Erna; Du undervurderer betydningen av ordet kapasitet i mitt innlegg. De er helt sikkert kapable til og vurdere hva de trenger og foreta seg for og naa sine maal Ellers virker det som du har staatt opp paa feil side av sengen i dag.;-))
Men hadde det vaert meg, ville jeg plukket ut de 100 mest aktuelle kundene/oenskede partnere, og i tillegg kartlagt hvem som er forskningsansvarlig og oeknomisk beslutningstaker i hver av disse bedriftene. Utviklet en teaser, presentasjonshefte som forteller hva vaare forskningsresultater er, og hva de kan gjoere for de. Sende dette til disse disse to personene i hver enkelt selskap. Ringt de opp ett par uker senere for og snakke meed de. Og i tillegg, bedt om ett moete hvor vi faar komme til deres bedrift og presentere resultatene. Invitert de til aktuelle konferanser, holdt presentasjonene paa alle konferanser som planlagt, invitert farma pressen til pressekonferanse og presentert resultatene, og hvis ikke det gaar, bearbeidet noen journalister i de viktigste farmatidsskriftene med info. saa godt det lar seg gjoere. Dette var en rask brainstorming, og det er sikkert andre veier man kan gaa. Kanskje holde presentasjoner i visse forskningsmiljoer, naar deres forening har moeter osv.