Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Bruk copy/paste funksjonen så fikser du det sikkert selv.

8 Likes

Hei e-mannen. Hva er dine tanker om artikkelen? antar at det var “old news” for deg, men var det en god artikkel mtp rekruttering av nye investorer/ informativt for fagfolk?

1 Like

PW er optimist. Holder lenge for meg.

2 Likes

19 Likes

Håper og tror det blir en meget fin tid å være aksjonær i PCIB fremover. Vanvittig potensiale i dette selskapet. Håper flere både her i Norge og utenfor får opp øyene for dette selskapet. Denne artiklen i NLS håper jeg bistår til å øke oppmerksomheten rundt PCIB.

6 Likes

RADFORSK ‏ @ radforsk 4h4 hours ago

More

Oppsk - artikkelen er visst kun tilgjengelig i papir eller for abbonenter. Beklager det, så dere får ta vårt ord for det at den er bra. Tittelen er: “PCI Biotech on the cusp of a revolution in cancer treatments».

1 Like

Stått opp på feil side av senga skjønner jeg? :rofl:

Tja…det ser vel ut til at effekten av artiklene i TU og NLS er tatt ut allerede.

Vi vaker rundt 30, interessen er relativt laber…så tilbake til hverdagen mao (men bedre med 30-31 enn 25-28!).

Nei, Investor1, humøret er greit nok det, men absolutt ingen grunn til å ta av fordi vi er tilbake på emisjonskurs snart 12 mnd etter at emisjonen ble gjennomført.

2 Likes

Kan nevne at artikkelen inneholder et fantastisk flott illustrasjon av PCI-teknologien. Ønsker ikke å gjengi eksakt bildet som er brukt i artikkelen, men det er et flott og klart bilde, mye tydeligere og større enn det som er gjengitt i denne vitenskapelige artikkelen som tidligere er kommentert av @StockDZ

https://www.biokjemisk.no/download/nbs-nytt/2018/NBS_nytt_4_2018.pdf [image] [image] [image]

Bildet som er gjengitt i den vitenskapelige artikklen ikke NLS-artikkelen) er dette:

2019-09-19_14-59-31

Venstre bilde illustrerer før PCI, hvor medisin/virkestoff er stengt inne i kapsler, mens til høyre er etter PCI, hvor medisin/virkestoff er sluppet fri. Flott måte å forklare teknologien til de som ikke kjenner den under slagordet, et bilde sier mer enn 1000 ord.

14 Likes

Steg for steg. Må si humøret er betraktelig bedre nå som vi ligger +/- 30, enn nede på +/- 25%.
Kan se for meg at de virkelig proffe aktørene trenger tid til å lese seg opp, fordøye informasjonen, kanskje forhøre seg direkte med selskapet med spørsmål de besitter osv. Vi har vell ventet på dette en god stund, men føler det er mye bra på gang nå.

3 Likes

Får håpe at du har rett.

Det eneste vi kan gjøre er å ikkje selge én eneste aksje og vente…

Men biotek er ikkje lett… (se f.eks. NANO, no er den tilbake til nivået den var på før “den positive meldingen” tidligere denne uken).

1 Like

Er noen angrep på 30, men den holder stand og det er postitivt. GJør ingenting om det går litt volum på 30.

3 Likes

PCIB er nettopp utpekt som Rising Star :star: av en seriøs tung tidsskrift oxo sitter du 5 min etter og jamrer deg over nåværende kurs - pust dypt og tenk positive tanker :hugs:

13 Likes

Nesten utrolig at volum og kurs ikke står i stil med siste dagers “blest” om selskapet? Vi hadde fortjent bedre men viktigst at aksjen er betydelig derisket slik jeg oppfatter status.

2 Likes

Det nytter ikke sitte og nistirre på kursen.
Dessuten kan ingen større kjøpe seg inn nå uten å dra kursen russiske prosenter.

Jeg er faktisk positivt overrasket at så få valgte å selge på emi-kurs.

2 Likes

Hadde du forventa massivt salg etter den Q2 rap. og den siste tids oppmerksomhet ? Synes det er merkelig at det finnes selgere jeg.

5 Likes

Jaxi

Håper investormarkedet snart også er enig om at PCIB er en Rising Star.
Og da i første rekke topp BP

2 Likes

NLS artikkelen er skrevet av biotekere og til biotekere. Av 40 000 abonnenter er det fin blanding biotek guruer, fond, inst, univ og investorer.

Samstemt om rising star altså👍

2 Likes

Eh, folkens. Det er bare å gå inn på https://nordiclifescience.org/wp-content/public_html/2019/08/NL-nr-3-2019_150-dpi_uppslag.pdf

Edit: Var visst ikke helt tilfellet, for de første tre sidene er blanke. Men man kan lese intervjuet med PW i hvert fall.

Edit 2: For det var tre sider om PCIB før dette intervjuet også, ikke sant? (spørsmål til dere med abb.)

11 Likes

“Finding an experienced chief medical officer in Norway is difficult,” Walday said.

Jaggu :smirk:

3 Likes