Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ble litt fart nå…
Artic analysen gjorde nok susen!

3 Likes

Nå blir det reprising, kan ikke skjønne annet! Spennende!! 60kr, er en god start.

2 Likes

Spennende nå!

2 Likes

Podcast med Einarsson i radforsk. Skrevet her inne at Per W og PCIB skal kommenteres av ekspertisen i dag?! Gledelig i så fall. Alltid meget interessant.

6 Likes

Oppkjøp:

PCI-teknologien skiller seg markant ut sammenlignet med andre kandidater.

Det er ikke et medikament.
Det er ikke en ren adjuant.

Det er en metode som løser delivery-gåten og kan brukes i et utall av indikasjoner hvorav kreft bare er en del av bildet.

Har sagt det før og sier det igjen:
Det BP selskapet som eier og disponerer bruken av denne behandlingsplatformen blir “konge på haugen”.

Det er ny teknologi det er snakk om på fremtidig kommende avgjørende sykdomsområder.
Samme situasjon nå som det var i forkant av innføring av immunteknologien.

Ikke småting dersom det lykkes.

Nobelspris?

9 Likes

Bare å holde hardt nå…la kjøperne måtte komme oppover!

Kankje vi klarer mitt håp om 28-30 i dag…?

Uansett burde vi ha vært nærmere 50 enn 30 i dag.

6 Likes

Har vært tragisk å se på kursutviklingen i min portefølje i det siste, men idag stiger begge mine aksjer ganske så pent, både PCIB og NANO. Håper det fortsetter.

1 Like

Etter én så bra Q2 rapport, så måtte jeg bare skrape sammen litt til her! Fikk akkurat 1000 til…:sweat_smile:

3 Likes

Endelig kan vi si…men vi tar jo bare igjen det vi har tapt de siste ukene.

De eneste som har gjort det bra det siste året innen biotek er vel de “kjedelige” COV og MEDI…alt annet har jo vært tragisk.

Så 26 er altfor lavt for PCIB til at vi tar helt av.

1 Like

På ca 26 kr møtte vi ma-50 og på ca 26,5 kr har vi ma-200. Så forvent litt motstand her

2 Likes

Husk at det er vanlig at analytikere som er superbullish med vilje setter kursmålet sitt mye lavere enn det de egentlig tror på. Analytikeres verste mareritt er å sette en skyhøy kurs som aldri blir nådd. Så flytter de bare opp kursmålet etterhvert som kursen går opp.

Poenget er jo bare å få KJØP/SELG riktig.

1 Like

Kjøp og hold mente du!?

1 Like

Hold, er jo bare en anbefaling om å holde indeksvekt, og ikke egentlig en anbefaling i mine øyne.

1 Like

I dag er det mulig en av få dager ledelsen og styret i PCIB kan kjøpe aksjer. Vi får se mot slutten av dagen om det kommer en melding.

3 Likes

Er det noen som vet hvor mange som deltok paa Q2 presentasjonen i dag, og hvorvidt om noen stoerrelser i pharma verdenen var tilstede?

2 Likes

De sitter vel fortsatt på innsideinformasjon som gjør at de ikke kan kjøpe?

• Antall pasienter
  • Evt kontraktsforhandlinger
  • Hvem BP er
    osv…
2 Likes

Arctic v/Pål Falck og en grei del av stemmeberettigede aksjer var til stede.

4 Likes

Mulig, vanskelig i biotek. Dagen i dag må i så fall hvis mulig være den muligheten de har.

Det er vel som å banna i kirka, men slike oppganger som dette med e24-artikkel er som regel kortvarig moro. Det man egentlig burde gjør i slike tilfeller er å selge noen aksjer og kjøpe de tilbake 1-2 kr billigere.
Dette trader-trikset fungerer fordi den harde kjerne vil ikke selge fordi vi har så stor tro på dette, endelig oppdager noen pcib, kanskje kjøper vi mer til og med når vi ser kursen stikker litt.
Men jeg sitter i ro. Dessverre vil nok noen si.

Mulig finnes ingen fasit. Nå er PCIB kursen vil mange si allerede gruset. Med kursmål 60kr og mulig økt mål med Asia pasienter og produkter som per i dag ikke er vurdert samt godt Q2 riskreduserende kan kursen like gjerne gå som en rakett neste dager.

2 Likes