det noe nytt, eller er det ikke noe nytt? Hva er egentlig så positivt? Har ikke PCIB allerede opplyst at fimaVACC-resultatene er bra?

Skal vi få en kurs som vaker rundt 25?

Det er en subtil beskjed, der forsterket adjektivbruk forklarer at meldingen er svært, svært positiv.

Jeg våger flg. påstand: Vi kan kjøpe en krone for 2-10 øre i morgen.

4 Likes

55% av stemmegivere tror på kurs fra 29 til over 33kr i morgen.

Biotekbransjen følger hverandre med argusøyne. Dagens melding har bransjen fått med seg. Også spesialinvestoren vår Nyenbergh🥳

Mulig noen er redd for at kursen stiger så mye at de ikke kommer inn med nok volum?

Det er en enkel og grei melding som viser at PCIB har et produkt å selge. Ikke lat som det er hverdagskost i biotek? Videre vet alle at data vil bli gjort tilgjengelig fra Leiden teamet i artikkel og eller presentasjon. Enkelt og greit dette.

1 Like

Det tviler jeg på vi ser. Biotekinvestorer er overforsiktige, og reagerer sent på gode meldinger. Mens kursen antagelig burde gått 100%.

3 Likes

Mens de fleste andre spekulanter hadde det travelt med å blåse mer luft i NEL-ballongen i dag, klarte jeg å lure til meg 1000 ekstra PCIB aksjer til kurs 25 bare timer før denne meldingen kom! Regner med at det var siste gang jeg fikk aksjer på et slikt nivå!

6 Likes

Denne skrev du i går… Er du synsk?:smile:

9 Likes

Generelt viser bioteksektoren til enorme kurssvigninger på nyheter. Fra de store høyder med flere hundre prosent oppgang på en dag til bunnløs sorg og nulling av verdier på en dag.

For PCIB blir det heldigvis i dag ikke bunnløs sorg. Gledens dag med utlisensieringsmulighet i salgbar teknologi fimavacc!

Men hvorfor så opptatt av kursen i morgen? Har ingen betydning for de som er inne og er langsiktige. PCIB teknologi Nac, Chem og Vacc viser solid framgang. Fortsetter PCIB levere resultater kommer flerfoldige milliardverdier fram i morgen, neste uke, neste mnd, neste år, tre år. ingen vet når men markedet vil til syvende og sist sette store verdier på gode resultater også i norsk biotek.

4 Likes

;-))) Yes, jeg har vaert opptimistisk, og det med rette;-)) Og faatt mye tyn for det??. Vaar leveringsteknologi virker. Ser vi en kurs paa kr. 2000 i loepet av ett aar eller to?? Jeg haaper det blir en BP kamp om aa sikre seg fimaVacc., for saa fort interessen etablerer seg fra den kanten, vil kursen gaa skyhoeyt. Annerkjennelsen kan ikke vaere langt unna naa. Men det viktigste, er at alle tre forretningsomraadene lever i beste velgaaende. For det betyr at dette fortsatt kan bli stoerre enn stoerst.

7 Likes

Har også regnet med snarlig ny info før 1Q om fimaVACC. PCIB kunne ikke tillate seg en mengde misfornøyde, underinformerte aksjonærer da!

Her er det jeg har kjøpt og 0 solgt de siste dagene:
|02.05.2019|Buy|2 875,00|25,2|
|30.04.2019|Buy|1 917,00|25,43|
|29.04.2019|Buy|122|25,1|
|26.04.2019|Buy|3 142,00|25,64|
|17.04.2019|Buy|301|27,55|
Sum netto kjøpt 8 357,00||

6 Likes

Korrigerer til leiden. Selv om sjoerd sikkert er der han også. :blush:

5 Likes

Var vel utlendingene som løftet NANO fra 25 til 125 høsten 2016. Hvis utenlandske investorer kommer på banen nå kan det bli gøy. Bare synd vi ikke ser megler Id lengre.
PCIB er per idag så godt som utelukkende eid av norske privatpersoner.

3 Likes

Hehe, den hadde jeg nesten glemt opp i all «euforien» her i dag…Stemte jo ganske bra🔮

5 Likes

Da har vi tenkt likt! Jeg har kjøpt til sammen 10824 aksjer til kurs 25 fra 29/4 til i dag. Det er jo nesten ikke til å tro at noen skulle selge til en slik kurs med vi burde vite var i vente!

6 Likes

Det er det som er spennende med Biotech-aksjer. For de som følger med er det utrolig mye å tjene. Men det er lett å glemme at vi nok også må tenke på TA-delen, og tidsaspektet. Med både konkret kunnskap og litt aksjepsykoforståelse er det mulig å gjøre det enormt bra innen biotechinvesteringer.

De neste månedene vil vise om dette utsagnet også stemmer på PCIB! Alt har gått riktig vei for selskapet, og kursen ligger i bånn. Fantastisk!

5 Likes