Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jeg har vanskelig for å tro at de som selger har satt seg inn i Caset… Er salgene reelle, eller er det bare for å riste ut noen usikre sjeler…
Alt går på skinner,og pcib leverer i overkant av det jeg har turt og forvente…
Husk er vi best, vil dette gå Himmelhøyt…
Og på flere områder er vi det, og prises til ca 700mill., Fratrukket cash…
Trenger vel ikke si noe mere!!!

7 Likes

Det virker som om noen forsoeker og kontrollere kursen frem til the big bang kommer. Kanskje for og kunne forsvare ett lavt bud paa PCIB? Hvem vet?

5 Likes

6 handler og litt over 2000 aksjer omsatt til nå, hvem som helst kan i så fall kontrollere aksjen nå😅

Mens vi venter, noen som har noen formening om når vacc data blir presentert?

2 Likes

Det virker mer som veldig få bryr seg om PCIB eller i det hele tatt vet at selskapet eksisterer.

Nok en tolmodighetsprøve mao.

Topp100 er vel relativ stabil, det er da noe.

2 Likes

Lå 15k på 26,30 i går men nå 25,90. Ser vel at det finnes selgere og da får man billige aksjer.

1 Like

Markedet har fått testa salgsviljen ved ett par relativt sterke triggere tidligere. Og det kommer frem i klartekst at det finnes mer enn nok aksjer til salgs under 30kr ved forventede triggere. Dermed fremstår ikke aksjen som attraktiv å eie i stille stunder, som vi befinner oss i nå.

Er overbevist om at det finnes massivt med kjøpere, men de har absolutt ingen hast når historikken ved forventede triggere er som den er.

3 Likes

Omsatt 3k og opp 3,4% !!! Ikke mye som skal til her nå.

2 Likes

Og ned igjen til 26,40.

Bra spread på 26,25 og 27,45.

Nivået er dessverre skuffende som vanlig.

La oss håpe vi får noen nyheter i 2019 som tar oss over 30 for godt, men gudene må vite om noe slikt skjer…,

1 Like

Posten på. Litt over 20k forsvinner garantert hvis kursen nærmer seg,

1 Like

Vi har egentlig fått mer enn nok nyheter til å forsvare kurs 30+++

2 Likes

Jeg tror noen forventer en nyhet innen kort tid. Synes jeg ser det i handelsmønsteret…
Skal jeg tippe så blir det melding om når Fimavacc skal kringkastes

4 Likes

Med så mye styr for å få publisert fimaVACC så forventer jeg sjokkerende og grensesprengende resultater.

lykke til

10 Likes

Av det vi har fått sett, og hørt, har Vacc en hurtig, sterk og varig effekt. Og en perfekt mix av cd8(drepe) og cd4(hjelpe). Nå planlegges det garantert hvordan dette skal testes på syke folk. Bavarian sine flattformer ser f. eks meget velegnet ut.

Edid
Husk også at vi fikk innvilget patent på «plaster», «band-aid-like» for Vacc i oktober 2018.

5 Likes

Vi har allerede fått se sjokkerende og grensesprengende resultater fra FimaVACC studien. Jeg er sikker på at ledelsen har jobbet bra for å få presentert resultatene på en slik måte at publisiteten blir så stor som mulig, men jeg har allikevel en følelse av at forumet her inne har stresset og styrt mer med dette enn hva ledelsen har gjort.

1 Like

Vi mottar også statlige forskningsmidler for Vacc i ca 1 år til.

2 Likes

Ang hvor fimaVacc dybdeanalysen blir presentert.

Høyst spekulativt selvsagt, men PWs selvtillit rundt dette temaet på Q2 KAN bety at de har fått go-ahead for en LBA på SITC 2019.

De som har fått tilsagn om det ble notifisert om det 9/8.

Fra https://www.sitcancer.org/2019/abstracts/faq

When will I find out if may abstract was selected?

Regular and Young Investigator Award abstracts will be notified if their abstract was accepted for presentation on Aug. 30, 2019. Late-breaking abstract applications will be notified on Aug. 9, 2019 if they can submit a full abstract. Accepted late-breaking abstracts applications will be able to submit a full abstract beginning Aug. 23, 2019 and until 5 p.m. PDT on Sept. 12, 2019. Late-breaking abstract notifications will be sent on Sept. 23, 2019. Late-breaking abstract applications not accepted will have the opportunity to submit a full regular abstract Aug. 9 – 14, 2019 and will be notified on Aug. 30, 2019 if their abstract was accepted.

8 Likes

Edited Transcript of PCIB.OL earnings conference call or presentation 28-Aug-19

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pcib-ol-earnings-221634918.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAACZYc5a8lMCJrLARXp_TfuRYNXtKfX1P0O_BSurX6av7EYc6ShpkNz9tDhq5GCveOe0iPPtQ0neZ08IyaVj4VEuyKSO7CWPgSIHQpWg_rOghQ--VJfdgdb6RdfMHaw7dXi_1LSl_O0VYViUk2hmcmYIxcKU_HgCDY45l4jxF_txA

6 Likes

Nærmere 60k på kjøp, en stund siden vi har sett det.

8 Likes

Hyggelig det men dem løper ikke etter akkurat. Greit at det er kjøpere uansett.

1 Like

Ser ut som selgerne tynnes ut. Ser ingen desperasjon, noe som kan tyde på at de mest girede har roet seg.
Så kan vi snart fokusere på det fundamentale, spesielt Vacc.

10 Likes