Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

den kommer sikkert.

at nano stakk var sikkert fordi eg dumpet og flyttet mer hit :sob:

3 Likes

Ikke ett eneste PHO-innlegg i dag, og over hundre innlegg på PCIB-trådene. :joy:

Det er ganske mye som tyder på at vi er MANGE som er investert i begge selskapene.

4 Likes

Ja mange som er med men kjøpsviljen er ikke direkte imponerende. Som terpet på tidligere så er det kun kr på bordet som vil gi utslag på kursen.
Synd men sant. Vi får glede oss over rekylen i NANO.

Fra Q2 rapporten.

"Preclinical publication in high-impact immunology journalPreclinical results were recently published in the high-impact immunology journal “Frontiers in Immunology” (Combined Photosensitation and vaccination enable CD8 T-Cell Immunity and Tumor Suppression independent of CD4 T-Cellhelp, Varypataki et al. Front.Immunol. 10:1548). The study provided evidence of strong activation of CD8 T-cells and tumour regression after vaccination with fimaVACCin melanoma bearing mice, including mice with impaired T-helper cell function. The studythereby demonstrate that therapeutic cancer vaccination with fimaVACCcan be effective independent of T-helper cell functionality. "

" PCI Facilitates CD8 T Cell-Priming Independent of CD40-CD40L Signaling

CD40L on CD4 T cells may interact with CD40 on APCs and thereby provide co-stimulatory signals that help effective priming of CD8 T cells. Since PCI enabled CD8 T-cell activation in the absence of CD4 T cells, we tested whether CD40 signaling was dispensable in PCI-based immunization. To this end, CD40L-deficient mice were immunized. Neither proliferation nor IFN-γ production (Figure 1G) of SIINFEKL-specific CD8 T cells depended on CD40-signaling when immunization was combined with PCI. In immunized mice that were not PCI treated, the responses in WT and CD40L ko mice were comparably low. These results suggest that the PCI-facilitated priming of antigen-specific CD8 T cells takes place independent of CD40.

PCI-Based Vaccination Prevents Subsequent Growth of Mouse Melanoma Independent of MHC Class II Signaling"

Noe nytt stort som kommer innenfor fimaVACC?

3 Likes

Det er direkte misvisende. Redusert risiko skal i utgangspunktet gi høyere verdivurdering. Det er flere punkter i dagens presentasjon og resultater som viser at risikoen er redusert. Både åpnede sites on track, USA og Asia nyheter, extension studie resultater, midler på bok, kostnader, fimachem, Nac og vacc informasjon.

Det vil aldri være slik at man kan vente i biotek å kjøpe til her 25 kr i et fase tre tog (løp). Partnere kan tre inn, avtaler, royalties osv. Steg for steg. Det kan selvsagt komme penger på bordet anyday og da kan mulig kursen raskt klatre slik at mcap er på flere milliarder. Nytter ikke stå ute å prøve time hvis man først har vurdert at PCIB er gull. Derfor påpekte biotek fond at de begynner investere i biotek typisk ved first patient dosed. PCIB er i dette løpet, derfor ikke unaturlig om interessen etter presentasjonen øker betraktelig framover.

7 Likes

En annen ting som kom frem idag er at de jobber med en Brand Building Process

Make no mistake about it:
a recognizable and loved brand is one of the most valuable assets a company owns.

The founder of Amazon, Jeff Bezos, says it even better: “Your brand is what other people say about you when you’re not in the room.”

Your brand is your reputation!

En annen ting jeg tenker er at når PCIB sier at de har en plan for clinical proof-of-concept in a disease setting for fimaVacc gjennom ett samarbeid eller alene, så tenker jeg først å fremst på at PCIB ønsker å teste fimeVACC sammen med en check point inhibitor.

Det å få testet fimaVACC med blockbusteren KEYTRUDA som Merck sier de er villige til å bruke mer penger på mtp. enda bedere resulateter/respons i flere pasienter, samt i flere indikasjoner.
Kan jo være en “perfect match” :wink:

Det er en sterk vitenskapelig begrunnelse for å kombinere CPI (Check Point Inhibitotors) med fimaVACC -teknologien: fimaVACC øker antallet T-celler indusert av kreftvaksiner mens CPI forhindrer svulsten i å unndra seg immunresponsen.

9 Likes

Du er inne på noe veldig viktig her. Det er jo f.eks. sånn at hver site som åpnes er det flere nye fagfolk som har sett på selskapets konsept og aktivt valgt å bruke tid og ressurser på dette konseptet. Så dagens 2Q rapport er veldig positiv i mine øyne.

10 Likes

Godt forklart. Meget mulig er Q2 nyheter i dag det virkelig vendepunkt for økt verdivurdering av PCIB.

6 Likes

Han godeste fra Arctic bør komme med et nytt kursmål…oppjustert!

6 Likes

Hvor mange ar er du villige til og vente, foer du tjener penger paa PCIB? 10 til??

1 Like

Mitt tips er at vi blir kjøpt opp neste år.Og det blir for rudt 1000kr aksjen.

4 Likes

Ser ut til at muligens få har oppfattet dette:

På spørsmål fra salen under Q&A.
Does the company have competition from konkurrenter? (Gjelder pasient rekruttering)

PW svarer omtrentlig slik (venter eksakt transcript):

Alltid konkurrenter. Ikke noe konkurrenter for vår spesifikke pasienter. Kun Umbrella studier.

Ingen engstelse for Uk sites by possible hard Brexit!

Tenk at et biotek selskap er godt i gang i sitt fase tre tog og det uten direkte konkurrenter i ggk fimachem rekruttering!!!

Kjenner ikke ett biotekselskap som har null konkurrenter på studie! Mcap for å understreke i samme åndedrag EN milliard…blockbuster potensialet, avsluttende fase i biotek. Unikt? Finner ikke tilsvarende prising. Anyone?

8 Likes

Solo;
Her er det snakk om at de utrolig lovende medisinske resultatene fra PCI-teknologien etterhvert skal materialiseres i kommersielle lisens- og partneravtaler.

Dette kan forsåvidt starte i morgen og pågå over flere 10-år. Men allerede om 3-5 år vil PCIB som selskap være i en helt annen fase enn idag.

Ville du valgt å selge idag til kr.50-100 i stede for til kr 1000 om 4-5 år?!

Håper selskapet snarest blir kvitt alle kortsiktige aksjonærer som ikke vil være med på en eventyrlig reise som skaper norsk biotekindustri-historie!

3 Likes

Det er faktisk helt utrolig med denne prisingen! Hvor mye lenger har PCIB ikkje kommet siden meldingen den 20. des. 2017?!!!

Alle områdene med fremgang og mest sanns patent innen mRNA.

Og fremdeles driver vi og roter på 20-tallet…

4 Likes

1000kr aksjen gir en Mcap på ca 40 milliarder NOK

ikke dårlig det , men ser du på mitt nøkterne regnestykke for fimaCHEM og kun for bileduct canser – extrahepatic inoperable. er det billig - for da får de NAc og VACC gratis med på kjøpet.

5 Likes

At PCIB søker aktivt parnterskap som foretningsmodell er vel selskapets styrke.

Like før jeg hiver meg på å kjøpe nye lodd (mer en det jeg har hatt planer for pdd).

FirmaVac data garanteres gode (ref q2 Q/A seansen).

3 Likes

Joda,men vi har vel ikke CHEM på markedet i 2020 og det er vel langt fram for Nac og VACC.Så mitt tips er at topp 10 ser verdien og byr 40 milliarder og får napp Juni 2020.

6 Likes

Teknologien er der, og mitt eneste ankepunkt er hvorvidt nåværende ledelse har kapasitet og ikke minst kompetanse til å omsette dette i penger (les kommersialisering innen alle 3 områder).
Men nå nevnte vel Walday idag at de benyttet ekstern kompetanse på dette feltet så ble noe beroliget i så måte.

3 Likes

Tror dere virkelig det kommer et bud på 40 milliarder om et år når verdien er 1 milliard i dag? Beklager, men det blir for dumt

2 Likes

Ingen vil selge for 50-100kr. Og det vil ikke ta 5 aar foer verdien til PCIB gaar til himmels. Det faar vaere grenser for pessimisme;-)) Saa snart annerkjennelsen fra BP er paa plass, vil budene sitte loest. Og hoeye saadanne.

4 Likes