Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Her kommer det flere studier!

Når offentliggjøres det og blir det med partner eller går man alene? Eller kanskje begge deler? Et studie med partner og up front som gir penger til å starte eget studie?

Spennende!

dette er er jo skreddersydd for fimaVacc!

For laseren som brukes på fimaChem er jo 3rd parts utstyr, mens devicen som er utviklet til bruk i fimaVacc, er PCIBs egen.

Det er nesten så man skulle tro at neste melding blir utlisensiering og partneravtale på fimaVacc!

Bull!!

25 Likes

hadde håpet @e-mannen skulle bidra med littegranne snadder fra denne, men har full forståelse om han venter til ett dertil egnet tidspunkt, siden han tross alt har betalt for det.

Eller hva sier du @e-mannen?:slight_smile:

4 Likes

Bamse å kjøpte mener jeg å huske :sweat_smile: :crossed_fingers:t2:

Det som paagaar om dagen, er at PCIB sitter i moeter med selskaper som er interessert i og tegne avtale for fimaNac og fimaVacc. Det kan man lede ut i fra Pers svar paa Q2 hvor han bekreftet at mange har vist interesse.

Og vi skulle selvfoelgelig likt og visst hvor mange av disse som tilhoerer BP gruppen. For de er helt sikkert der. Gi dette litt tid, og det vil snart ta av. Vanskelig selvfoelgelig, fordi baade forventninger og taalmodighet begynne og slite for noen og enhver… Men da maa man minne seg selv paa at det er slik det er i biotec verdenen. Ingenting, ingenting, ingenting, ingenting, ogsaa plutselig kommer alt paa en gang.

11 Likes

Disse 2 nye stillingene de skal ha, er dette noe som ble lagt ut idag?

2 Likes

På hjemmesiden deres, idag ja. Kan vel anta andre kanaler er tatt i bruk også.
Relativt kort svarfrist ser jeg hvis prosess først startet idag, mulig det haster…

5 Likes

Dette er Bull, som nevnt ovenfor, dette lukter
Fimavacc i lange baner…
Nå må selgerne snøre igjen :boom:
Det Må være vacc!!!
Hva med å starte PCI Tec. Som selger laserutstyret og div …blir vel flere Titalls tusen av vacc utstyret årlig fremover…
Nå lukter det Fugl. !!

11 Likes

Hvorfor børsmelder ikke PCIB de 2 utlyste stillingene?

Hvorfor skal det bli børsmeldt?

2 Likes

Klart ikke nødvendig!

Børsmelder selvsagt ikkje utlysning av stillinger.
De får børsmelde når BD-manager er på plass…eller klarer de å skrive kommersielle avtaler uten denne?

3 Likes

De børsmelder når /om det blir signert fimavacc avtale.

Stillingsannonsene er satt på latest news hos Pci Biotech HomePage!

Enig i at det er verdifull informasjon i annonsene!

1 Like

Nei si det?
Jeg spør bare fordi jeg finner fremgangsmåten “noe rar”

Er en ute etter dyktige folk så er vel første bud at disse må bli klar over at stillingene er ute på markedet.
Dette med den korte søknadsfristen får meg til å tenke at de kanskje allerede har kandidatene klare?

Nei , jeg bare lurer litt på det?

2 Likes

Liksom Equinor skulle børsmelder alle sine stillinger :slight_smile: :rofl:

Ser den soul , hehe.
Av og til er en taknemmelig for at forumet er anonymt , hehe

11 Likes

Jeg hører blant dem som flere ganger har kritisert selskapet for utilstrekkelig kommunikasjon med markedet (også direkte overfor styreleder og ledelsen). Imidlertid gjelder denne kritikken i liten grad den policyen man følger for hva som børsmeldes og ikke. Her har man etter mitt syn en nøktern og klok praksis. Det finnes selskaper som børsmelder likt og ulikt. Fri og bevare meg.

Men som det lenge har vært skrevet om her på forumet; selskapets nettsted trenger en fullstendig make-over. Her er det heldigvis noe på gang, har jeg forstått. Det ser jeg fram til.

4 Likes

Joda, sikkert ok med ny hjemmeside.

Men langt nede på listen over det viktigste en liten organisasjon som PCIB skal holde på med.

Synes dagens hjemmside inneholder mye god info og relativt enkelt å navigere.

4 Likes

Sendte denne i mai… Svar 28. mai

Hei

Jeg er aksjonær i PCIB med omtrent 75000 aksjer.

Jeg med flere har noen tanker om hjemmesiden til PCIB.

Algeta oppgraderte sine sider betydelig når de skulle begynne å rekruttere pasienter til fase III forsøkene sine. Selskapet er jo nødt til å overbevise pasientene og deres pårørende om at de bør velge å være med på forsøkene også.Så en oppdatert hjemmeside er nok en god investering om selskapet skal være en viktig aktør.

Det minste en kan forvente er oppdatert informasjon på sidene.

Mvh
Xxx

Hei xxx

Takk for din interesse for PCI Biotech og oppgradering av hjemmesiden er i prosess.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

6 Likes

Ja , hvor mye skal børsmeldes?
Har vel kanskje litt å si hvor stort selskapet er?
De skal vel jobbe litt innimellom også :slightly_smiling_face:

Photocure synes jeg personlig har en fin meldings-profil.

Liten omsetning i dag så langt. Trodde vi ville få en pos reaksjon etter den mye omtalte artikkelen men ser ikke ut som den gir noe utslag.
Volumet tilsier ikke direkte panikk så vi får vel bare lene oss litt bakover og vente på ny melding.
Nye medarbeidere er positivt . Ting på gang.

1 Like