Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jeg griner snart…

Det finnes en kjøper som tar ut det som droppes. Ingenting å grine over dette.

2 Likes

Tømte saldoen på nordnet-kontoen så får vi se hvor det bærer :slight_smile:

1 Like

Nå rant det over her, uff da. jeg handler på 27.

Det tviler jeg på. Hvis aksjen kommer til 27kr vil du helt sikkert påstå at du handler på 24kr.

3 Likes

Achieved safety endpoint in the extension study confirmed after formal review by the appointed Cohort Review Committee
Ongoing regulatory and ethics approvals progressing well – all approvals achieved in Norway, Germany, Sweden, Denmark, France and Spain
Ongoing site initiations progressing well – two sites open for enrolment
Presentation of Phase I data at the US CCA Foundation annual conference in USA (Jan’19) and at the 3rd Asia-Pacific CCA conference in Taiwan (Mar’19)

kjenner jeg virkelig håper vår TOP10BP er AztraZeneca
og tar gjerne en klinisk klinisk avtale med de for fimaNac nå i sommer :sunny: samarbeidet startet i Sep.2015 og I 2017 ble samarbeidet utvidet til å omfatte evaluering av teknologisk kompatibilitet og synergi basert på in vivo studier.

AZ kan oxo ta seg av Asia for vår RELEASE studie, ser de er godt representert i Japan.

6 Likes

Jeg vet jeg sutrer fælt men mellom oss er jeg vel en av dem som er mest positiv og tolmodig når det gjelder pcib. Jeg har bare solgt de gangene jeg har måtte betalt uhorvelig mengder skatt de 2 siste årene. Oppgangen kommer før eller senere :laughing::laughing::laughing:

6 Likes

Hadde ikke trodd jeg fikk napp på 28-tallet etter den meldingen.

Men dette er ikke FPD eller? Må vi vente 8 uker for det?

Vi har visst lenge at ganske mange land har hatt de formelle godkjennelser; Norge, Tyskland, Spania, Sverige, Danmark, Belgia, med en god del siter i de respektive landene.
Men på Q1-presentasjonen så vi at kun 2 siter var klare for enrollment.
Og forklaringen er selvsagt etter at alle formaliteter er på plass så skal PCIB on site og gi opplæring.
Mange her på forumet stusser sikkert på at siter «som har gjort dette før» trenger opplæring. Men da skjønner man ikke farmaverden. Opplæring skal likevel utføres og signeres ut for iht protokoll, uansett hvor lite forandring det er fra sist, og helt uavhengig av man heter doktor Trojan.
I det lyset så har enrollmenten trolig skjedd svært raskt, og nå som nye siter åpner «som perler på en snor» gir det godt håp om at rekruttering vil gå etter plan.

23 Likes

Kommer ikke melding om FPD. Så bilr ikke mer venting.

2 Likes

Offisielt i siste fase av FimaChem. Vellykket, mer enn vellykket, FimaVacc. Og nå FimaBac.

Kunne ikke vært mer Happy faktisk.
At kursen lever sitt eget liv ble i dag en bonus. Veldig gode kjøp.

Et fullfinansiert selskap med 4 (fire!!) superpotente plattformer kan ikke legge å vake her nede spesielt lenge.

8 Likes

Mener at FPD var en terminologi de gikk bort fra siden studiet er randomisert. Dvs PCIB vet ikke om første pasient inn i studien får Amphinex eller kontrollarmen.

Hadde det vært et single arm study, som Feks NANO sitt 3 FL hvor pasientene blir sortert til enten 15MBq eller 20MBq så blir det logisk å bruke FPD, da alle pasienter får Betalutin uavhengig av arm.

Bruker man FPD i PCIB sitt studie er det egnet til å forstås som første pasient dosert med Amphinex, og det er nødvendigvis ikke sikkert i et randomisert studie, det er mer som 50/50 siden randomiseringen er 1:1.

12 Likes

Det er helt riktig!

2 Likes

Uansett, pasienter blir nå innrullert i RELEASE, og det virker å gå ganske radig fra siten er opplært og klar til å ta i mot pasienter til pasienter faktisk blir behandlet.

16 Likes

Er det einarsson som styrer PCIB kursen for tiden?

2 Likes

Godt poeng, Snøffelen. Vi glemmer jo at de ikke forventer å rekruttere mer en ca 40 pasienter i året, dvs 1 per år per site. Så i i prinsippet kunne det tatt 1 år fra en site åpnet til de rekrutterte første pasient! Denne siten ligger jo da definitivt foran skjema allerede.

14 Likes

Ja da legger jeg inn en kjøpsordre på ca 27kr den går nok inn en av de første dagene.

Nyttig for alle oss andre å vite :slight_smile:

5 Likes

Det ligger ingen ordrer inne på 27 kroner, så vennligst skriv på andre tråder hvis du føler deg ensom.

7 Likes