Det er riktig, men det skyldes altså en etterfølgende emisjon. Vel er jeg trollmann, men når man setter opp et slikt regnestykke er det normalt å benytte aktuelle tall. Enig? Eller mener du at jeg, mange måneder på forhånd skulle forutse emisjonen?
Eller er det kanskje riktig at ALLE burde forstått, at det i underkapitaliserte biotechselskaper, ja der kommer det emisjoner - dersom det man holder på med har livets rett?
Jeg vet for egen del at emisjoner kommer, og hold derfor alltid av penger til å delta. Overtegn alltid. Det vil på sikt lønne seg - i den grad man forstår at caset er bra.
Men hva nå? Vi har vært gjennom en elendig priset emisjon.
I tillegg er kursen falt langt under selv en emisjonskurs som senket aksjekursen massevis!
Det er helt utrolig! Og viser hvor elendige norske investorer er til å forholde oss til fundamentale verdier. Men det forteller dessverre også en god del om Radforsks totale udugelighet innen strategisk økonomisk tenkning, og politikernes manglende oppfattelse av hva som foregår innen bærekraftig medisinsk utvikling i Norge!
For det er ingen tvil om at den fundamentale verdien på PCIB er himmelhøyt over aksjekursen!