Da er det bare å glede seg til Jonas fortsetter utspørringen i ettermiddag
Vel blåst, får jeg først si. Dette var igjen en oppløftende presentasjon. Skal jeg framheve bare én ting, vil jeg sitere Walday når han på spørsmål om asiatiske klinikker sier “We need to have” og at det IKKE er avhengig av partnerskap. Det kan vi ikke vente på, legger han til.
Guiding i løpet av 2020 er utvilsomt med veldig god margin.
PW lyser av selvtillit , her blir det fest.
Aksjekursen er noe OB greier langt utenfor alle regler og sunn fornuft , men hvem bryr seg.
Topp poengskår til PW som har lagt om stilen og gir mere til aksjonærene og deres muligheter for å vurdere selskapet.
Nå venter vi bare på einarsson.
Fasen de er inne i, er den som i følge PW tar lengst tid, og jeg hørte et “hope” som innledning til guidingen av first patient i H2. Jeg lukter forsinkelse i US.
Skjønner at Q&A var en godbit i dag!
Ser frem til transcript
“Most collaborations within the FimaNAc programme, are in the field of mRNA”, og TOPP10 er offisielt det mest interessante. Patentet er solid, og photosensitizeren “di- or tetrasulfonated aluminium phthaiocyanine” er ingen reell utfordrer til Amphinex.
Synes det er lite som tilsier det. PCIB leverer på alle fronter. All guiding har holdt i Q2. Men med advokater i US kan avtaler ta noe tid. Det sa PW. Men mente absolutt 2019! Polygon du får selvsagt lov å mene noe annet. Det er bra noen leter med lupe etter halmstrå for negative muligheter etter en slik positiv presentasjon!
Også flere Asia sites da!
Kjøpersiden vokser forsiktig men dukker også opp større selgere.
Ingen korrelasjon mellom optimismen og aksjekursen.
Aksjekursen er interessant for de som skal kjøpe eller selge i dag Ebitor, de fleste her har posisjonert seg godt allerede. Har du?
Ble det sagt noe om hvilken sykdom de så for seg å teste VACC ut på her?
Dette er jo en veldig spennende mulighet, og gir Pcib et jævlig sterkt kort på hånden i forhold til å lykkes med øke effekten av eksisterende vaksiner og behandlinger.
Du har din rolle som udelt positiv, jeg synes det er verdifullt å få frem det som ikke bare er blue-sky:
Det var åpenbart at de hadde jobbet for å få en partner i Asia for å kjøre det hele, men “We could not wait any longer”.
Går patentet vedr mRNA/NACC i orden tror jeg ikke enkelte av BP tør vente lenge før de legger inn et bud på PCIB
Klarer ikke finne noe store negative poeng nå. Ære være til de som klarer det!
Riskreward om man kan si det i biotek begynner å bli meget interessant for PCIB sin del. Den risikoen er jeg villig til å ta nu.
Føler jeg er realistisk. Bunner nok i det at jeg stoler 100% på ledelsen, styret og advisory board som er forsiktige og konservative. Det lønner seg alltid! Og leverer sten for sten. Da blir man plutselig positiv🥳
For det første er det uansett blue sky med Asia sites! Med eller uten partner NÅ. Som PW sa det ekskluderer ikke for at partner kommer inn.
For det andre, føler jeg går motstrøms nå. Veldig mye negativ omtale om biotek, lite unyansert når man ser på PCIB som er finansiert. Mye negativitet på fora. Det å gå motstrøms har til tider gitt svært god avkastning. Jeg føler det er en slik once in a lifetime opportunity i PCIB nå. (Gitt at man investerer i biotek, høy risiko og dertil høy mulig oppside).
Hva skal man si annet enn at hær er man i rute ! Very Well done
Q1 2019
*The first site was opened in Norway in March 2019 and a total of 2 sites in 2 different countries are open for enrolment by 08.mai.2019
Q2 idag:
Regulatory and ethics approvals have been received for USA
** A** total of 15 sites in 7 different European countries were open for enrolment by mid-August 2019. (Norway, Germany, France, Spain, Belgium, Poland, Sweden and Denmark)
Asia strategi
Bile duct cancer has a higher prevalence in Asia and **a Feasibility study in Asia ongoing to select the most appropriate RELEASE study sites for patient recruitment and market impact, with the aim to open sites in 2020
Orphan designation granted in both the US and EU
► Fastest way to market determined through regulatory interactions with authorities, both FDA and EMA
Denne presentasjonen fortjener en større oppgang og reprising.
Kanskje det kommer etter at den har blitt fordøyd…?
Mulig det. Korte svingninger er uansett umulig å spå. Til og med i lange linjer. Men å mene at risikoen er tatt ned mye i PCIB er helt klart!
Opp 6% nå og greit volum. Men er liten vits å se på skjermen før kursen er i ATH
De har som mål å åpne sites i Asia i løpet av 2020?
Var ikke dette mer konkret?
Link til presentasjon? Har ikke fått sett den, møter…
Synes dagens rapport var bra, avklaring i forhold til Asia, siter i egen regi. Øker markedspotensialet kraftig og kan medføre at RELEASE gjennomføres raskere.
Og at det skal kjøres eget studie med VACC, det er midt i blinken etter mitt skjønn!