Den ultra-orphan statistikken du viser til er utrolig spennende med tanke på PCIB og perihilær inoperabel gallegangskreft. Det er absolutt en snever indikasjon. Hvis man ser på den prisgrafen drar den seg kraftig opp rundt de virkelig snevre indikasjonene. Hva tenker du som et base-case for prising gitt denne informasjonen og at resultatene reproduseres i Release? 200000-300000 $ ?
Selskapet selv har operert med “over 100 000$” i mange år, men de sier nok ikke noe annet før man får markedsføringstillatelse, fått refusjon og forhandlet om prising basert på grunnlag av resultater i RELEASE.
Så enn så lenge blir alt bare spekulasjoner fra min side basert på det man kan benchmarke mot.
Jeg tenker nøyaktig samme prisrange som deg Bra_Britt; 200 000 - 300 000 dollar.
Jeg har vært borte noen dager, men så over her at noen er bekymret for at PCIB kan selge seg for billig i FimaNac. Det tror jeg ikke.
Hvis et av selskapene som benytter FimaNac ønsker å kjøpe selskapet vil de andre selskapene som bruker FimaNac komme i skvis (miste retten til teknologien).
Dermed blir det budkamp.
Jeg synes måten PCIB legger opp løpet er utrolig smart. Vi får andre selskaper til å teste ut vår teknologi gratis og legger opp til et kommende klimaks - budkamp.
Jeg er overhodet ikke engstelig for kursutviklingen. Når bevisene kommer - PANG !
Mye godt om fimaChem her, men jeg tror at etter Brughs presentasjon, vil det gaa opp for ett helt kreftvaksine markedet, at dette er akkurat hva vi har trenger og har ventet pa, ogsaa vil det bli budkamp om fimaVacc. Alternativt hele PCIB. Kanskje allerede foer juletider. Med andre ord tror jeg det vil vaere fimaVacc som blir det store, og ikke fimaChem. Time will show.
Pcib har desverre ikke fått ett snev av oppmerksomhet på de fimaVacc dataene som til nå foreligger.
[*** Innhold fjernet av moderator ***]
Jeg ønsker ikke å få folk til å selge sine aksjer. Er det ingen andre her som syntes det er merkelig at fimaVacc dataen ikke har fått noe som helst publisitet? Men å hyle om seg med budkrig er helt greit. Mange som burde stikke fingern i jorda å tenke litt.
kingkong; ut ifra dine skriverier antar jeg du solgte pcib her sånn i perioden 8-10. Mai.
Du har i den senere tid med tiltagende frekvens gått over til å skrive substansløse innlegg med formål om å “få folk til å selge”.
Mulig noen selger fordi nettopp du kingkong skriver det du gjør, ikke vet jeg.
Grunnen til at jeg er på forumet tekinvestor er gjerne for å få påfyll av god info, negativ som positive. ikke vissvass, bimbam, sludder og pølsevev og kortsiktige kursmål.
Du må gjerne fortsette om resten mener det er greit, men for min del så senkes kvaliteten på forumet.
Fullstendig uenig med din kritikk av kingkong.
Han har virkelig et poeng, det var jo ikkje måte på her inne om at PCIB skulle ta av på fimaVACC…det ble ett blaff opp til 35, mest sannsynlig styrt av tradere.
Ingen nye store eiere har kommet inn etter meldingen i mai, og nå skal PCIB i følge mange stige voldsomt når burgeren legger frem litt flere detaljer…vi får no se.
Når den ene milepælen etter den andre slår inn uten at verdien av PCIB beveger seg en millimeter, må det være rom for noen kritiske røster her inne.
Alt kan selvsagt endre seg med den «riktige» meldingen, men det er vanskelig å se at noe annet enn en partneravtale med $$$ til PCIB kan utløse en varig oppgang.
Lothian
FimaVacc… eneste vi vet at vanderBurgh … proff innenfor sitt felt blitt med i Advisory Board.
Med det kan man selv tolker hva man selv vil.
At TTT i biotek er vel kjent. Også jeg håper snart at resultater av FimaVacc blir bedre kommunisert til markedet. Bedre i den forstand at synligheten blir til alle. Så kan vi se hva det betyr for kursen.
Dette standpunktet fra @kingkong ble rapportert inn, men jeg er helt uenig i at dette ikke er et vesentlig poeng å drøfte, for det er virkelig ikke mye omtale PCIB har maktet å få i tidsskrifter eller relevante sosiale media.
Ingen av oss vet hvor mange henvendelser om fimaVaccPCIB har mottatt, eller hvor mange taushetsunderskrifter som er gjennomfoert etter at PCIB presenterte fimaVacc resultatene. Dette er noe PCIB ikke melder til markedet. Slik at de som skriver at resten av pharma verden ikke har vist interesse, vet ikke hva de snakker om.
Men de fleste slaar seg nok til ro med at resultatene blir presentert i en stoerre sammenheng til hoesten, og venter til da. Men paa veien dit vil ryktene og interessen rundt fimaVacc suksessen vokse og vokse. Og etter presentasjonen vil verdens pharmapresse skrive spaltemeter opp og ned om PCIB’s gjennombrudd. En ting er i hvertfall sikkert. hvis BP ikke visste det fra foer, saa vil de garantert vite hvilke muligheter fimaVacc kan tilby de etter Mr. Burghs presentasjon, Deretter, kan hva som helst skje.
Enig med Hypergris, jeg tror de fleste vil unngå HO-tilstander her.
Jeg kan jo si at Pcib har nettop vært på https://convention.bio.org/2019/ Og her har de vært i snakk med “en hau av selskaper” som er interssert i fimaVacc.
Jeg tror mange her inne vil få seg litt av en overraskelse ila de neste 3 mnd.
Blir utrolig spennende. Egentlig, er ikke så mange her inne i denne tråden som vil bli så overrasket siden de fleste er ultralongs, men kanskje resten av forumet, og ihvertfall investornorge!
Nettopp. Vi er saa smaatt i ferd med aa bli verdensberoemte for vaar leveringsteknologi.
Det er heller ikke slik at disse resultatene har vært kjent lenge for PCIB heller. En måneds tid siden de fikk hovedresultatene og PW sa i forbindelse med kvartalspresentasjonen eller i en radiumpodcast at de ikke hadde rukket å gå i dybden på resultatene i og med de nettopp hadde mottatt de.
At folk forventer at det er masse publisitet rundt de før de har presentert de på en egnet konferanse/tidsskrift synes jeg tyder på mangelfull forståelse av grunnleggende kronologi.
Vet vi at de deltok der?
ja, det vet vi, det ble opplyst på GF
Ok, bra
Fant dem ikke på den nettsiden…
I fjor fikk vi vel presentasjonen fra Boston, i år ingenting.
De får heller gi oss noen partneravtaler i år…
Lothian
Og de nevnte på GF at de hadde snakket med «en hau av selskaper» som er intr. i fimaVACC?