Supert med patent på mRNA siden så og si alle samarbeid skjer på mRNA, også svært oppløftende å høre at det er de viktigste samarbeidene som går svært bra. Per bekreftet vel at det var Top10 som går best, men tror også BioNTech-samarbeidet går veldig godt.
Snoeffelen; Om det er greit vil jeg ta den meget verdifulle info`en din om sykehuset i Soul videre til selskapet.
Presentasjonen av FimaVACC 29. oktober av Høgset på World Vaccine Congress Europe er ikke den endelige presentasjonen. Den PCIBeske høsten varer altså til minst november. Da er i alle fall jeg tilbake på ESMO i desember som mest sannsynlig. Og det er altså ikke nødvendigvis van der Burg. For det “hadde i alle fall ikke PW sagt”.
Noen?
Det er vel ingen som har investert i pcib, .med vettet i behold som selger NÅ ???
Bare gjør det, det er et nyttig innspill👍🏻
Naar jeg ble aksjonaer for 10 aar siden, og leste hva PCIB holdt paa med, forventet jeg at de skulle vaere der de er i dag for 5 aar siden. Men naa er vi endelig her, hvor PW kan presentere ett solid selskap med ditto solide resultater paa naer sagt alle omraader, og som er lynende klar for take off ut i den store verden med produkter naer sagt hele pharmaverdenen har behov for.
Naa mangeler vi bare en storstillt presentasjon av fimaVacc resultatene, saa er alt paa plass.
Tipper vi blir kjoept opp neste aar. Det siste patentet, var saerdeles viktig.
Får bare inderlig håpe at PCIB IKKE blir kjøpt opp neste år!
NANO går 20% uten nyheter ( vel fortjent) vi 5 med kjempepositiv q-rapport.
Ikke enkelt for en enkel mann å forstå.
Det jobbes godt og reultatene er oppløftende på alle områdene. Vi er godt finansiert.
Utrolig spennende med vacc og ta dette til klinisk.
Dette kan bli en fantastisk reise.
Gode nyheter i norsk biotek betyr som regel kursnedgang. Blir sjokkert om vi slutter i pluss idag… Oslo børs
Excellent fit between medical need and fimaCHEM
patient recruitment and market impact i Asia vil si at vi fort kan oppnå en enda raskere rekruttering til vårt RELEASE studie som igjen vil korte ned på tiden til interim avlesning, samt øke nedsalgsfeltet for en eventuell godkjent førstelinje behandling for BILE DUCT CANCER – EXTRAHEPATIC INOPERABLE
Det som er blitt kommunisert tidligere av PCIB er 3000 pasienter årlig for EU/US i vår indikasjon,
legger man til Asia kan dette tallet økes da denne typen kreft er enda høyere representert i de fleste land i asia.
la oss si 5000 pasienter årlig da med en snittpris på 100K $ som er i det nedre sjiktet på pris av en rare disease behandling med Orphan designation granted in both the US and EU
5000 x 100k$ = 500Mill$
500Mill$ x 9 (dollar kurs) = 4,5 Milliarder NOK
si man har en partner og trekker fra halvparten av inntektene iberegnet skatt, så sitter vi igjen med: 4,5milliarderNOK / 2 = 2,25milliarder NOK
med en vanlig P/E på 20 får man da 2,25 milliarder NOK x 20 = 45 milliarder NOK
Dette er kun ment som ett eksempel og synliggjøring av underliggende verdier i fimaChem.
Så kommer evnt. off label use i andre indikasjoner som en følge av en evnt. markedsgodkjennelse
for bileduct canser – extrahepatic inoperable.
Med 300 mill på bok som holder til interim avlesning så anser jeg risk/reward som ENORM!
Verdien av fimaVACC og fimaNAC teknologien kommer jo i tillegg, hva disse er tør jeg ikke begi meg ut på
PCIB resultat sprer seg i biotek verdenen. Se samarbeidsselskap! Ikke redd for at dagen går upåaktet hen🥳
Det har jeg ingenting imot dersom prisen er bedre enn fjorårets topp kurs. Vi ser at kursen nå har problemer med å karre seg over 25 igjen. Det betyr nok at markedet ikke ser noen grunn til å forhaste seg med å ta posisjoner. Det vil gå måneder og år før intekter kommer dersom selskapet ikke inngår sterke partnerskap eller blir oppkjøpt. Verden må få vite hva PCIB har å tilby. Nå er det bare for spesielt interesserte.
Det tok tydeligvis 1 uke for markedet å forstå at det NANO presenterte under Q2 var ok.
Hvis noe av det samme skjer med PCIB er vi over 30 i neste uke…
So they said in the case of Oslo cancer Cluster portfolio company Algeta as well. Bang sa det!
Neppe lurt å være skråsikker med tidslinjer for når investorer eller selskap agerer.
Er PCIB fullstendig kamuflert på denne børsen vår?
PW sier det jo indirekte at de må velge den rette konferansen slik at teknologien kan bli oppdaget.
Hva må til for å bli oppdaget?
Ikke umulig. Men det hadde sett bedre ut om den ikke hadde brutt ned igjennom støtte på 25 kroner. Nå er 25 motstand.
Denne presentasjonen var enda bedre enn Q1, så her snakker vi om det beste PCIB har presentert siden Q4 2017 (ref melding 20. des 2017).
Asia i PF2 er verdt flere kroner på kursen, så markedet er helt i offside i dag, og har vært det i månedsvis.
930 millioner er PCIB verdt i dag…verdien burde ha vært over 2 milliarder, minst!