Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ja, det er jo biotek i et nøtteskall, mye følelser og lite action…:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

Bare 15 dager til q4. Skal bli interessant.

2 Likes

Sitter man på gjerdet i denne fasen, så får man nøye seg med gleden det er å se toget rase forbi. For skulle PCIB smelle en positiv melding i bordet om fimaVacc, så vil man umiddelbart oppleve at selgerne trekker salgsordrene og kjøperne vil kaste seg som frådene ulver over de magre “kjøttbeina” som kaster ut til dem. Men å tro at man skal få tak i noe større volum av PCIB aksjer, det kan man bare glemme. Jeg tror at man først oppe på 40,- 50,- tallet kan regne med å få noe volum det er verdt å skrive hjem om, og da skal man også være våken og svært heldig.

Føler meg meeeget komfortabel som sitter på innsiden av PCIB i denne fasen. Any day now…

Lykke til!

7 Likes

En aksje blir aldri 100% perfekt. I Pcib sliter vi med «spesialinvestor» og litt forsinkelser.

Men vi VET at teknologien fungerer.
Og vi kan med stor grad av sikkerhet si at overgangen fra preklinisk til klinisk går smertefritt siden trenslasjonen er fysisk og ikke biologisk (FimaNAc)
Og vi VET at selskapet er fullfinansiert.
Og vi VET at FimaVAcc snart må komme.
Og vi VET at resultatene fra dobbel behandling må komme før eller siden.

Summen at dette gjør det uklokt å sitte på utsiden.

14 Likes

Hva kan vi forvente av resultater i abscopal effekt (spredning) i kommende pivotal fase 2 i IGGK (fimachem)?
PW har jo ved flere kvartalsgjennomganger bekreftet at de ser det de mener er abscopal effekt.
Det de observerer må jo ha en størrelse stor nok til å ha en verdi i praksis (tjener penger)
Så her er det ledelsen selv som står for haussingen :nerd_face:

Dette forholdet blir altså en del av kommende pivotale clinical trials.
Lite snakk om dette :thinking: Hmmmmmm

Litt historie:

https://www.forskningsradet.no/prognett-bia/Nyheter/Kreftbehandling_med_lite_bivirkninger/1253970585532

Utdrag:

"I et nytt BIA-støttet prosjekt startet høsten 2011 ønsker derfor PCI Biotech å utvide teknologien sin til også å omfatte kreft med spredning. Prosjektet ”Immunologiske effekter av fotokjemisk internalisering – lokal behandling mot kreft med spredning” skal undersøke om teknologien også kan aktivere kroppens immunsystem.

Lykkes PCI Biotech med dette, kan kroppens eget immunsystem bli i stand til å angripe kreftceller på flere ulike steder i kroppen."

Kan denne såkalte spredningen være det samme som abscopal effekt?

Abscopal effekt blir jo å oppfatte som en studie i studien , ikke?
Hvordan har de fått FDA med på dette?
Dette forholdet kan da ikke “falle fra himmelen” sånn uten videre?
Har arbeidsgrupper arbeidet parralelt “i det sjulte” med dette?

Vi er kanskje ikke de aksjonærene på OB som er mest utskjemt med info.

Men det er hva medisinen presterer som betyr noe , ikke om en kommer fra et møblert hjem

lkke til

7 Likes

Jeg er enig med @Londonmannen i at positive resultater fra vaksinestudien kan løfte kursen opp mot 40- og 50-tallet. Og jeg føler meg ganske trygg på at vi får servert svært sterke resultater. Det er gjerne derfor at det tar litt tid i “anretningen”.

Men om vi skal bli liggende på det nivået (etter at lettelsesrallyet har lagt seg), må ledelsen for det først gjøre det klart hvor gode resultatene faktisk er målt mot andre leveringsteknologien - og deretter manifestere dette ved utlisensieringsavtaler. Da og bare da kan fimaVACC alene underbygge tresifra kurs.

For fimaCHEM (så langt representert ved gallegangsstudien) er vi allerede der; altså med et potensielt tresifra bidrag til aksjekursen.

Alt som kan skje innenfor fimaNAc, vil komme som troll ut av eske. Én ting er sikker; jeg er til stede når eska åpnes.

7 Likes

Håper på firdobbelt rakett.
Fimavacc resultater
Extension resultater
Første pasient dosert
Avtale Asia/inkl. Asia sentre for piv.II
:tada::champagne:

8 Likes

Det er jo noen meget kompetente og dyktige personer som jobber i PCIB og når de selv synes fimaVacc-resultatene virker «very promising» så kan de vel ikke være helt på jordet?
Og at de sender/deler resultatene for en videre dybdeanalyse, med en av de mest anerkjente i verden i dette feltet, hadde de vel aldri (fått) gjort med middelmådige resultater? …:face_with_monocle:

1 Like

Godt at vi har innsidere her på forumet. Noe mer du kan dele fra innsiden?
:grinning:

2 Likes

4 trinn vil ta oss høyere enn Saturn 5

8 Likes

Si det som det er.

Ingen av oss blir helt fornoeyde, foer PCIB presenterer resultater som gjoer BP interesserte, og helst veldig interesserte.

De kommer forhaapentligvis i 2019…

6 Likes

He, he de kan spøke de. Nå er ikke jeg insider i ordets rette forstand. Men jeg sitter med en grei bukett PCIB aksjer og som sådan sitter jeg med andre ord i «heisen», klar for take off. Nå må bare ledelsen i PCIB trykke på «opp»-knappen. Er spent klar. Håper og tror det kan komme noe før 13 februar.

7 Likes

Jeg har hørt rykter om at BP sitter med mye penger, svært mye penger, og de er villige til å bla opp dersom de finner selskaper som kan være av interesse.
Skulle PCIB lykkes med å overføre fimaCHEM og fimaVACC resultatene til mennesker tror jeg ikke det bare blir ett BP som vil vise interesse, men en hel skokk (såfremt det finnes så mange BP i verden, ettersom skokk er en gammel måleenhet som tilsvarer tre snes, 3x20)!!

Her slår det meg at når enkelte påstår at familier har en hel skokk med unger, så må fruen i huset ha startet tidlig og gått gravid et godt stykke inn i pensjonsalderen!! Stakkars menneske!

Ha en god børsdag!

7 Likes

https://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=https://www.ous-research.no/home/selbo/Group%2Bmembers/2199&prev=search

Litt om prosjektene og dem som jobber for pcib. Det viktigste nå virker å være stamceller og vaksiner.

4 Likes

Takker for informasjonen. Der kan man lese hvor mange forskjellige sykdomsomraader vaar leveringsteknologi kan forbedre behandlingseffekten paa. Den dagen vi mottat annerkjennelse for dette, vil det ikke vaere noe tak paa PCIB’s aksjekurs.

4 Likes

Tilbakeblikk:

Denne artikkelen fra 2012 vinkler inn PCIB som et behandlingskonsept UTEN BIVIRKNINGER.
En har selvsagt fått dette med seg men har en tenkt grundig gjennom hva det betyr?
Quality off life.

Ved kalkulert forsterket levering av cellegift kun der det trenges med lavere dosering grunnet “kirurgisk bombing” av kun kreftcellene så er behandlingen fri for bivirkninger av betydning.

Alternativet med cellegift er jo å opperere med doser som “dreper alt i sin vei” for å oppnå en medisinsk effekt på kreften.

Behandlingen pr i dag med cellegift uten PCI-platformen må vel sies ikke ligge tilbake for noen torturkammer.
Håret faller av , neglene faller av , spyr ,feber ,…
Ja , alt hva hjertet begjærer.

Fullt på høyde med historiens hekseprosess.

https://news.softpedia.com/news/Killing-Cancer-Without-Side-Effects-245091.shtml

:nauseated_face:

3 Likes

Jaja , når vi først er i gang så løser vi problemet med resistens mot antibiotika også , som en liten bi-gesjeft :smirk:

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=no&rurl=translate.google.no&sl=en&sp=nmt4&tl=no&u=https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29883696%3Fotool%3Dbibsys&xid=17259,15700022,15700186,15700190,15700248&usg=ALkJrhh7tpgXV1kN986y_nmk1yuiBCiXMw

6 Likes

Ja, Pcib begynner vel å bli kjent nede i Leiden etterhvert;)

Samarbeidspartner fra forsøket over:
‘‘Institutt for immunohematologi og blodtransfusjon, Leids universitets medisinske senter, Leiden, Nederland.’’

3 Likes

Og da vil nok beilerne stå i kø. Så spørs det om det gavner oss aksjonærer best om et BP kjøper PCIB eller om man velger å styre butikken selv. Jeg trordet vil lønne seg å ha is i magen, men jeg frykter at aksjonærene lar seg blende av dollarbunker, dessverre.

3 Likes

Der var mye bra stoff fra siste linken fra idioten over her.

Så var det resistens mot behandling.
Kan der være noen antydning om mulig hjelp fra PCI-platformen hær også?

Sjølvsagt

https://pubs.rsc.org/en/Content/ArticleLanding/2015/PP/C5PP00029G

Utdrag:

" PCI kan derfor generelt utgjøre et fremtidig behandlingsalternativ for kreft som er resistent mot andre terapier."

6 Likes