Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

@FakeNews, du er nok en real smarting ut i fra din siste kommentar. Så idiot som jeg er sluker jeg alt du sier :grin:

Poenget mitt var ikke å sutre men heller mane til forsiktighet fra en som nå forhåpentligvis har lært, for framtiden, å ta gevinst en gang i blant.

“Ein lyt stella seg slik at ein blir idioterklært frå tid til annan. Ellers blir livet for kjedelig.”

5 Likes

Kanskje denne er mer oppmuntrende?

3 Likes

Ny bunnotering for NuCana i dag. Sluttet på 6.95$. Og fortsatt ingen nytt ifm studieoppsett. Var det andre konkurrenter enn NuCana ifm chem ggk?

8 Likes

Storfisker på vei inn?

Lenge siden vi har sett så store poster på kjøp.

20 Likes

Nå kan vi vel forvente at bunnen er passert, og at «våre venner» er ute av topp50. De vil nok plage oss litt «fra graven» med siste rest.

Men timingen nå mtp en positiv melding er veldig bra. En runde med bra volum så er de vekk for alltid.

5 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-88-kreftbehandling-med-genterapi-hvor-gar-vi

2 Likes

Er det noe som er relatert til PCIB (eller noen av de andre Radforsk selskapene?)

1 Like

På tide med ny poll.

Greit å lodde stemningen framfor Q2.

Poll 1

På kursutvikling alene ligger Per Walday nå nesten like dårlig an som det Costa gjorde i Nano da han fikk sparken, Pcib er ned 63% fra intradagstopp i januar 2018, Nano noe mer da Costa fikk sparken. Nå hadde Costa-avgangen vel flere grunner enn kun kursfall alene, men spørsmålet stilles likevel, bør Per Walday byttes ut som CEO?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Poll 2

Hva slutter aksjen på 28/8

• Under 20
  • 20- 21.95
  • 22-23.95
  • 24-25.95
  • 26-27.95
  • 28-29.95
  • 30+

0 stemmegivere

2 Likes

http://pcibiotech.no/vaccination/

Litt synsing rundt fimaVACC.
Fra hjemmesiden:

" Clinical Proof of Concept for fima VACC :"
Forstår vi hva teksten under denne overskriften betyr , egentlig?

For kjedelig for ekspertene og for tungt for “hvermansen”?

Kunne kanskje med fordel blitt forklart for oss uten medisinsk bakgrunn.

Et annet område som blir nevnt i denne
https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02947854?V_3=View#StudyPageTop
er begrepet "Anti cancer vaccine "
Er det forebyggende kreftvaksine de mener?

Det som jeg mener er spesielt med PCIB er at de lager ikke ett produkt innen feks kreft men en forsterkermekanisme til bruk i ytterste konsekvens ALL TYPE kreft og infeksjonssykdommer.
Skulle et produkt feile med vaccen involvert betyr det lite for PCIB.
Og for de vaksinene som måtte lykkes med PCIB’s delivery konsept så betyr det peng i kassen til PCIB.

GENIALT konsept spør du meg.

Det er kun i fimaCHEM PCIB bringer et produkt ferdig helt til markedet. (GGK-sansynlig blockbuster)

PCIB eventyrmix mellom TTT og rå spenning.

lykke til

8 Likes

Fimanac er like genialt. PCIB får andre selskaper til å teste for seg uten å betale for det. Isteden får vi kanskje klekkelig betalt etterhvert.

Jeg stemte selvsagt for å beholde Per. De få kritiske røstene vil forsvinne med første fimavacc avtale.

11 Likes

Helt enig Bamse.
En kan faktisk oppleve å bli imponert over fremdriften i alle 3 forretningsområdene og hva det har kostet så langt.

FimaVACC -positive og muligens sjokkerende og imponerende resultater og produkt klar til utlisensiering etter fase1 studie.

FimaNAc-Uoffisielle strålende resultater og 6 av de største aktørene innen mRNA som kan bli partnere med PCIB kostnadsfritt for PCIB.

FimaCHEM-Pivotal fase2 studie + AA med meget lovende resultater så langt.
Mest sansynlig en blocbuster (GGK) uten risiko for BP.

Kritikk mot styre og ledelse med slike resultater er jeg ikke enig i.
Og så tror jeg at det kreves teknologisk og medisinsk innsikt (og erfaring innen området) for å bekle CEO stillingen i PCIB stolen i den fasen selskapet er i nå.

10 Likes

Per Walday kan gjerne være CEO til evig tid for min del, det vi trenger er en internasjonal tungvekter som etterfølger etter Chief Business Development Officer (CBDO), Gaël L’Hévéder som sluttet i feb.2019 etter å ha vært i PCIB siden april 2013 .

“We regret Gaël’s departure but respect his decision,” says Per Walday, CEO of PCI Biotech: “Gaël has made a substantial contribution during his six years tenure with the company and has been instrumental in establishing the broad range of collaborations. We wish him the best of luck in his new endeavours.”

“It has been a terrific opportunity to work with PCI Biotech during such a transformative time in its development," says Gaël L’Hévéder. “I have great hopes for the continued success of the company and will follow its progress closely. It has been a privilege to work with such a dedicated and competent team.”

FYI Gaël L’Hévéder hadde jobbet som Pharma Partnering i Roche før han kom til PCIB. :wink:

God Helg :sunrise:

8 Likes

Kunne ikke vært mer enig!

En ny uke med nye muligheter :slight_smile: Lykketil !

4 Likes

Kjøperen på 51k ligger fortsatt i ordreboka. (15 min forsinket ordrebok)

3 Likes

Han får bare kjøpe på best så det blir litt action her :slight_smile:

1 Like

Fikk akk oppdatering i fra min megler og han sier topp 20 er helt rolig. Nesten ingen som selger bortsett i fra Storebrand som har solgt ca 47k tror jeg han sa.
Altså null salgsinteresse men heller ingen store kjøp så alt tyder på at dem fleste sitter lastet til ripa slik det har vært en stund. Vi får satse på store nyheter som får flere til å ønske å bli med på dette som kan bli en fantastisk reise både medisinsk og økonomisk. Tvi tvi for oss gamle trofaste og velkommen til nye friske penger.
Ha en fin uke.

8 Likes

Folkens, er dette breaking news?

Det er søkt om patent på behandling av cholangiocarcinoma i Korea… Datert i juni i år.

Korea sites i RELEASE-studiet imminent!!!?

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=KR245816071&tab=PCTDESCRIPTION&_cid=P11-JZI3XR-45163-1

29 Likes

Kanskje derfor det ikke har kommet noe info om sites i Asia fra PW???

3 Likes

Ser ut til at WIPO er nede. Jeg har åpen siden nå,

Google translate utdrag:

2 Likes