tidligere utgitte blader kan man lese hær, uten at det koster noe
oxo bilde av PW hær
https://nordiclifescience.org/biotech1/
god eksponering hær ser det ut som
Up-and - coming 2019 Nordic Sthrengths
Og under den nydelige headingen er PCI BIOTECH
Dette kan øke interessen betydelig…
Hvis NLS skriver at Pcib revolusjonerer kreftbehandling- ja da vil jeg si at dette bør ha en gjennomslagskraft mange ganger det artikkelen i TU. Rett og slett fordi dette bladet leses av bransjen, både beslutningnstakere i selskapene og investorer i hele Europa. TU-artikkelen var flott, men på norsk og neppe lest av så mange investorer i bransjen utenom menigheten .
Har myst litt mer på forsiden nå og tror Columna sin overskrift stemmer
Hvordan skal vi oversette dette?
-
PCIB i ferd med og revulusjonere kreftbehandling?
-
PCIB naer en revulusjon innen kreftbehandling?
-
PCIB paa vei til og revulusjonere kreftbehandling?
-
PCIB paa sporet av en revulusjon innen kreftbehandling?
-
PCIB Paa kanten av en revulusjon innen kreftbehandling?
P.S. Ingen av de foeles helt korrekt. Mangler ett ord her.
Det norske språket har dessverre ikke så mange nyanser som det engelske men jeg heller mest mot variant 1 i din liste.
Tror at hvis du lurer på flere aksjer, bør du benytte anledning i åpningen, å se om det henger igjenn noen på 27 tallet.
Jeg søkte på Narvesen. De har ikke Nordic life science
Vi får no se om det blir et rush etter PCIB-aksjer basert på denne artikkelen…erfaringen tilsier at vi kanskje rører borti 28-tallet i dag og så er vi tilbake til 25-26 i neste uke…
Erfaringen min (fra 20 des 17) er at det kommer en melding som lyn fra klar himmel og tredobler kursen.
Hvis den meldingen gir penger på bordet (vacc/nac) trenger PCIB aldri mer emisjon som tynger kursen igjen.
…
Jeg tror avtale på fimaChem kommer først. Det nye styremedlemmet, Hilde Furberg, ble beskrevet som “viktig for fimaChem programmet”. Det er ikke pga hennes kompetanse innen det kliniske, men snarere hennes erfaring innen kommersialisering. Det at PCIB setter igang i Asia uten å ha landet en avtale er et kraftig signal til de potensielle partnere som det sikkert har vært diskusjoner med. Diskusjonene fortsetter sikkert paralellt med at PCIB nå gjør feasibilitystudien. Jeg tror ikke det er usannsynlig med en avtale på fimaChem i Asia innen de neste 2-4 månedene.
“And the Board of Directors have been strengthened by the appointment of Hilde Furberg, and she will strengthen the Board with her commercial experience and expertise which will be important for the fimaChem program especially going forward.”
Offisiell pipline til PCIB er FimaCHEM , fimaVACC og fimaNAc.
Men så viser det seg at de har flere prosjekter.
Spørsmålet er om det er rett å ikke føre opp alt de driver med? (feks der det er søkt patenter)
Dette vil kanskje være med å anskueliggjøre bruksområdet og verdien på selskapet.
Det at fimaBAC kan ligge i bakgrunnen og vise at PCI-teknologien kan være med å løse antibiotica-problematikken (mot resistens)…verdiløst?
Synes en ikke skal “koste dette under teppet”
Har en søkt patentrettigheter så bør området anskueliggjøres på hjemmesiden mener nå jeg , selv om en ikke arbeider konkret med saken.
Utlisensiering / salg av patent ?
Bare en tanke.
Vil tro mange tar kontakt med PCIB ledelsen etter denne artikkelen! Hvis ikke dette er et kommunikasjonsmessig scoop vet ikke jeg! Selvsagt fortjent.
Tenker å ringe for gratulere!
Har ikke fått med meg hva dette dreier seg om men at det påvirker kursen kan man ikke påstå så langt ser det ikke ut som. ( sikkert flere som ikke er oppdatert).
Ingen her som prioriterer 100 Euro for denne info. (nesten litt rart)
I stedet for å forvente skarp kursstigning på grunn av en artikkel “ingen” har lest ennå synes jeg vi skal unne oss å være både stolte og glade over at vårt selskap får en såpass sensasjonell overskrift i et anerkjent magasin. Så vil nok kursstigningen komme “in due course”