Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Får vi før sommer å vite hvem blir BP partner på FimaChem ? Hvor lenge tok det med Algeta og Bayer?

3 Likes

Gratulerer! Jeg med flere har gledet oss til fase tre toget offisielt er etablert! Nå er PCIB endelig her. Ledelsen, ansatte, styret og advisory board gjør en glitrende jobb!

10 Likes

Uavhengig av hvordan kursen reagerer i dag; grattis til pasienter, selskapet og aksjonærer, dette er stort!

9 Likes

Da er det vel flere fond etc. som vil begynne å handle, siden de går inn i siste fase…:pray:

8 Likes

Release er i gang, og PCIB holdt hva de lovet med god margin.

FiloD

Er det ikke paa tide og friske opp triggerlisten;-))?

10 Likes

Ja, Artic Aurora Fund snakket om det.

8 Likes

Dette var bra, er det nå en skal selge på good news?

Det begynner saa smaatt og lukte GenMab av PCIB;-))

2 Likes

Dette er en lykkens dag for oss svært tålmodige PCIB aksjonærer! Etter å ha tegnet alt jeg kunne i emisjonen og ekstra investeringer nede på kurser rundt 25 må jeg inrømme at det har vært en tålmodighetsprøve de siste månedene. Håper kursen kommer i løpet av dagen og masse fine innslag i finansnyhetene :slight_smile:

7 Likes

Nei.

2 Likes

Det er en del mennesker som trader PCIB, Kjoeper paa 27 og selger paa 29. Ikke dumt det, selv om de paa ett eller annet tidspunkt senere ville kunne faatt mye mer for aksjene sine.

2 Likes

Vi ender nok i rødt når dagen er ferdig, vanlig PCIB stil.

1 Like

Markedet får bare gjøre hva de vil med denne meldingen. Historien har vist oss at det er nesten umulig å vite hvor vi går.

Det viktigste er at vi er igang med PF2 - løpet.

Lothian

10 Likes

Kursen kommer den, bare fortsette levere! All time high må vel gruses i dag​:partying_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Snart under 28 :crazy_face:

Og ellers har herren det bra?

Gratulerer alle PCIB aksjonærer. En ny etappe er påbegynt!

8 Likes

Jeg tror Radforsk og spesial investor (søpple investor) blir å selge mer enn folk klarer å holde unna. Men TTT i Biotec så til slutt så kan dette bli veldig bra.

1 Like

Super dupert, vi er on track, og offisielt kan vel si at «fase-3-toget» har startet.
Fra Algeta hadde first pasient enrolled (juni 2008) til Bayer-avtalen kom i september 2009 gikk kursen betydelig.
Nå er alt klart for både innrykk av nye investorer, og ikke minst partnere :+1:t2:

20 Likes

En bra mulighet for kjøp.
Stakkars Radforsk som er nødt til å selge litt til IPO. Noe de neppe har lyst til. Men hva annet kan de selge? Det går nok litt PHO også.

Benytt muligheten!

5 Likes

PCIB skal presentere seg for AksjeNorge i Juni ble det fortalt over. Bra tidspunkt når fase tre tog endelig er her.

5 Likes