ufo
Om jeg ikke husker feil så kom vel Snøffelen med div kommentarer etter Q2 der han var veldig positiv.
Hva med å legge ned den jobben selv, gå gjennom tråden og samle de ønskede punktene. SÅ be om kritikk fra snøffelen og andre guruer du vil at skal gjøre jobben for deg?
Artikler i Teknisk Ukeblad / Nordic Life Science ga lite effekt. Det prellet av som vann på gåsa! Og mens selskapet kursmessig fremdeles ligger med brukken rygg, fortsetter forumet med å takke for billige aksjer, hyle ut om markedsmanipulasjon, etc.
At vi enda sitter og venter (og famler i blinde) om når fimaVACC dataene skal presenteres synes jeg er uakseptabelt. Det er strengt tatt en altfor tilbakeholden «attitude» på dagens ledere. Markedet har gjennomskuet dette og sender aksjen ned. Enkelt og greit. Man skal være sterk i skallen for å ikke bli lei av denne evige ventingen!
Jeg har benyttet tiden etter Q2 til å doble beholdningen. Er godt innenfor topp-100 men et stykke bak Arve. Denne muligheten skal jeg ikke gå glipp av. Da hadde jeg aldri tilgitt meg selv. Det er bare noen få som har hørt om PCIB. That is soon going to change
Fullstendig enig! Det siste året har PCIB blitt banket ned på et helt annet nivå (-50%!) ifm emisjonen.
Deretter har det vært opp som en hjort-ned som en lort hvis vi har vært heldige (opp til 35 i mai og lefling med 31 i september)…men stort sett har PCIB ligget i intervallet 25-28 med svært lav handel/interesse.
Vi skyver våre håp om at denne neste milepælen skal bringe oss opp på et NYTT HØYERE KURSNIVÅ…men vi blir like skuffet hver gang.
Nå har vi snart ventet 1 år på å få bekreftet når og hvor PCIB (med hjelp av burgeren på et aller annet vis) skal presentere fimaVACC…nærmer seg en parodi den saken.
Ellers mye fremgang på fimaCHEM og fremdeles interessant potensiale på fimaNAc med topp10 + andre partnere, men markedet er alt annet en ovebevist.
Kan jeg få minne om at Per Walday og Jonas Einarsson diskuterte i podcast nylig om PCIB kan bli et “Big Pharma” ?
Hvorfor skal ikke Norge klare det Danmark klarte ?
Hvis et norsk selskap skal klare det så må det bli PCIB
Hvis dere tror at den kommende FimaVacc presentasjonen kommer til å gi fart på kursen, så tror jeg dere blir skuffet. Vi har fått det viktigste av data her allerede. Det handler mye om forventninger og mange har nok litt for høye.
jeg tror heller ikke at Vacc presentasjonen vil gi kursen fart umiddelbart. Men jeg tror det vil føre til mer oppmerksomhet(som forhåpentligvis vil føre til stigende kurs).
Da vi tidligere i år fikk vite at PCIB har fullt innsyn i det prekliniske afbeidet som foregår hos samarbeidspartnerne, var det (i hvert fall for meg) svært interessant og befriende informasjon. Walday kunne tilmed fortelle at man besøkte de enkelte partnerne.
Seinere har Walday kunnet fortelle at resultatene hos partnerne spenner fra svært gode til de ikke fullt så bra. Ved siste kvartalpresentasjon etterlot han ingen tvil om at forskningsresultatene hos “Den store ukjente kjempen” ligger i den beste enden.
Der er vi. Det vet vi. Og vi vet at kjempen og PCIB er kommet til enighet om at de prekliniske aktivitetene avsluttes før året er omme. Deretter er det satt av inntil seks måneder til å avklare om samarbeidet skal føres videre inn i klinisk fase.
Seks måneder kan høres som mye, men her mener jeg vi bør innse at kjempen (uansett hvem det måtte være) er en svært stor og komplisert organisasjon. Med andre ord er det mange nivåer og lang veg til topps - der de store avtalene signeres. Slike inngås ikke på enden av laboratoriebenken.
Slik jeg hører og ser Walday under Q2-presentasjonen, har også jeg store forventninger til at det kan komme noe virkelig stort ut av denne prosessen. Men det vil være særdeles krevende for “mygga” fra nord å framstå så tung og klar som trengs. Kjempen vil trolig ønske eksklusivitet langt ut over det PCIBs formulerte strategi tilsier (“on a non-/semi-exclusive basis”).
Strategier kan imidlertid legges om. Det kan være både riktig og nødvendig. Men skal PCIB akseptere mer omfattende eksklusivitet - for eksempel for hele mRNA-området - skal det føyes nuller til avtaleverdien.
Ikke noe bondefangeri her, takk!
Det å være sterk i skallen er tungt i lengden. Begynner å bli sliten kjenner jeg. Er vel normalt å være det på oppløpsiden.
Men er vi egentlig på oppløpsiden?
Kommende triggere :
- Asia
- Vacc presentasjon
- 1ste pasient i USA
- Eget studie i Vacc
- Partneravtale Vacc
- Partneravtale Nac
- Partneravtale Chem
- Interim Chem
Vi er vel definetivt på oppløpssiden for fimaCHEM ihvertfall.
Det er delvis målbart og kan tallfestes.
Det samme kan vel også hevdes for BP 10top + PCIB innen fimaNAc der datoene er gitt.
Alle andre mulige kombinasjoner som er mulige vet vi vel mindre om.
Synes PHO sin nylige utlisensiering av cevira setter det hele i rette lyset.
Cevira var erklært død og forlatt men hva reiste seg opp fra de døde?
Hvem på dette fora så den komme?
Endelige mOS data extension (håper på maks som er 15.6 mnd), oppdaterte OS data totalt på alle som er blitt behandlet i doseeskaleringsstudiet og extension studiet. Ikke store triggere men data jeg venter på.
Jeg har litt mye jobbing i det siste av ymse slags, så det bliver kort. Jeg har meget stor tro på en avtale med vores top 10, hvor stor den bliver er afhengig at type eksklusivitet. men BP vil alltid gå etter størst mulig eksklusivitet og opgaven for Pcib er å undgå dette, med mindre som @abacus sier at det kommer mange nuller etter den avtale, og det er jo godt muligt. tidperspektivet, jeg tror vi er det ila April/Mai.
Jeg snakker løbende med ledelsen, styret og de største aktionærer, og det gir meg et indtrykk av at det skjer frygtelig mye i pcib i disse dager, de jobber veldig hårdt. Mange har nevnt de mulige triggere og jeg tror at de kommer på løbende bånd helt pludselig. Nogen av dem allerede i 2019 og flere i 2020.
Derfor har jeg en god magefølelse på at mye kommer til å skje ila den neste 1/2 år. Jeg er også ganske sikker på at Pci teknologien kommer til å fremstå som revolutionerende. Den rolle begynder den å få i bla. akademia rundt om i verden, det tar bare et stykke tid før det når investorer og den brede investor.
Jeg forstår også godt den utålmodighed som findes, jeg har den selv. Jeg kan kun anbefale at man slår litt kaldt vann i blodet og går en tur i den flotte natur. Jeg kan i øvrigt si at jeg har benyttet den lattelig lave kurs til at akkumulere en betydelig post ila sommeren.
Og husk: I PCIB er ikke aksjekursen en operasjonell faktor før om veldig lenge, i motsetning til en del andre biotech.
Cash på bok for lange tider.
Takk for god informasjon FiloD. Jeg vil anbefale alle som henfaller til depressiv modus mellom Q-rapportene å lese innlegget ditt. Hvis ikke det hjelper bør de “spole tilbake” og lese innlegg og transcript fra Q2. Det bør hjelpe på humøret til selv de mest mismodige
Tusen takk!
Mange av de mest kjente skribenten paa Tek forumet har presentert artikler om PCI og mulig PCI behandling de to siste aarene. Og nedslagsfeltet for PCI behandling, synes og slaa langt utenfor PCIB’s satsingsomraadet hittil. Derfor ligger PCI behandling av mange sykdommer ant til aa bli fremtidens loesningen for behandling av mange sykdommer, hvor PCIB kun er helt i begynnelsen av denne forvandlingen av sykdomsbekjempelse. Vi har saa langt kun rispet litt i mulighetenes overflate;-)) Gikt, HIV, ++++++ gjenstaar.
Og BP har selvfoelgelig like god oversikt over utsiktene og mulighetene til PCI behandling som oss, og hvor betydningsfullt dette kan komme til og bli. Mine forventninger til dette er at det paa ett eller annet tidspunkt kommer ett eller flere av BP selskapene til og bestemme seg for og satste strort paa PCI forskning og behandling av sykdommer. Dette er hva vi venter paa, og det er ikke sikkert det er saa veldig langt borte. Og naar de gaar all inn, kommer vi forhaapentligvis til og ta en GenMab. Dog tror jeg det maa tegnes avtaler med mer en ett BP selskap for og naa dit. Men det kan skje. Hvorfor ikke.
PCIB; On the cusp of a revulution in cancer treatment, og muliggjoer neste generasjon kreftbehandling.
Det skrives så mye positivt og refereres til så mange spennende ting på gang at man skulle forvente litt optimisme på aksjekurs/volum også men slik er det ikke .
Får ta en 4-5 “ventepiller” og ta seg en dubb.
Takket ikke du for deg i går?