Fytti helsike for et blodbad… Ser vi PCIB på 10-tallet? Nano på 20-tallet? BGBIO på ensifret kurs? TRVX også er utsatt. Ultimo er det eneste selskapet som holder seg stabilt… Hvem skulle trodd.
pho på 30 da så er livet perfekt .
“Det eneste de har fått til er 6 mnd forlengelse av topp10, som kom på overtid.”
Litt mere negativt enn det selskapet meldte dette Lotian , ikke?
“The research collaboration is extended with 6 months until the end of 2019 and the companies have agreed to thereafter use the following 6 months (until end June 2020) to evaluate the potential for a further partnership.”
Slik du fremstiller dette Lothian så synes jeg ikke utsagnet ditt stemmer med virkeligheten.
Det det meldes om er at det er bebudet tid til bruk for om mulig å inngå partneravtale 1H19 , noe som er en heftig sak.
(hadde utgangspunktet for disse samtalene vært negative så tilsier all logikk at avtalen med top 10 BP allerede hadde vært avsluttet)
Det er negativt nok i utgangspunktet for tiden og vi trenger ikke øke innsatsen for å gjøre det verre enn det er.
Galskap. Nå gjelder det å holde hodet kaldt!!! Å ikke selge…
Fundamentalt er ståa i pcib eventyrlig.
Like gale stort sett i alle biotekselskapene , ihvertfall de som oppnår litt volum.
Tiden var kanskje inne til noe markedskorreksjon uansett men fallet er betydelig og svært lite morsomt.
Det er nå proffene kjøper men jeg er ikke proff…samme feilen hver gang.
Det må settes av noe kapital til bruk i slike tilfeller som dette.
Lett å si men jeg ender opp med alt investert hver gang disse sjansene oppstår.
Jepp. Det er ikke slik at et Topp 10 selskap går med på å forlenge en avtale kun fordi mikroselskapet PCIB har interesse av det; de opererer kun av egeninteresse. Vinn/vinn.
Joda, men det har hele tiden vært potensiale for å inngå en avtale. Kommer litt klarere frem i meldingen fra juli 2019, men det er fortsatt bare ord.
PCIB må etterhvert levere noe annet enn «potensiale for en avtale…» og de kan godt begynne med en avtale på fimaVACC i år!
Viktig å ikkje få panikk.
Her holdes det hardt mens eg klør meg i hodet.
Børs er for f ikkje alltid lett…
Det er jo en verdi her nesten uansett hva som skjer i verden. Vi har jo fått bevist vacc og nac(patentet til Lothian) og chem veldig lovende. Sitter til dovre faller.
Det er i det minste gøy at det er kommet litt volum igjen!
Så får vi bare håpe endel av volumet er «våre venner». Og at de snart kommer seg til helvete ut. Så kan oppgangen starte.
Ja. Og salgsposten på 23 er komisk.
Ingen legger ut det åpne volum om de virkelig vil selge. Det er min klare oppfatning om at dette er lagt som forsøk på sperre. Lovende at noen knabber PCIB aksjer når noen selger. Også en måte å se det på😆
Er ikke mer en 400k NOK den posten. Så skal ikke se vekk ifra at det enkelt å greit er noen som må kaste kortene, og bruker dager med volum på til å lokke frem mer volum. Selv om det alltid kommer en haug med konspirasjonsteorier straks en større post legges ut, er det ikke nødvendigvis alt er så ondsinnet…
Jeg måtte selge 10k i dag da jeg er gira de-luxe. Tør rett og slett ikke sitte med så mye nå. I tillegg har jeg erfart, som flere her inne, at TTT. En potensiell avtale med BP kan la vente på seg til neste Juli…
Jeg har dog litt igjen
Hvor langt over var du før du fikk beskjed…?
Bare noen tusenlapper over, hvis du tenker på melding om overskredet giring.
Den enes død,andres brød.
Tror denne dippen har utlyst tvangssalg…
Vi nærmer oss 2q, tror alt er i rute.
Fint å se Astra og Genmab, Bavarian med flere biotek størrelser både holder kursmessig stand og stiger. Genmab godt over 1300kr igjen!
Ose og biotek faller. Nå kommer norsk biotek tilbake som olja-lyn🚀?
Må gjøre vondt å sitte uten aksjer nå.