Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hva med at noen lager en side på FB slik noen aksjonærer i PHO har gjort, hvor viktig info legges ut?

1 Like

Trenger ikke enda en plass å lese på! Bruker nok timer her som det er :blush:Tekinv har det man trenger. Bruk bokmarkknappen til å ta vare på innleggene som er mest nyttig.

4 Likes

Ikke ofte jeg skriver her men jeg må nesten berømme denne gravingen. Dette er svært interessante artikler. Jeg har gått nøye gjennom dem og har snakket med Per Walday og oppfordret selskapet til å vurdere om de har mulighet til gjennomgå materialet fra sin(e) studier med tanke på en slik klassifisering. PCIB er inne i en svært hektisk periode med fullt fokus på å åpne sites og inkludere pasienter så ingen skal forvente at de kan prioritere dette umiddelbart.
Jónas Einarsson

70 Likes

I och med att det inte är hundratals patienter (ännu) som ska klassificeras borde det inte ta jättelång tid.

Förstår så klart att de har annat att göra men vore grymt med en jämförelse med historisk data efter klassificering jämfört med de hittils behandlade med fimachem efter klassificering. Gärna på nästa Q-presentation :pray:

2 Likes

@pdx, gratis innsider til @Bra_Britt er på sin plass :wink:

11 Likes

Jeg tror data de har presentert fra doseeskaleringsstudie nesten er nok til at jeg kan gjøre en slik klassifisering selv, men har ikke tid nå.

Mens du er her vil jeg takke for de fine podcaster dere gir ut. Den siste med pcib var knallbra.

29 Likes

Tenkte ikke å starte et nytt forum, men en plass hvor viktig info om PCIB kan legges ut, slik man finner under gruppen «Photocure Investors» på FB. Da slipper man å lese mer en relevant info om selskapet.

1 Like

Glimrende ide!

og i tillegg ville jeg bli spart for Lothians daglige klager (sytet) over ledelsen og at ting tar altfor lang tid.

Hvorfor skriver du ikke oftere? Du har opplagt mer faglig tyngde enn de aller fleste, om ikke den med mest blant deltagerne her inne. Jeg tror du kunne bidratt til med en del oppklaringer av misforståelser og feiltolkninger.

Det er jo ikke som om du har innsideinformasjon om PCIB, og representerer jo bare Radforsk som en aksjonær på link linje med oss andre aksjonærer.

Dog ønsker jeg å takk deg for bidraget i Radforskpodcasten, det er svært lærerikt. Keep up the good work! :slight_smile:

17 Likes

Han har nok bedre/viktigere ting å gjøre :smile: men hyggelig at han leser da!

12 Likes

Hadde satt pris på om du hadde hatt tid til å svare på mitt siste spm til deg :slight_smile:

3 Likes

Senere idag. Ok? :smile:

4 Likes

Beklager maset. Men takk. Jeg ser jo at det du legger frem kan sammenlignes. Men for en lekmann må man få det forklart hvorfor det kan sammenlignes :slight_smile: setter for øvrig stor pris på at slike ting forklares av deg og andre på forumet. Tror jeg snakker for flere når jeg sier at det er av stor betydning og ett element for min vurdering av om jeg bør selge eller ikke. Har ikke solgt noe, kun kjøpt i ca 2,5 år. Blir sittende så lenge jeg ikke ser åpenbare “red flags” ifm data som fremlegges. At TTT er jeg innforstått med.

8 Likes

Kan dere kommentere dette i neste podcast?

5 Likes

Tror nok Forsk gjør lurt i å kun ved svært spesielle anledninger, som eks denne utrolig viktige informasjonen om tumorstørrelse, skriver på TI.
Forsk er jo en mann med mange hatter, og som formelig bobler over av energi og engasjement.
Skulle han bare «let him self go» på forumet kunne han fort uforvarende satt seg i en vanskelig situasjon.
Uansett veldig gøy at Forsk følger med på hva som skjer på «grasrota».

24 Likes

Din tulling Snøffelen, ikke gi han argumenter for å ikke bidra/opplyse/hjelpe oss til å forstå. Jeg prøvde jo til og med å lure han med et direkte spørsmål. Og selvfølgelig har han mye annet å ta seg til.

Et av få skuffende bidrag fra deg Snøffelen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg kan svare. ABC-02 studiet består av flere typer CCA, blant annet galleblære og intra-hepatic(inne i leveren).

PCIB retter seg mot perihilare pasienter, dvs de kan kun gå 1 eller 2 step inn i gallegangen. Når det forgrener seg mer,blir kanalene for tynne til å komme til med laser.

Studien som Bra_britt har funnet er derfor mye mer relevant.

Vi ser nå klare indikasjoner på at perihilare pasienter er sykere enn et gjennomsnitt. Noe som også har blitt tidligere indikert gjennom sliden som ble vist i dybdepresentasjonen i november 2016. I en sammenliknbar populasjon i ABC-02 studiet, responderte bare 1/13 pasienter.

Jeg kommer når jeg får tid til å kjøre gjennom min R-analyse av de oppdaterte overlevelsedataene vi nå har fått. Jeg kommer til å vurdere å senke forventningsverdien for PFS/OS fra dagens 8/12 mnd. Dette basert på det ovenevnte, at studiet Bra_Britt linker til virker å være en mye bedre benchmark enn ABC-02.

29 Likes

På mange måter er informasjonen om tumorstørrelse, og hvordan disse svært syke pasientene har klart seg mtp forventet overlevelse, av større verdi en det CR-pasientene var ved forrige korsvei.

Slik jeg ser det så har vi nå gode indikasjoner på at PCI-teknologien med dobbel behandling kan gi verdi til en stor andel av pasientene.

For å illustrere hva jeg mener kan man sammenligne med immunoterapi.
Immunoterapi gir som kjent flere langtidsoverlevere, halen på kurven i Kaplan Meier øker i nivå fra typisk 10% til 20%, og noen tilfeller kanskje 35%.
En nivåøkning fra 10% til 20% betyr at 1 av 10 pasienter får mye igjen, mens nivå fra 10% til 35% betyr at 1 av 4 får mye igjen.

I en gruppe på 20 personer er det garantert (betydelig) mer betalingsvilje om 20 av 20 personer får 6 mnd ekstra overlevelse enn om 2 av 20 får 5 år ekstra, eller 5 av 20 får 2 år ekstra, selv om summen av overlevelse gir samme regnestykke.

Jeg synes det tankeeksperimentet illustrer verdien informasjon om tumorstørrelse potensielt kan ha for PCI- behandlingen.

16 Likes

Hei,

etter et langt liv paa börsen hvor jeg har opplevd himmel og helvete mange ganger, er jeg blitt pensjonist med faste “inntekter” og mye tid til lesing og refleksjoner. Regner med at du ligger litt etter i livslöpet.

Pr dd har jeg bare 3 bioaksjer, alle barn av Radforsk. Bakgrunnen er at Radium til stadighet kommer med lett forstaaelige oppdateringer av status for selskapene.

Min kommentar til at du bare er investert i en aksje var grunnen til min kommentar som sa meg at du sliter med egen graadighet og egen risikovilje. Forövrig som meg selv. Regner ikke med at den problemstillingen vil avta med aarene, men problemene jeg har med viljen/evnen til aa realisere tap er et slit! (Saa alle emisjonene i TRVX og PCIB komme, men reagerte ikke i forkant.)

Med utgangspunkt i at mitt engasjement paa börsen er en lek mens ditt er en alvorligere variant, synes jeg du skulle ta avstand fra aa väre investert i bare en aksje. Det styrker saktens “ryet” naar investeringen i börsvinneren slaar til, men snarveien til rikdom betales med risikoen for aa lande paa bar bakke.

Av min investerte kapital ligger ca 40% i PCIB, 50% i Pho og 10% i Trvx.

PCIB kontra Pho: Paa tross av vanskelighetene sistnevnte hadde med fleskiscopene tror (haaper) jeg paa positive kursreaksjoner etter den 14/5. Kursen og utbyttene for Pho kommer först og blir höye. Men utsiktene for PCIB er skyhöye, inbefatter mer risiko og vil ta betydelig lengre tid.

Trvx har kostet meg mye! Kursen blir holdt nede pga den löpende emisjonen og hvordan kursen vil reagere paa 3-aarsoverlevelsen for TG01 blir spennende aa se, men utsiktene til enda en emisjon i löpet av 1til 2 aar liker jeg ikke. Her er det forskningsplattformen og den lave kursen som er grunnen til det fortsatte engasjementet. Enn saa lenge?

Trur eg.

Lykke til!

Hilsen Legoland

-----Original-Nachricht-----

6 Likes

Hei @Gunnersaurus,

dette er gode tanker. Jeg har et knep jeg kan prøve som du kan se funke ift det du tenker på.

Det er nå opprettet en tråd hvor de øverste innleggene er blitt gjort til wiki-poster som alle kan redigere. Kan de som, er intereressert prøve å linke direkte til de innleggene de synes er aller best der?

6 Likes