Hva skjer? 21 timer siden siste innlegg ? Noe som “henger” på min PC ?
Traderne har forlatt skuta. Nå er det bare oss med langsiktig tro igjen. Det betyr bare at det blir veldig trangt i inngangsdøra når det skjer noe
You wish
Hyggelig at man tror på trengsel men ikke ofte det inntreffer så den store “smellen” kommer nok ikke før det er et av BP-selskapene som sluker hele PCIB og det er min drøm at dette blir resultatet innen 2-3 år.
Vi leste jo nettopp at de skal forhandle med Topp-10 (Fimanac) i 2020.
Dessuten er Fimavacc klar for utlisensiering allerede nå.
Vi trenger derfor ikke vente 2-3 år. Det kan skje i august
Hvor vanlig er det at en i utgangspunktet hemmeligholder resultatene av et samarbeide for deretter å opplyse at partnerskap skal forsøkes å handles frem med start 1H20?
Hvorfor opplyses det lang tid i forvegen som i NAc at partnerskap mellom 10topBP og PCIB skal avgjøres 1H20?
Ville de sendt ut en slik melding dersom dårlige resultater innen fimaNAC lå til grunn for forhandlingene?
PCIB , med potensiale til å sjokkere verden.
Jeg tipper, (som noen andre har sagt tidligere) at PCIB ønsker å holde top10 på tå hev og ønsker en avklaring på om de ønsker å gå videre, slik at fremgangen opprettholdes.
Nå har jo PCIB innsyn i alt som skjer, så det er godt mulig de synes det ser bra ut og at de synes det er på tide det kommer noen mer konkret på bordet.
Feil, editert.
Hvor finner du denne guidingen?
Nei, dette er guidingen fra Pcib. PW sa at det ville bli meldt HVIS de landet en strategi angående Asia.
OK mulig jeg da har misforstått. Mente de hadde kommunisert at de håpte å ha en strategi klar innen H1 2019(som kanskje stemmer, men at jeg ordla meg litt feil i sist innlegg)
Sorry!
PW sa på GF at de kommer tilbake om mulig ASIA sites/partner i slutten av 1H…
Så noe er kanskje på gang…
Det stemmer at det var et strategimøte i slutten av juni, men jeg opplevde at PW aldri har lovet noe melding rundt dette.
https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97815265
begynner 47:19 , han lover å komme tilbake 1.half 48:11
Lykketil.
Gikk forbi kontoret til Per Walday forleden og da hadde han kalenderen oppe. Jeg begynner å forsto hvorfor H1 guidingen til tider trekker ut.
Se der ja, takk! Da var jeg ikke helt på tynn is allikevel
Snart er det kvartalspresentasjon. Selskapet vil sikkert benytte den anledningen til å informere om mulige Asia site(s) fimachem ggk.
PCIB er en «enigma». Den amerikanske forfatteren Thoreau var forut for sin tid og kunne antageligvis skrevet en bestselger basert på selskapet!
Stillheten rundt PCIB har blitt feiltolket såpass mange ganger at vi kanskje bare bør unngå spekulasjoner. Men så er jo det litt kjedelig siden dette forumet tross alt er ganske grei tidtrøyte (mellom børsmeldingene)!
PFII har nå vært i gang i med studien i 69 dager. Jeg spådde 730 dager til fullført innrullering (2 år). Vi har da en tidsmessig progress på 9,45 %. Tiden jobber med oss! Hver dag utgjør 0,137 % fremdrift mot «complete enrollment» (basert på mine forutsetninger). Hold humøret oppe!
Bare slik at det er helt klart; PCIB har en strategi for det asiatiske markedet. Den er klart formulert i fjorårets Q3-rapport og lyder slik:
"The company’s strategy for the Asian market is to assess different development alternatives, including partnering, and is an ongoing process."
Seinere kan jeg ikke se at denne strategien er endra. Med vekt på “ongoing process” tror jeg vi trygt kan legge til grunn at det jobbes videre med å få inkorporert asiatiske klinikker i RELEASE-studien, herunder også mulig partnerskap (utlisensiering). For min del tror jeg denne strategien vil ligge fast inntil det tidspunkt hvor det ikke lenger gir noen mening å få med seg klinikker i den aktuelle regionen (trolig Japan, Sør-Korea og Taiwan).
Med andre ord enda en melding som kan komme når som helst, utpå høsten / vinteren eller aldri.
PS
Jeg har sagt det før og kan gjerne gjenta det i denne sammenhengen: Det var uvørent, unødvendig og uheldig at Walday ordla seg slik han gjorde i mai. Han kunne enkelt og greit putta på “hopefully”, så hadde det vært greit.