Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Artikler i TU og NLS er en god start på høsten.

Så får vi bare håpe at det kommer flere godsaker…fra PCIB.

6 Likes

Fasiten

image

35 Likes

Like i said…:crazy_face:

6 Likes

Har du kjøpt utgaven?

Nei, de lastet den opp på twitter etter forespørsel fra @Don_suger .

8 Likes

Har handlet PCIB for alle penga!

11 Likes

Står vi foran noe NLS mener er en revolusjon innen behandling for kreft, så kan man nå velge å posisjonere seg før eller etter.

Let the games begin:)

12 Likes

Denne artikkelen leses av biotek bransjen 40 000 personer (forskere, klinikere, investorer og fond osv). Dette er verdt hundre ganger mer enn en analyse fra et meglerhus. Teknologien er på vei til gjennombrudd! Det er stort og det blir nå kjent i alle kriker og kroker. Denne artikkelen og for en overskrift. Da sier noviser i biotek som meg:PCI BIOTECH WHAT A COMPANY! Er det slik at nå kjøpes en krone for ti øre??!!!

Jeg sier samtidig ikke at det er uinteressant at Arctic Sec har kursmål 60kr (uttalt konservativt uten Asia site og ikke verdier på teknologi ben)!

11 Likes

Toøring, muligens ettøring… :thinking:

8 Likes

Høres bra ut.

Kanskje det hadde vært en idé for PCIB å nevne på hjemmesiden eller en via en “ikke-børspliktig” melding til markedet at de er nevnt under overskriften “On the cusp of a revolution in cancer treatments” i et seriøst nordisk bransjetidsskrift??

5 Likes

Ordrebilde viser at noen har lyst å øke beholdningen betydelig men en annen ser muligheten for å “komme seg ut” med en like stor post. Hvem tar stikket?

2 Likes

Kjøper, for sperren blir trukket om noe kommer for nært…

2 Likes

Jeg prøvde å tegne abonnement på Nordic Life Science men får ikke logget meg på PayPal fordi jeg der står oppført med et gammelt tlf.nr. Man kommer ikke inn på kontoen uten å først få nytt passord via mail og deretter bli oppringt på registrert tlf.nr som altså er feil i mitt tilfelle.
Jeg har ikke tid til å ringe dem i dag. Ellers skulle jeg gjerne betalt en tusenlapp og delt info med dere. Mulig jeg får gjort det mandag.
Ingen av dere som synes infoen er verd en tusing ?

4 Likes

Tror ikke det er en «sperre». Den er nok reell.
Tipper Veslik eller Treskofolket.

Det er bare å forsyne seg :+1:

Etter den blir spist (hvis) er det rett opp ser det ut som.

4 Likes

Takk til Don Suger som fikk NLS til å legge ut et nærbilde, slik at jeg fikk bekreftet at jeg har godt syn :slight_smile:

20 Likes

Vedr. ‘Cusp’. Ordet ‘terskel’ passer vel godt i denne forbindelse. Vi står på terskelen til en revolusjon innen kreftbehandling.

9 Likes

For kontrastens del så stiger THIN 85% i dag etter at de har fått et lån som holder de flytende noen måneder før konkurs er ventet.

Pcib er opp 0,18% etter en MEGABULL overskrift i et annerkjent tidsskrift…er det mulig???

Gleder meg til å lese hele reportasjen. Mener jeg leste, av den som snuste opp denne reportasjen, at det skulle være en stor reportasje :grin::grin::grin:

16 Likes

Alt er mulig i biotek og på OB.

Piningen fortsetter, men ser vi noen tegn til økt interesse?

Snart take off?!!!

4 Likes

13k av “sperren”!

Edit: 9,6k!

Edit2: sperre borte!

6 Likes

Er ikke «smågutter» som omtaler PCI BIOTECH!!

The leading Nordic life science magazine

The Nordic Life Science magazine , founded in 2007, is well established as the leading Nordic life science business magazine.

With high editorial credibility, our hand-picked team of experts, editors and journalists serve our subscribers a reading experience of highest quality and a greater comprehension and explanation of the Nordic life science industry.

The No 01 Nordic life science news source

Since the relaunch early 2013 of nordiclifescience.org it is now operating as the leading Nordic life science news site. As a publisher we are devoted to serving our readers a complete and up-to-date presentation of the developments within the Nordic life science industry.

In addition , our in-depth articles, chronicles, focus articles, perspectives, commentaries and profile interviews give the readers a unique and exclusive visit.

15 Likes