Tok 1000 til, men nå er eg startet på trading aksjer, de skal ut igjen senere på en god blå dag.
Skjønner ikke mer enn at de preklinisk har vist at PCI motvirker kreftcellers resistens mot 5-FU (Fluorouracil, solgt under merkenavnet Adrucil blant andre, er en medisin som brukes til å behandle kreft. Ved injeksjon i en blodåre brukes den til kolonkreft, esophageal cancer, magekreft, bukspyttkjertelskreft, brystkreft og livmorhalskreft)
Fluorouracil blir brukt hyppig i dagens kreftbehandling. Dersom PCI kan motvirke resistens eller ein kan behandle med lavere dose og mindre biverknader er det fantasisk. Det vil bety mykje for alle pasienter som enten er for svake til å tolere normale doser eller får for mykje biverknader til vidare kurer.
Dersom det kan fungere på bukspyttkjertelkreft er det enda meir fantasktisk.
Ja ja, og så gnukker vi atter på 25 tallet igjen. Tålmodighet, tålmodighet og tålmodighet…
Jaja, med mere aksjer enn noen gang før, og slik går no dagen , kjøp og kjøp - en dag kommer meldingen og vi selger litt😂
Vi har en “doktor-ledet” ledelse i PCIB som langt på vei foretrekker en lang ferie på fjellet framfor publisitet og en framoverlent kommersialisering av fantastiske resultater (Aller helst vil de forske videre og fortsette å formidle minimalt til omverdenen.)
Ledelsens sammensetning(adm. ledelse), og holdninger er min desidert største ankepunkt relatert til PCIB.
Når vil Einarsson (har nevnt det til han) og dere andre forstå at Walday er en helt feil leder i den fasen vi befinner oss i nå?!
Hvilke holdinger sikter du til?
Hva beror denne påstanden på? Din magefølelse?
In Vivo; Om du ikke har evnet å få dette med deg så mener jeg at du mangler visse empatiske gener. Jeg har vært på 3 presentasjoner hos PCIB i løpet av de siste 2 årene og bla. pratet med Walday i etterkant.
Mitt tips er å se til andre framoverlente ledere så er det ganske så åpenbart at vi i PCIB har en leder som så langt har gjort en utmerket jobb, men som i den kommende fasen må overlate stafettpinnen til en leder med helt andre kvalifikasjoner.
Skjønner du ikke dette In Viovo så betviler jeg at du som meg har jobbet internasjonalt med avtalekontrakter.
Og det gjør deg mer egnet til å vurdere PW enn andre?
Hvilke konkrete punkter mener du at han har vist seg å være utilstrekkelig på? Personlig vet jeg ikke så mye om hva som foregår bak lukkede og hvordan PW presterer der. Jeg vet heller ikke om han foretrekker en lang ferie på fjellet fremfor publisitet. Jeg tviler på at du vet så mye konkret om dette heller, motbevis meg gjerne.
Forstår ikke hva empati har med å kunne forstå en leders evne til å forhandle med ledere fra andre selskaper.
Din påstand om at vi trenger en ny leder på bakgrunn prating med PW i etterkant av presentasjoner fremstår som i det minste som pretensiøst og useriøst.
Jeg vil forsvare Per for selv om han ikke skulle være den fødde selger så er det megaviktig at den som skal selge et produkt kjenner produktet best av alle . Det krever vesentlig annen kunnskap å selge det PCIB har på blokka enn å prate en mann i senk slik bilselgere gjør.
En “blåruss” greier jo aldri å skaffe seg den medisinske kunnskapen som forskerne innehar og husk at kjøperne også her er kompetente på meget høyt nivå. Jeg stoler på Per men at han kunne fått støtte til markedsekspert/markedsføring er noe annet.
Ingen flere siter åpne siste ukene, litt skuffende. Ingen lyd fra NuCana (eneste reelle konkurrent pdd), positivt.
Håper jo virkelig PCIB vil ha fokus ruste opp sin kommersielle avdeling fremover. Nå har de jo tross alt to gode muligheter i å få på plass kommersielle avtaler med både Fimanac og Fimavacc(og forsåvidt Fimachem). Vi er heldige som har flere ben å stå på, samtidig stiller det også større krav til å få fulgt dette opp på en best mulig måte, og da må en ha nødvendig tid og ressurser. Ref andre tilsvarende selskaper er dette ofte lange prosesser, og krever mye fokus og oppfølgning, spesielt hos de store. Jeg velger å stole på Walday når de sier de har kontroll i en interim periode, og at de skal få en viktig ressurs inn etterhvert, men samtidig mener jeg det vil sende et viktig signal til markedet når de får det på plass.
Hvordan vet du at det ikke er åpnet flere sites de siste ukene?
Ikke offentlig kjent. Håper de har åpnet alle i EU
Mitt poeng, derfor vet du ikke. Ikke jeg heller for den saks skyld
Håper de har åpnet alle i Europa jeg også, men det finner jeg ekstremt usannsynlig.
Støtter Erna fullt ut.
PW er i likhet med Hestdal (forrige CEO i PHO), forsker.
Hestdal beviste til fulle at han ikke behersket den kommersielle siden.
Merkelig at styret ikke ba han gå tidligere.
Synes det er pinlig at PCIB enda ikke har klart å få rekruttert inn en kommersiell leder.
Her har styret en jobb å gjøre.
Eventuelt bør det skje en endring i styresammensetningen slik at en tar dette på alvor.
«Synes det er pinlig at PCIB enda ikke har klart å få rekruttert inn en kommersiell leder».
Alltså, nå har du missforstått hele greia. Aldri vært i pcib sin interesse å stå for det kommersielle. Heldigvis. Det er dette man har ‘hemmelige’ top 10
BP partnere til, som i løpet av 2020 vil ta sin endelige avgjørelse på, hva?
Nei, det må dere tenke dere til selv. Men etter alt som er kommunisert fra ledelsen, fra folk irundt og gravingen på dette forumet. Blir jeg meget overrasket om vi ikke kommer i mål, å radforsk får en etterlengtet ny Algeta.
Spennende tider i møte. Dette kan ikke en gang Trumph stoppe!
@Investor1, jeg tror nesten ikke det jeg leser. Er det ironi eller din forestilling om hvordan dette forholder seg?
Om det ikke skulle være ironi, må du svare meg på hvem vi (aksjonærene) har valgt til å forsvare våre interesser?
Eller er det sånn at du - blindt - har betrodd hele din investering til et av verdens største farmasiselskap?
Er vel forskjell på å stå for det kommersielle og lisensiere ut et produkt? Pcib skal ikke kommersialisere i den forstand at de ikke skal ta produkter alene til markedet. De har som mål å få partnere med på laget som skal sørge for å få produkter gjennom siste fase og for videre kommersialisering/salg. Dette er vel strategien for vacc og nac. For chem delen så er vel det litt både og. Pcib tar kostnadene med å få det gjennom siste fase, men er vel interessert i å få partner med på laget for kommersialiseringsfasen/salg når produktet er godkjent.