Verdi av avtaler er selvsagt avhengig av effekt. Vi har ikke tall ennå, men har grunn til å tro at de er svært gode. Per sa “lista ble lagt høyt”.
Jeg tror dette kan bli meeeeget bra
Hm, er det Photocure som dumpes til fordel for Pcib nå i åpningen mon tro?
Og husk at vi sammenlignes med “state of the art”, Hiltanol, der man ser en STOR forskjell.
Og nå skulle selvsagt DNB aksjehandel være nede
Det vil være en stor feil å selge ut fimaVACC.
Det blir kanskje som å sitte på “penselin” og selge ut for “småpeng”
Fordeler med fimaVACC
a) Beste vaksine-adjuant på markedet
b) Kan brukes på en mengde krefttyper og annen sykdom
c) Kan brukes der resistens hindrer annen medisin
d) Safety , the best there is
e) Løsning på delivery
f) Det beste valget i nåtid og fremtid
g) en meget stor patentbeskyttelse
h) Fysisk (mekanisk) virkemåte for å få virkestofene inn i cellene (ikke biologisk) , (virker samme f)
i) ikke avhengig av å belyse (laser) kreften (som fimachem)
j) patentbeskyttet “laser-plaster” som settes på huden og tas av etter behandling.
Nei , her er det så mye at det blir helt uoversiktig.
Lisensier ut men behold teknologien.
Her har en akselererende utvikling i ti-år fremover innen influensa-vaksine , HIV , og mye annet.
Eier en teknologien til PCIB så eier en utviklingsmulighetene for svært mange BP selskaper.
Og dermed kan en påvirke prisingen sterkt på selskapets produkter.
Ser ut for at jeg traff til slutt
Stor takk til snøffelen
Den meldingen som kom i går, vil ikke effekten av den være at PCIB som selskap nå mer eller mindre må ansees å være 100% de-risket? Med de inntektsmulighetene som ligger i fimavacc kan jeg ikke skjønne og begripe noe annet enn at selskapet nå befinner seg på fjellgrunn, etter å ha vandre på ustabil leire i flere år. Og hva bør det ha å si for prisingen av PCIB?
Her må det da komme en real reprising av hele PCIB innen kort tid.
Ser at der ligger selgere ute, men vet de egentlig hvilke verdier de er i ferd med å gi fra seg?
Ser ut til å bli fyr i teltet her!
Kamp om de få aksjene som legges ut nå.
Dette blir bedre en den siste Game Of Thrones episoden!
Men ut fra hva Snøffelen og andre som kjenner PCIB caset ut og inn skriver, så skulle det vel bare mangle om det ikke blir full krig om PCIB aksjene i dag. Oppturen stanser neppe i dag og uansett hvor høyt kursen ender i dag, så vil trolig dette fortsette neste uke med full styrke. Antar at Radforsk Podcast kommer med en spesialugave i løpet av neste uke der man i rene ord får mer kjøtt på bena over hvor stort dette er.
Her er det bare å lene seg tilbake i godstolen, lukke øynene og lytte til seddelpressen som starter om noen minutter… herlig lyd!
De som har det vil ikke selge og de som ikke har det vil ikke kjøpe - hva er det?
Vi har noe å selge nå, satser på at PCIB viser seg som noen skikkelige kremmere og gode selgere nå som fimaVACC er suksessfullt transformert til et clinical assett.
Merkelig hvordan markedet reagerer på dine “ikke news”
Holder den 30kr ut dagen?
Blir isåfall imponert
Tenker noe av det samme.
Her er en oversikt over en del avtaler:
https://bioscibd.com/effective-royalty-rates#11
Gå inn på “view attached document”
Royalties sats på rundt 2-4 % er kanskje det man kan forvente?
Strategien er vel tross alt å lisensiere ut på non-exclusive basis?
Godt å vite og en avtale kan komme når som helst. Skjer det vil det være behagelig å sitte med slump aksjer.
Nei, det gjør den neppe. Selv emikurs virker nå dyrt for markedet.
Vel, jeg må vedgå at jeg blir overrasket om så ikke skjer.
PCIB lå på over kr 50,- før melding om emisjon kom i 2018. På det tidspunkt hadde markedet ikke noen bekreftelse på at fimavacc var trygt, hadde effekt eller kunne bli realisert. I dag har de fått svar på alle disse spørsmålene. Nå har PCIB et produkt de kan selge og etterspørselen blir trolig meget god. Følgelig har selskapet sikret seg en inntektskilde, noe som etter mitt ringe skjønn burde bidra til å de-riske hele selskapet. Da bør markedet også prise selskapet høyere enn det markedet var villig til å gjøre på et tidspunkt dette fortsatt var usikkert.
Vanskelig å si. Først skal den harde kjerne kjøpe litt mer, dyrere enn i går og så skal traderne leke seg. Det er nok de som først og fremst handler de første 15 minuttene tipper jeg.
Snodig at rykter om framleggelse av FimaVacc resultater for noen uker siden pressa kursen nesten opp til 30 NOK mens vi nå, etter en bekreftende melding, knapt ser ut til å klare å holde oss over 30 NOK.
Herregud så rar følelse å se 30-tallet. Føler vi har vært i 20-tallet i evigheter.