Undrer meg på…
Hvem kommer i mål først?
En partneravtale i megaklassen
eller
10000 innlegg på denne småprat tråden?
Undrer meg på…
Hvem kommer i mål først?
En partneravtale i megaklassen
eller
10000 innlegg på denne småprat tråden?
Enkel skuring, megavtale:joy:
Med resultatene PCIB har presentert, for fimaChem og fimaVacc, samt antydningene de har kommet med om fimaNac, burde BP vaere mer enn interessert.
Vi tilbyr fremtidens kreftbehandlings teknologi, hvor den som sikrer seg denne, har mulighet for og kontrollere store deler av kreftbehandlingsmarkedet i fremtiden.
Naar vi har kommet til en slik konklusjon, kan ikke BP vaere langt etter. De skal i utgangspuntket vaere smartere enn oss, men ikke alltid. Noen ganger finner de ut dette litt vel sent. Jeg synes vi allerede er der.
Må innrømme at PCIB aksjene ligger i kategorien tro og håp om at dette blir gigantisk. Det er så mye spennende på gang. I så måte ville ett salg nå vært skuffende for jeg tror vi er så langt unna å vise det fulle potensiale og verdi.
Det er klart, nærmer vi oss 1000kr aksjen i bud er det fristende, men det anser jeg som totalt urealistisk i nær fremtid. Derfor ønsker jeg ikke noe salg, for hvis PCIB får full klaff med alle sine plattformer snakker vi aksjekurser jeg ikke tør nevne.
900 nye aksjer inn på en allerede voksen konto basert på den enkle konklusjonen om at i likhet med Mr. Corleone så forventer jeg faktisk å høre dårlige nyheter umiddelbart. I og med at vi fremdeles venter så er de vel gode?
Ellers kan det ha gått meg hus forbi, men er dette blitt presentert på Tekinvestor før (2 nye aktive klinikker i Belgia)?
Skulle det imidlertid vise seg at hele innskuddet går i dass så får vi i det minste et lite plaster på såret med den sensasjonelle youtube-videoen: «Solo gafler i seg PC’en sin»
Med markedstillatelse i US og EU på behandling av bile duct cancer (mest sansynlig kommende blockbuster) med uhørt gode resultater så er bekymringene over.
Dette er ikke lenge til sett i tidsregningen til biotek/utvikling av medisiner.
Tidelig tillatelse til markedet er en stor sansynlighet dersom de foreløpige resultatene holder det nivået de har hatt frem til nå.
Det vil kontrollgruppen sørge for.
Vi kan faktisk håpe på enda bedre resultater pga dobbel behandling.
Resultatene fra ekstention studien var jo med betydelig større svulster og det må jo tas med i regnskapet.
Tror PCI platformen med laserlys etc samt utrolige resultater vil sette norge på verdenskartet og det er ikke lenge til.
Gjentar denne som viser at systemet virker.
http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf
Om det går i dass… så skjer ikke det så tidlig i studie
Det er klart det hadde vaert best og selge, etter pavist klinisk funksjonalitet. Men siden resultatene er saa overbevisende, kan det hende at BP allerede vil sikre seg teknologien naa. Og er de villige til aa legge nok penger paa bordet, til at vi ikke nei.
Jeg tror BP ser paa resultatene som revulusjonerende. Det fimaVacc og fimaNac presterer, har aldri blitt oppnaadd av noen andre tidligere. Parret med en rekke medisiner, kommer de ganske sikkert til og performere, med resultat fra 10% effekt, til 90% effekt, avhengig av hvor godt de fungerer sammen med de forskjellige medisinene, og hvor gode disse er. Det kan godt hende BP har analysert seg frem til det samme, og tar en sjanse> Hvem vet. Vi vil motta svar paa dette i loepet av hoesten.
Det kan og hende de tenker slik;, vi kan kjope i dag for 50 milliarder, eller om 3 aar for 500 milliarder kr.;-)) De kan og tenke slik at dette er saa revelusjonerende, at vi maa for enhver pris soerge for at vaare konkurenter ikke faar tak i teknologien foer oss, for hvis den fungerer slik vi tror, kan vi bli parkert paa sidelinjen i mange tiaar fremover.
Se på grafene. Det er kun en kreftform som blir redusert (dessverre). Pcib revolusjon nå!
Man boer og huske paa at skulle alle tre forretningsomraadene fungere, (noe resultatene saa langt paa mange maater allerede bekrefter) snakker vi om at de kan benyttes til behandling av ett tosiffret antall kreftsykdommer, ett godt stykke opp paa skalaen. Ja kanskje til og med veldig langt opp paa skalaen. Det gjelder spesiellt for fimaVacc og fimaNac. Det gjoer den potensielle verdien, enorm. Det kan godt vaere en anne aarsak til at BP muligens vil staa paa vaar doer med ett veldig godt tilbud allerede i aar, eller neste aar.
Man kan jo spoerre seg om naar kreftbehandlingsmarkedet stod ovenfor en slik mulig fremtid tidligere, Det har aldri skjedd foer, men er her i dag, takket vaere vaare investeringer i PCIB> Derfor er det eksepsjonellt, noe som boer gjenspeile seg i prisen, uansaett naar ett bud maate komme.
Tror ikke det er nevnt nei. Noen som har oversikt over antall klinikker som er aktive nå?
Spania 4
Tyskland minst 1**
Norge 1
Belgia 2
** basert på 1. Pasient rekruttert høyst sannsynlig var i Tyskland.
Det er sannsynligvis aktive sites i både Sverige og Danmark også. Begge landene er i listen på clinicaltrialsregister.eu
Belgia er ikke på listen, men har allikevel aktive sites.
Det er svært sannsynlig at det er flere aktive sites enn vi er klar over.
Det skal opp 40 sites totalt? Hvor mange skal opp i US som er guidet H2?
Mitt tidligere tips på 20 innen Q2 virker relativt sannsynlig. Synes aktiveringen går relativt kjapt.
9 sites i Usa skal opp.
9 i US, 31 i EU
Hvorfor vet vi ikke nøyaktig hvor mange sites som er oppe i Tyskland?
Ingen informasjon som viser dette slik som for Spania og Belgia. Vi vet fra Q1 at Norge og et land til hadde aktivert en site. Mitt tips er Tyskland.
Er det 16 sites som er aktivert i Tyskland pdd???