2600 går salgsknappen ja. Ingen tvil om det. Da blir det mye moro .
men skulle gjerne hatt en dobbling, alltid kjekkere godt i pluss.
Proffe foretak (cro) tar i dag seg av gjennomføring av studier.
Gammeldags å drive med slikt selv i dag , ikke?
Samme er kanskje tilfellet med utforming og forhandlinger vedrørende lisensieringer?
Kanskje mye bedre med proffe aktører enn noe “hjemmesnekret” løsning av selskapet?
Mener de nevnte på en kvartalspresentasjon at de regnet med å ha det på plass omkring August/September.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Snoeffelen (2421 likes)
- @Investor (1304 likes)
- @Bra_Britt (1288 likes)
Resten av topp 10:
-
@InVivo (1136 likes)
-
@Mr.Oncoinvest (995 likes)
-
@abacus (901 likes)
-
@ufo (898 likes)
-
@Jubel (861 likes)
-
@solo (732 likes)
-
@FiloD (730 likes)
Gratulerer!
Gjesp, dette kan bli den lengste august i manns minne Om ikke noe kommer som korter ventetiden.
Se på utviklingen for våre “kolleger” - NANO - BGBIO - TRVX - så langt i år.
Som PCIB-aksjonær sover jeg søtt - som kollegasjonærer biter man negler!
Det er steintøffe motstandere i VM i venting.
ja, eg lurer på å starte med data skytespill mens eg venter nå har eg snart kun pcib.
så hva kommer først, kurs på 500 eller proff i CS/fortnite
Tror ikke vi skal sove så veldig mye søtere enn resten av biotek (vi fikk smellen H2 2018 og har derfor isolert sett bedre tall en de andre i 2019). Men ser man over et 12 måneders perspektiv er dette rimelig elendig over hele fjøla!
Jada - jada - og hvis jeg går tilbake til dagen jeg kjøpte min første PCIB-aksje (17.10.16)er kursen opp 3-gangen.
Mitt bittelille poeng med forrige innlegg var å få fram at mine PCIB-aksjer holder kursen fra nyttår mens aksjonærene i de tre andre biotech-aksjene har sett kursen falle trinn for trinn utover året.
Og mitt poeng var at man ikke trenger å “hausse” at PCIB har falt mindre enn de andre i 2019 (siden vi tross alt “krakket” i kjølvannet av emisjonen). Ikke så vanskelig å gjøre det bedre enn de andre når slike forutsetninger legges til grunn. Men hvis det er en trøst / plaster på såret at vi har gjort det bedre enn Targovax, BerGenBio og Nordic Nanovector i 2019 så skal jeg ikke ødelegge idyllen.
Men hvis vi stikker fingeren i jorda i dag, og sjekker utviklingen fra 01.08.2019 ved års-slutt så ser vi hvem som har gjort det best - jeg holder en knapp på PCIB!
Den sjekken ser jeg med forventninger fram til - og så langt kan jeg kose meg med at PCIB-aksjene mine ikke har gjort meg fattigere siden nyttår!
Tok 10 i sluttauksjon for å pynte litt på kursen
Bra, alt hjelper
Tok 2 K like før
@Snoeffelen / @FiloD , jeg kan ikke helt forstår hvorfor er PCIB listet mht P53?
Er dette Chem, Nac eller Vacc? Noen her som var så modig og har kjøpt analysen?
Hvis du ikke har tiltro til at Walday og company har kapasitet til dette, forstaar jeg ikke hvorfor du eier PCIB aksjer.? For skulle det vaere slik du paapeker, er alt haap ute allered i dag.
For meg er dette enkelt. Vi tilbyr en revulusjonerende leveringsteknologi som vil sende PCIB’s aksjekurs til himmels, saa snart den blir blir annerkjent av de store BP selskapene. Mine konklusjoner hviler seg paa resultatene PCIB har presentert, og analysene av disse og annen informasjon som har kommet fra de store ekspertene som Snoeffelen, FiloD, Soerlendingen og flere andre, baade paa HO forumet og her de siste 10 aarene. Leverer vi bedre resultater enn alle andre, vil vi bli suksessfulle. Og saavidt jeg vet, kan ingen av vaare konkurenter i verden konkurere med vaare fimaVacc og fimaNac resultater. De er ikke en gang i naerheten. I tillegg nekter jeg og tro at verden beste leveringsteknologi for medisiner, vil bli avvist at de store BP selskapene…
PCIB muliggjoer the next generation of immunteraphy and cancervaccines. Dette vil snart omfavnes av flere av de store BP selskapene, og naar det skjer, vil vi ta en GenMab. Det er min filosofi, forventninger og maalsetting, som jeg er ganske sikker paa at vil bli innfridd. . Dato for dette, har jeg dog ikke;-))
Den eneste faren jeg ser, er at ett annet selskap plutselig loeser kreftgaaten med en kjempeoppdagelse, foer vi kommer i maal. Men saa langt synes ikke den paa himmelen. Og sammen med vaare partnere, tror jeg vi fortsatt er naermest til og gjoere dette.
Men når, vi er langt på overtid for en kurs eksplosjon oppover.
ja, mine mål og er høye.