Greit nok å være forsiktig og ikke skape unødige høye forventninger i markedet. Men faktum er at selskapet har søkt om patent og det har de neppe gjort uten at der nå finnes vitenskapelige bevis på at denne teknologien også fungerer på de områdene som er nevnt i patentsøknaden.
Det er jo grenser for beskjedenhet, samtidig er det ikke overraskende at Ola Dunk harf en beskjedenhet som grender til selvutslettelse.
Eller hva med denne arbeidskaren, nordmann må vite, som hadde slitt og jobbet for samme trappeprodusent i 50 år og endelig skulle bli pensjonist. På siste dagen hadde sjefen invitert kollegaer og nærmeste familie på lunch for å gjøre stas på denne lojale medarbeideren. Og i sin tale sa blant annet sjefen følgende:" Du Jendor, du har bak deg utallige trapper i ulike fasonger! Jeg er sikker på at hadde vi kunnet stable samtlige trapper som du har bygget, oppå hverandre, så ville de nådd nesten inn i Himmelen!"
Da kommer de spakt fra Jendor, som så utilpass ned i tallerken, “nåja, da trur eg ikkje. Eg bygde no for da mesta kjellertrapper, eg.”