Som jeg har nevnt før.trading med aksjer man har langsiktig tro på, men tror skal kortsiktig ned. Selg toppen 50% i tilfelle man tar feil.
Og når du håper at PCIB skal ta sats over 26, så er det alltid noen som må komme og ødelegge…det slår aldri feil og resultatet er at vi fremdeles er på det begredelige nivået vi var på i juni…
Må legge til at viss vi holder ca 25.60, så har vi ein mulig omvendt hode skulder hode formasjon. Og da skal vi opp mot 29
Flott presentasjon idag! Hadde gleden av å delta og skal forsøke å samle noen punkter. Noe er sikkert skrevet før, men-men, har ikke hatt anledning til å lese alle innleggene idag.
FimaChem
-Asia! Fantastisk at de går alene og ikke venter på partneravtale. I etterpraten kom det fram at de ikke antar økte kostnader ifm dette, da det vil veies opp av at de kommer raskere til målet.
- Antall pasienter rekruttert. Jeg spurte om dette har med konkurransesituasjonen å gjøre at de ikke vil rapportere på det, men da sa PW at det hadde mer å gjøre med at forventet at kunne skape mer volatilitet i aksjen, da pasientrekruttering går i rykk og napp.
-Jeg spurte i etterpraten når de forventer at feasibilitystudien vil være ferdig. Han svarte innen neste Q-presentasjon. Så da er det bare å se fram til Q3 hvor vi forhåpentlig får vite land og antall sykehus(slik jeg forsto ham, uten at han ville love det- ikke formelt guidet).
FimaNac
- Innledningvis sier han uten å gå i detalj at flere av samarbeidene er svært lovende.
- I Q/A runden ble spurt om rangering av samarbeidene og han var veldig klar på at Top 10 samarbeidet var det som gikk aller best. Så kan jo hver enkelt legge sammen og konkludere på hva man tror om Top 10 samarbeidet…
FimaVacc
- Her kommer det en studie av en terapeutiske kreftvaksine, enten selvfinansiert eller delvis finansiert av partner. Spennende!
Finansiering/ Cash posisjon
- Vet ikke om det er kommentert, men cash burn økte ganske mye i Q2. Jeg spurte Ronny om dette ville være representativt for kvartalene framover, for hvis det var det, ville man potensielt gå tom for cash før interimavlesning. Ronny avkreftet dette og forklarte at kostnader i RELEASE er relatert dels til åpning av siter. Siden de har åpnet så mange, har de også hatt høye kostnader ifm av dette. I tillegg til dette er Q4 et gunstig kvartal cashburn messig, da de da får inn skattefunn og BIA midler. Summa summarum tror jeg vi fortsatt kan forvente en cash burn på 80-90 MNOK i året (slik jeg forstod det).
-Arctic
- Analytikeren var også tilstede og deltok avktivt i diskusjonen etterpå. Synes han virket veldig positiv til caset. Var interessant å høre at det finnes betydelig interesse hos spesialinvestorer. Enkelte har så langt holdt seg unna pga at det er lenge å vente 3 år. Så får vi se, hvis markedet etterhvert ser at dette kan komme fortere, hvor lenge spesialinvestorene tør å vente…
Var det jeg kom på i farten.
Fatt mot… Artic er meeeget forsiktig på 60 kr.
Med avgjørelse topp 10…
Vacc resultater som er utrolige.
Og Asia sites. Som ikke er tatt med, sier det seg selv at kursmålet med letthet kan dobles…
Vi er på vei til noe enormt. Dagens reaksjon er latterlig!!!
så får dere holde hardt på aksjene, uten emisjoner så må de kjøpes i markedet !
Slik jeg ser det er det vel kun Storebrand som har «driti på draget» i forkant av rapporten. Ellers hadde kursen vært en helt annen.
«The median overall survival in the fourth dose cohort in the dose-escalation part ended at 21.7 months, with half of the patients exceeding 30 months survival including one patient still being alive more than three years after treatment.»
Ingen ved sine fulle 5 kan selge aksjer for 25-26 kr på disse resultatene.
LOA bør økes kraftig når vi vet at SoC er under 12 mnd
Isåfall har analytikeren høye tanker om NANO hvor kursmålet riktignok ble senket fra 110 kr til 85 kr, men fortsatt mye å gå på i forhold til kursen på børsen (selv om den har hentet inn mye av fallet i dag).
Igjen med forbehold om at det alt er diskutert på tråden, MEN:
Jeg synes aktiveringen og den regulatoriske prosessen mot myndigheter imponerer! 15 sykehus aktivert er veldig bra, men nesten ennå mer imponerende er at de har godkjennelse i land som totalt representerer 85% av de sykehus som skal være med i studien! Med forbehold om at det er Frankrike som har 3 sykehus og ikke UK. Det vet vi ikke, så det er tipping. Landene er omtrent like store befolknigsmessig. Finland og Polen har 99% sikkert bare 1 sykehus hver og Italia trolig 2.
takk @Investor
hvis du legger inn f.eks 10 siter for asia iløpet av 2020, hvordan vil da din rekrutteringshastighets- analyse se ut?
Slutt 25,95.
Bra rapport, Q&A og skuffende sluttkurs (har vi hørt den før?).
Håper på en bra Radium og at det kan komme noe drahjelp fra et par oppdaterte analyser, men vi må vel være forberedt på ørkenvandring mellom 25-28 fremdeles…
Må vi det Lothian? Det vet du like lite om som meg. Kursen kan like gjerne gå til Arctic 60kr.
Ser ut til at mailen i dag tidlig ikke var forgjeves
Ja hør nøye etter hva som blir sagt 20:10
Ronny: “Du er ikke dum”… Haha. Kan bli tidenes uttalelse hvis Nac blir suksess! Tid 20:38 ifm spm til PCIB om det er gode resultater fra Nac samarbeidet med top10 BP.
Nei, men det ble spesifisert at det ville være terapeutiske vaksiner, ikke profylaktiske.
Det var vel en grei podkast med god og løssluppen stemning i studio.
Forhåpentligvis kommer det snart flere gode meldinger.
Ja bare de ikke av gammel vane venter til neste Q.