Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Mens vi venter på noen nyheter…:sleeping:

De skal iallefall delta på konferansen i Salt Lake City denne uken:

Takk for din interesse for PCI Biotech.

PCI Biotech vil være representert ved CCF Annual Conference 2019 som arrangeres denne uken i Salt Lake City.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

7 Likes

Kanskje de legger ut en poster fra konferansen i Salt Lake City på hjemmesiden?

1 Like

Neppe

2 Likes

De gjorde det ved ESMO, men det var kanskje en annen type konferanse?

Arrangøren av konferansen pleier å legge ut videoklipp to - tre uker etter at konferansen er ferdig.

Denne er fra 2018-konferansen:

https://cholangiocarcinoma.org/misc2/2018-annual-conference/in-review/#videos

6 Likes

Endelig er januar over! Februar kan bare bli bedre, på alle måter.

Også for PCIB…

Lothian.

3 Likes

Snart Q4, med forhåpentligvis kursdrivende nyheter…:crossed_fingers:

2 Likes

Er vi litt heldige, kan alt falle paa plass i loepet av de tre neste maanedene. Februar, mars og april.

= Extension resultater
= P2 oppstart
=K reftvaksine resultater

Og hvem vet, kanskje det dukker opp en fimaNac partner som legger penger paa bordet for klinisk testing.

6 Likes

Forventingene deler vi nok alle, @solo, men jeg synes det nå er vanskeligere enn før å sette opp en triggerliste - i særdeleshet i kronologisk rekkefølge.

Resultatene fra vaksinestudien kan umulig være langt unna. Noe annet vil gå på ledelsens troverdighet løs.

Effektdata fra den utvida studien med dobbel behandling kommer ikke før alle innrullerte og evaluerbare pasienter har vært gjennom hele løpet. I lys av at “sikkerhetsklarering” av de seks første pasientene først kom et halvt år etter hva vi for et år siden kunne forvente, frykter jeg at det enda kan gå mange måneder før vi får disse dataene.

Oppstart av registreringsstudien ligger nå reelt i det norske helsebyråkratiets hender (Legemiddelverket og den aktuelle regionale forskningsetiske komiteen). Alt annet tror jeg er på plass.

PS
Skulle ønske noen klarsynte med ledige midler nå tok hele salgsposten på 27,50 i et eneste stort jafs.

11 Likes

Led meg ikke inn i fristelse, eg klarer det fint selv :wink: dessverre er alle kontoer tømt :rofl:

3 Likes

Ja nå må de komme snart. Bare pcib ikke har gjort noe feil i begynnelsen som gjør at hele studien må gjøres om igjen. Da legger jeg meg under en stein og gråter.

2 Likes

Leiden teamet var villig til å analysere data fimavacc. Antar de ikke hadde tatt på seg jobben om data ikke var lovende. Leiden teamet får antakelig mange henvendelser. Med andre ord svært lite sannsynlig for at noe gjøres feil. Igjen derfor eliten og teamet til Van d Burg setter sitt kvalitetsstempel om jeg har forstått det riktig👍. Kontakt mot big pharma, nettverk og vil bli hørt world wide om resultatene er positive.

8 Likes

Mistenker at Ultimovacs venter med sin børsnotering til PCIB har kommet med sin FimaVacc analyse.

opprinnelig var planen å gå på børs i oktober 2018.

Vil nok være lettere å hente x antall millioner ifbm børsnoteringen hvis de kan lene seg på sitt samarbeid med PCIB og deres FimaVacc resultater.

Måtte solen og våren komme tidlig i år for trofaste PCIB`ere :wink:

16 Likes

Dersom vårens komme er avhengig av PCIB, så tror jeg den kommer ekstremt tidlig i år. Problemet er bare at da går klimafanatikerne av hengslene og legger skylden for klomaforandringene på PCIB. Da kan en viss Lan Marie i Oslo kommune legge kjepper i hjulene for videre suksess i PCIB. Det vil vi ikke ha noe av.

Nei, jeg tar dette med knusende ro. Vil overraske meg meget om ikke PW har et kort eller to i ermet som han vil blidgjøre aksjonærene med før han går på podiet 13 feb for å presentere Q4.

Og det er rimelig høy sannsynlighet at det som kommer av informasjon vil gi kursen et skikkelig trøkk oppover.

Kun 13 dager igjen…

6 Likes

Høyst tvilsomt, keep it real…

Jeg tror at fimaVACC har innfridd på alle punkter som var studiens mål med uhørt gode resultater.

Videre antar jeg…ja , dette ble jo bekreftet av PW på siste kvartalsgjennomgang , at PCIB har pågående diskusjoner med flere interessenter som står på listen for oppfølging som PCIB innehar.

Gjennom disse eller andre kanaler så antar jeg der er store muligheter for at det oppstår saker/områder som trenger videre oppklaringer og i tillegg til dette vil de ha en uavhengig verifisering av studieresultatene.

Dette gjelder fremtidige mulige avtaler mellom PCIB og BP og ikke minst ved oppkjøp.
Det eneste jeg er lite fornøyd med er hvorfor van der burg ikke var med studien fra start av?

Dette kan tyde på at BP har stilt krav for oppklaring før oppkjøp/avtaler inngås.

At fimaVACC’n fungerer anser jeg som 100% sikkert da selskapet selv har meldt dette .

Tror faktisk avtaler med BP kommer først innen fimaVACC (eller fimaNAc)

3 Likes

Når ledere bommer på guiding hele tiden må det være rom for at oss amatører gjør det og.

Jeg legger hodet på blokken og sier at nyheter i PCIB (uavhengig av positiv eller negativ) er veldig imminent!

4 Likes

Nei, det var det ikkje. Liker desember på mange måter, hater januar på alle måter.

Men korrekt at når Per skyver milepælene fremover, så må vi også justere oss. Klage kan en jo ikkje gjøre…

Lothian

Det har da januar vitterlig blitt! Vi er ferdig med julestresset, vi får lengre og lengre dagslys, snøen er kommet til gled for skientusiastene og vi nærmer oss raskt Q4 presentasjon. Hva har vi å klagevover?

3 Likes