Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tror jeg ikke

Logger av og God Sommer , måtte vi se kursen booste opp :slight_smile:

3 Likes

Kanskje fornuftig å vente til oppdatering på topp10 avtalen og noe nytt på fimaVACC før en fabler om budkamp?

PCIB befinner seg fremdeles i skyggenes dal ift big pharma og generell interesse.

Måtte DET snart endre seg!

Lothian.

1 Like

Nei det tviler jeg på at de får kjøpt Pcib for 100kr aksjen.De må nok opp til 1000 lappen for og få napp.Og det er Pcib uten tvil verdt i dag.Jeg vil ikke selge under den prisen.

7 Likes

da griner eg ihvertfall om eg blir avspist med 100kr etter denne ørkenvandringen.

2 Likes

Bakkekontakt er en fin ting

1 Like

Helt klart når en vet hva Pcib har bevist.Og når en ser andre som har blitt kjøpt opp er det også mulig for billig

5 Likes

Du mener 100mrd for selskapet ja? :joy:

100 kr per aksje, mr.

Dere skal se at de aller fleste detter nok av når vi passerer 100 første gangen. under topp 50 ihvertfall, for de sitter steinhardt :wink:

1 Like

For min del har det ikke noe formål å spekulere i en aksjekurs vi skal opp til ennå.
Når (hvis) det blir godt momuentum i meldinger og kursen, vil nok flere ønske å holde på sine andeler.

3 Likes

Hvis Pcib lykkes med å få en partner på kroken som betaler et brukbar upfront beløp, så tror jeg det kan være positivt for hele biotek sektoren i Norge. Det vil være beviset for at det faktisk er mulig å lykkes for norske selskaper i denne bransjen her.

Så mitt håp er at neste melding fra Pcib kan være med å snu den negative utviklingen bransjen har hatt den siste tiden.

Time will show

1 Like

21/06-2019 15:00:00: (PCIB) PCI Biotech: Employee share option scheme

6 Likes

Jeg lollet. :joy:

1 Like

Vet ikke om dette har vært diskutert, men kan det være at Pcib melder om oppstart av egne kliniske studier i forbindelse med VACC?

Altså at de satser på å forbedre eksisterende godkjente produkter?

Må jo være lov å håpe! :wink:

Men realisten i meg tror jo at biotek i ikke har livets rett i Norge :wink:

Var ikkje akkurat DEN meldingen vi ventet på…

Så får vi se om opsjoner kan få dampen opp hos Per og co.

Noe trenger de i alle fall.

Lothian

2 Likes

Ikke helt dum den her da.

11 Likes

Hva med Hans Olivekrona? Fikk han ikke opsjoner? Eller regnes ikke han som primærinnsider?

1 Like

Han er primærinnsider.

Så enten vil han ikkje ha opsjoner, ikkje fått eller kanskje han har sluttet/ i ferd med å slutte?

Ikkje godt å vite…

Lothian

2 Likes

Det er vel ikke utenkelig at han har sagt nei. Hans solgte vel det han kunne forrige gang så han er helt sikkert ikke interessert. Mulig han får en annen form for bonus eller at han rett og slett dropper det.

Edit: Forøvrig en god løsning synes jeg for å slippe eventuell misnøye med stort salg fra en insider.

4 Likes