Fimanac
Interest from others?
The short answer is YES!
Research fimanac
Progressing well
Top 10
Biontech
Bavarian Nordic
Osv
Is that good ranking?
PW : agree with the first one
Når PW sa at de hadde “gitt” top10 pharma 6mnd å fullføre og 6mnd på å tolke og bestemme seg for veien videre. Ja da rykka det i løken for å si det slik
CBDO replacement.
Started search. Soon as possible.
Allocate more resources to fimanac?
Will need to put more resources to this. Ex patent. Bruker ikke mye nå. May pick up as samarbeid progress
Beste kjøper 23,60 nå. Mao ingen high five fra markedet på denne rapporten.
Vi begynner å bli vant med skuffelser fra markedet nå…det snur ikkje før vi får en partneravtale med penger på bordet ser det ut til…
Vi var en snartur innom 25 men nå tar selgerne tak og kryper nedover. Ikke meningen å være negativ men blir både sjokkert og frustrert. Tydelig at kursen ikke skal opp før det ligger kr på bordet. Når ikke dagens rapport hjelper så hjelper ingen andre rapporter heller. Bare å legge aksjene tilbake i skuffen og starte ny venteprosess.
Increase international investors?
Working actively. Presentation and so forth
Kursutviklingen midt under Q2-presentasjonen er vel interessant bare for de kortsiktige. Mye snacks å fordøye fra presentasjon og spørsmålsrunde nå
Det tror eg er en korrekt strategi…vi må prøve å holde hardt på aksjene slik at de gnitne kjøperne må oppover…
kjøpte meg inn for noen uker siden med 25,6 i snitt. Og, med alt jeg har lest i denne tråden så har jeg valgt å være kjempelong. Etter å ha sett dagens webcast er jeg enda mere overbevist om at dette er en uslepen diamant.
Kommer mye nå fremover. Vurderte å selge på høy i dag siden jeg har lavt snitt, for så å kjøpe inn senere, men kommer heller til å snitte ned MYE fremover i neste år, om kursen går ned da. En solid opptur kan komme når som helst, og dette kommer fra en skeptiker!
Fimavacc?
Terapeutic vaccine next study 99%
Fimachem
Abscopal effect.
Will get a quite good oversikt indirekte!
Må snart finne en ledig rolle i The Julekalender til deg Jubel
Er så imponert over PCIB og ikke minst folkene bak! Disse kan vise seg hjelpe en hel verden av pasienter med sin teknologi.
Dagens resultater og presentasjon: terningkast 6
Oppslaget på Hegnar gir meg en assosiasjon til et ofte sitert utsagn fra Blackadder:
“George, who is using the family brain cell at the moment?”
Enig i at dette var en oppløftende presentasjon.
Likte også svaret til Per på spørsmålet om PCIB virkelig kunne velge fritt blant ulike konferanser hvor man ville presentere resultatene for FimaVACC.
Svar: When You have very good results…Yes, You can.
Ubetalelig glis fra Per da et spørsmål fra salen startet med “you are the future rock stars in Biotech”
Per Walday er en helt. Du vet ordlyden. Ikke alle helter bruker kapper.