Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

TU-artikkelen var langt bedre enn den i Nordic Life Science.
Men Per snakker mer generelt om PCI

" In the coming years, Walday expects to see PCI technology in use across different
disciplines. “It will be more like precision medicine, more than just a drug delivered for one indication.”

2 Likes

De 3 sidene som er før intervjuet (side 90-92) er bare bilder. Ikke noe stort å gå glipp av :wink:

PS: Alle sidene kunne leses når jeg lastet ned filen til harddisken før åpning.

1 Like

Guruer faktisk…

1 Like

Det der var da bare et PW intervjuv. Ikke no særlig om PCIB.

InVivo, det er da du som er guru!

Why is PW talking about IT? What is the connection here with what the company is doing?

3 Likes

In the coming years, Walday expects to see PCI technology in use across different
disciplines. “It will be more like precision medicine, more than just a drug delivered for one indication.”

He is widely talking about all they possible ways PCI technology can be used in the future

10 Likes

Er det bare meg eller er ikke dette et fantastisk pedagogisk triks for å forklare teknologien?

20 Likes

Artikkelen var nok ikke helt hva vi hadde håpet på desverre.

Men bevares, all PR er god PR!

3 Likes

Ikke glem at artikkelen ikke primært er myntet på oss som følger selskapet tett. Dette er og har nok vært nok til å pirre nysgjerrigheten hos noen som ikke kjente til selskapet fra før. Jeg tror vi har fått noen nye aksjonærer denne uke.

12 Likes

I totally disagree, and I think pci biotech perfectly used the space allocated in the magazine, everything about the technology is easily researchable assuming the audience of such magazine is highly educated / competent. However company leadership, aspiration, dedication and also day to day challenges are not something investors can easily get hold of. No matter how potent the technology is, it will go nowhere without the correct leadership. This is kind of “tell me about yourself” job interview question, however this “job” interview question comes after you show your worthy of an interview by having potential, in the case of pci biotech this potential is a working technology

25 Likes

Er det en som kjenner til PCI teknologien og hva den kan utrette så må det være PW

Vet ikke hvor mange forskjellige forsøks studier som er blitt postet hær, der man bruker PCIB sin teknologi, der konklusjonen alltid er at de ser gode reponser/resulater og anbefaler videre studier.

PW sitter på mye mer kunnskap og resultater enn det vi gjør, og når han sier at han ser for seg at PCI teknologien vil kunne bli benyttet over flere forskjellige disepliner, som en “presisjons medesin” så er det bare deilig å høre.

Vi har allerede VACC og NAc som er en viktig brikke i fremtidens kreftmedesin :wink:

13 Likes

Kan noen forklare hvorfor jeg får treff på side 132/133 når jeg søker etter PCI?

Det er tilfeldigvis et topp 10 pharma selskap som har en annonse der…

4 Likes

Det var et fin synsvinkel StockDZ. Mulig du har rett.
Leserne av NLS har trolig nok bakgrunnskunnskap til å sette seg inn i teknologien hvis nysgjerrigheten blir vekket.

4 Likes

Merkelig. Er vel størst sannsynlighet for at det er en feil.

På 500% zoom blir PCI søkeordet riktignok lokalisert til følgende området:

4 Likes

The proof of your statement is right there in the article. The company summarized the potential of the technology in ONE picture without saying more … I am quite impressed actually. The target audience knows what that means without talking fimachem vacc and nac. Nice PR move

13 Likes

Selskapet og ledelsen får frem artikkel i stort seriøst tidsskrift om at de kan være i ferd med å revolusjonere kreftbehandlingen fremover. Må si jeg synes de har gjort en fantastisk jobb her. Vi må ikke miste helt bakkekontakten :slight_smile:

10 Likes

Synes artikkelen var bra jeg Savepig, jeg vet ikke hva “vi” hadde forventet?

5 Likes

I’m happy today after reading NLS, the reason why I’m happy is because PW just confirmed to me a feeling I have about pci biotech management. This feeling I have shared in this forum few months back and PW has shown what I meant by positive energy

16 Likes

Søk på “PCI Biotech” så får du også treff på samme side…

2 Likes