Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hva tenker du om at det motsatte har vært tilfelle for Nano sin del?

Hva skal til for at BP tar en kikk ned i skyggenes dal og finner noe interessant i den norske biotek-sfæren?

4 Likes

Guiding-spøkelse er vekk. Med jævlig god margin denne gang.

Det vil bare forsterke inntrykket over litt tid.

10 Likes

Nano er ett selskap og PCIB ett annet. Men ser Nano prises nesten 2,5 ganger høyere enn PCIB. PCIB har mye å ta igjen da🥳

2 Likes

Ja, nå har de fem uker på å klare FPD (opprinnelig guiding). Og det holder vel :blush:

4 Likes

Hvor mange samarbeidspartnere har Nano ?

Har Nano en leveringsteknologi eller 3 som kan gjøre at medisinen eller vaksinen fungerer/ optimaliseres ?

Har Nano ett helt annet konkurransebilde i sin indikasjon ?

Fra dagens gladmelding, gratulerer alle PCIB`ere en MAJOR milestone er nå oppnådd! lykke til på reisen videre :wink:
https://newsweb.oslobors.no/message/477709

Prof. Dr. med. Jörg Trojan, coordinating investigator for the study in Europe, commented: "Bile duct cancer is a devastating disease with a very clear need of better treatment methods. fimaChem represents a novel local treatment approach for inoperable perihilar bile duct cancer patients and the efficacy data from Phase I are encouraging when compared to standard treatment options. It will be exciting to explore fimaChem’s performance in a randomised setting and I look forward to working with my fellow investigators on this pivotal study."

Per Walday, CEO of PCI Biotech, said: “We appreciate our investigators’ dedication to patients who are underserved with currently available treatment options and the formal kick-off of recruitment in the RELEASE study represents a MAJOR milestone for PCI Biotech. The company is now fully focused on execution of the pivotal phase and we are eager to see the benefits we believe fimaChem can provide to the patients in need of better local treatment options.”

There is a potential for obtaining a significant uptake in the identified eligible market due to the anticipated benefits, such as no competing marketable treatment alternatives, limited development pipeline, greater efficacy due to local chemotherapy boosts and fimaChem being an add-on to the current standard of care with easy light access through established standard procedures.

Bile duct cancer is an orphan indication with a range of development and market incentives. PCI Biotech has obtained orphan drug designation (ODD) for this disease in both EU and the US, meaning that regulatory authorities may expedite a market approval process, and that a market exclusivity period can be secured under the orphan drug legislations in both regions. ODD is a significant regulatory milestone and it recognises the therapeutic benefits fimaChem seek to bring to the bile duct cancer patients in need of better local treatments.

10 Likes

Da ble det 4001 nye aksjer.

Følg opp folkens! Så brytes forbannelsen straks

12 Likes

Følger opp med 6 500stk :stuck_out_tongue:

9 Likes

Innrulleringstakten er min største frykt på pcib-investeringen. Men jeg tror og håper Pcib klarer å kapre pasienter. Best fase 1 resultater og mulig abscopal effekt er noe jeg tror kan trigge leger og pasienter.

5 Likes

Fulgte opp med 1 600 stk :crazy_face:

7 Likes
8 Likes

ca 6500 nye herfra også

7 Likes

Et par tusen på 29,1 kr fikk jeg tak i :slight_smile:

8 Likes

Her er det bare å vente med å ta plass. Dette toget forlater ikke perrongen på en god stund enda.

Plutselig er selgerene tomme. Benytt muligheten!

Vacc vokser i bakgrunnen.

Siste-fase-fond (lower risk) kan nå også gjøre inntreden i aksjen.

4 Likes

Dette er ikke noe tog det er et fly som fortsatt står på bakken og får tanken fullt opp med flybensin med ubestemt tid for avgang.

4 Likes

Ikke er det ett helt vanlig fly heller som er klar for avgang :grin:

9 Likes

Jeez, inn med piggene!

Min kommentar baserte seg på at Snøffelen trekker parallell med Algeta, fase 3 tog og FPD og at kursen etter det steg voldsomt.

På samme måte kan man trekke parallell mellom Nano, fase 3 tog og FPD, og at kursen der bare har gått på trynet.

4 Likes

Hvem går først i taket av NANO eller PCIB?

1 Like

Spørs hva du mener med taket. Prosentvis på ett år tror jeg pcib grunnet stor tro på vaccavtaler.

3 Likes

ja jeg skjønner det, men mitt poeng er at PCIB og Nano er så forskjellige på så mange måter :wink:

3 Likes