Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

legger opp litt på 26,2 i tilfelle . men nå setter eg på bremsen snart …

1 Like

Men er ikke dette ren manipulasjon av kursen?

2 Likes

Nei, hvorfor det? Algoritmer og roboter florerer jo på børsen

Er en hvilken som helst algoritme lovlig ?

1 Like

Nei, ikke en privat som utnytter svakheter hos profesjonelle :wink:

7 Likes

Tja, si det.

Svein Larsen ble jo dømt fordi han prøvde å utbytte en robot. Men dette er vel et gråsone felt

1 Like

Seriøst?

Ble litt usikker på om du kødder :wink:

Har du noe underbyggende artikler på det?

Er stygt redd for de store gjør som de vil ja…

men må stikke, får lese mer senere :slight_smile:

1 Like

Tuller du nå?

Du vet jo at det er de rike som skal lure de fattige, ikke omvendt.

2 Likes
2 Likes

Ja, seriøst. Les artikkelen i innlegget over.

2 Likes

Nei, ikke seriøst. Larsen og Veiby ble frikjent.

3 Likes

Måtte helt til Høyesterett. Dvs var skyldig i Tingrett og Lagmannsrett

2 Likes

Om du orker lese litt så ser du jo at de ble frikjent i lagmannsretten, ref linken over.
Evt. kan du lese denne:

PS: Moderatorene bør vel strengt tatt slette disse innleggene siden det har lite med PCIB å gjøre.

4 Likes

Har forsåvidt litt å gjøre med Pcib da mange tror kursen blir manipulert

1 Like

FimaNAc:

Top10 BP stikker av med all oppmerksomheten innen NAc-området.
Men der er jo andre store selskaper innen NAc området.

PW burde gitt en status på i det minste hvor de forskjellige selskapene står utviklingsmessig.
Også disse selskapene må vel gi PCIB 1/2-årig statusrapport.
Nå er jo resultatene tilhørende de enkelte selskapene men det er jo ikke så sikkert at disse selskapene har noe i mot å gi markedet en status-rapport hvor de ligger .

Kanskje det å gi data til markedet fra en eller flere av NAc’ne vil tjene PCIB sine interresser?

Slik systemet innen hemmeligholdelse fungerer i dag så får ikke PCIB den oppmerksomheten feltet skulle hatt.
Det hele drives av rykter slik det ble beskrevet fra den siste intressenten Bavarian Nordic.

Er dette optimalt?

" PCI Biotech indgik i august et samarbejde med danske Bavarian Nordic, hvor man i prækliniske studier skal undersøge, hvorvidt PCI’s teknologi også kan hjælpe til at optimere behandlingen med Bavarian Nordics kræftvacciner CV301 og Brachyury. ."

“også kan hjælpe” …denne formuleringen tilsier at ryktene sier at andre er blitt hjulpet.

lykke til

7 Likes

Snart kvartalspresentasjon!

Half-yearly Report – Q2: 28.08.2019 (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

6 Likes

Ser for meg scenarioet «status quo» ved Q presentasjonen.
Liten tvil om at potensielle partnere vil se dokumentert effekt på høyt nivå, før de åpner seddelboka.
Får leve i håpet.

2 Likes

Jeg må nok en gang utvide mitt tidsestimat når dette kan seriøst begynne å fyke oppover. Jeg har blitt lei av dette nå men jeg selvsagt skjønt at TTIIHLT for pcib (TingTarInnIHælveteLangTid) .

Utvidet horisont er nå Q2-2020. Hvis ikke pcib har levert noe som fører kursen drastisk opp i løpet av H1-2020 er det slutt for min del. Jeg vil eventuelt da slutte meg til koret som mener det tar foooor lang tid å få fram verdiene i dette selskapet og da ta skrittet med å selge.

Og til de som mener man kan sitte i 3-5 år før man ser en blomstring i kursen så mener jeg det blir altfor lenge å sitte. Helt ok hvis man mener at det er en investering som bør ses over flere år, men verdiene må nå begynne å vise seg. Dette hviler da ene og alene på fimaNAC og fimaVACC, da vi ikke kan forvente stort fra fimaCHEM i 2020.

3 Likes

Ettersom jeg også har en god del investert i NEL, blir det spennende å se, hvem av disse to riskyaksjene, som passerer mållinjen først.
Håper teften er god.

2 Likes