Det er en stor immunterapi og kreftvaksine verden der ute, som sliter med og faa sine medisiner til og fungere. Hvor vi tilbyr en loesning de ikke kan si nei til.
Derfor kommer PCIB kursen snart til og eksplodere.
Det er en stor immunterapi og kreftvaksine verden der ute, som sliter med og faa sine medisiner til og fungere. Hvor vi tilbyr en loesning de ikke kan si nei til.
Derfor kommer PCIB kursen snart til og eksplodere.
Ja det håper og tror vi alle men hvorfor skjer det ikke noe så lenge det funker? Hva mer må bevises før det tar av ?
Bacc må promoteres ut i verden nå.Tviler på at den ikke vil bli prøvd om det skulle bli krise.
Er nok ett godt stykke frem i tid før evt. «fimaBAC», men hvis teknologien virker som det ser ut til, er det jo ett enormt behov…
NLS er kommet ut. Jeg zoomer inn og finner Pci Biotech på forsiden, men vrient å tyde.
Står noe sånt som…
PCI BIOTECH On the … of …
cancer therapeutics (eller treatments)
står det " PCI BIOTECH - on the cusp of a revolution in cancer treatments"??? I så fall er det jo en flott tittel!
Dette er graving på høyt nivå!!
Personally I see
PCI BIOTECH: read me if you can, but you can’t
Er det ingen som har et abonnement på NLS?
Koster bare 99 Euro nå for ett år. Vurderte det tidligere i uka men vet ikke hvor mye jeg trenger det…
Cusp er i så fall et fint og meeeeget positivt lada ord.
" Definition of cusp
a : a point of transition (as from one historical period to the next) : TURNING POINT
Ikke helt rikti antakeligvis, men ikke saa langt unna denne;-)) PCI Biotech on a crisp to a breakthrough inn cancer treatment??
“PCI BIOTECH is on the cusp of a breakthrough in cancer treatment.” er mitt best guess
On the cusp of a revolution in cancer treatments!
Ser ut som det står “on the edge of a breaktrough/revolution in cancer treatment”.
Synes og mer og mer at det står revolution…
He, he, artikklene begynner i det smaa, og snart vil alle skrive spaltemeter opp og ned om PCIB. Dette er bare begynnelsen.
Gleder meg til at the Lancet lanserer en overskrift hvor de erkjenner at nesten alle immunterapi og kreftvaksine produsentene er avhengig av og samarbeide med PCIB for og ha noen sjanse til og lykkes;-))
Herlig plukket opp @Investor. Vi får håpe dette bidrar til å gi økt oppmerksomhet på PCIB fremover i Norden.
The Nordic Life Science magazine , founded in 2007, is well established as the leading Nordic life science business magazine.»
«Nordic Life Science keeps more than 40 000 life science professionals updated on the latest news, business deals, market trends and research within pharma, medtech, biotech and diagnostics»
Og hvordan kan vi få lese stykket??
Selges dette bladet på eks. Narvesen?
Ser ut som det koster litt.