Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

With 800 patients for nucana, one should definitely appreciate those interactions pci had with FDA and EMA.

Maybe fimachem will probably reach peak sales before nucana finishes the study (if successful of course) :hugs:

11 Likes

Ikke som jeg kjenner til

Derav ordvalget “hvis”

1 Like

Dvs en ordinær fase 3 studie med overall survival som endepunkt? Ingen interimavlesning på PFS med mulighet for AA.

Skal vi si 5-6 år fra FPD?

Tror iallfall vi kan avskrive muligheten for at Nucana kommer i mål før Pcib.

13 Likes

Ser slik ut, men jeg vet ikke noe mer enn det “analytikeren” skriver. Det er vel alltid mulighet for avbrytelse underveis. Vi får vite mer når NuCana kommer med studieoppsettet etc. Jo lenger tid det tar jo mindre mulighet for at de kommer før i mål.

1 Like

Slutt å bruke tid på Nucana. Hos meg er den forlengst lagt død.

4 Likes

Hvis det stemmer at det er snakk om 800 er jeg enig med @Senior, da er det bare å se bort i fra hele greia.

Det skal dog sies, at det var ganske tydelig fra før av at PCIB lå laaaangt foran i løypa.

2 Likes

Liker tanken, men for min del liker jeg å ha et øye åpent for mulige konkurrenter. Det er bare å ignorere innlegg om NuCana hvis det plager deg

1 Like

Dette er på langt nær bekreftet. Kun synspunktet til en analytiker. Oppsettet og mer info kommer vel om ikke lenge…

1 Like

Det var derfor jeg skrev “hvis det stemmer”.
En ting er uansett sikkert, og det er at de ligger langt bak PCIB, uavhengig av om de må ha 350 pasienter eller 800 pasienter.

Ja, oppsettet er nok rett rundt hjørnet, det står jo fortsatt på hjemmesiden deres at de skal innrullere første pasient før 2018 :stuck_out_tongue:

3 Likes

“T-cells from the spleen of PCI-treated mice were found to inhibit the growth of CT26.CL25 cells in naïve thymic mice with a 60% rejection rate.”

Fra 14. August 2019.

https://www.spiedigitallibrary.org/conference-proceedings-of-spie/11070/110702P/Photochemical-internalization-PCI-of-bleomycin-induces-T-cell-activation-of/10.1117/12.2526088.short?SSO=1

5 Likes

Gjør ingenting at Nucana får oppmerksomhet. Ggk trenger generelt mer oppmerksomhet og det vil jo se pent ut når pcib gruser den toksiske giftsmørja der.

4 Likes

Har Pcib sagt noe om disse blodprøvene som skulle tas i forbindelse med måling av abscopal effekt?

2 Likes

Mens vi venter paa annerkjennelse, og kurseksplosjon.

Takker Don. Bevisene for hva vi allerede vet, stroemmer paa. PCIB’s leveringsteknologi baner vei for neste generasjon kreftbehandling.

6 Likes

Ja, det er ikke vanskelig å se hvor anvendelig pci er. Vi venter allikevel på skikkelig anerkjennelse for det pcib gjør så vi får håpe det kommer før flere av oss mister tolmodigheten :grin:

6 Likes

Veldig skuffet over Nordic Life Science som ennå ikke har fått fingeren ut med reportasjen vi har blitt lovet. Jeg ser Malin har spytta ut flere reportasjer de siste 2 dagene så hun virker å være på jobb :joy::joy::joy:

3 Likes

@Don_suger,

slik jeg forsto sjefsredaktøren, er denne artikkelen mer av typen “feature”, og da er den gjerne forbeholdt abonnenter. Mulig at den blir presentert i kortform i NLS’ nyhetsbrev, men det kan vi ikke være sikker på.

Uansett; for oss som følger selskapet tett, står det tvilsomt noe konkret der som vi ikke vet fra før.

Det som er viktig, og som virkelig betyr noe, er at brei omtale av PCIB i et internasjonalt life-science-magasin, vil nå mange nordiske lesere og gjerne langt videre ettersom alt stoff publiseres på engelsk.

8 Likes

Dette er ikke PCIB. Phthalocyanine chloride disulfonic acid ( AlPcS2a) er ikke vår: http://orders.frontiersci.com/Orders/WebPlugin/ProdDetail.aspx?cat=P40632

(dette er bare et eksempel på hvor den kan kjøpes - den er generisk)

Meget mulig at det likevel er positivt for PCIB altså. Slik jeg tolker dette, så er det en slags preklinisk FimaVACC i en “disease setting”. At altså PCIBs fase I i friske, og denne prekliniske i kreftsyke mus, tilsammen skaper ekstern interesse for en klinisk i syke (vi vil jo helst slippe å gjøre det alene).

4 Likes

Poenget er at det kommer bevis paa bevis paa at PCI tkenologien fungerer. Det er positivt for oss, og en oeyeaapner for BP.

6 Likes

@polygon, jeg er klar over det men mitt poeng er at pci generelt viser muskler og virker meget potent om det er i pcib regi eller andres…

5 Likes