Ja, med lange store utbytter🤩
Ingenting er for komplesk til å kjøpe opp. Kan PCIB lage en avtale egentlig. De snakker vel om dette nå i over 10år uten at pengene har kommet.
Nå har de bare eksistert i 11 år, så det er vel litt overdrevet ?
Mange selskaper har opplevd det samme, frem til BP viser interesse, og det sier pang. Vi er ved ett crossroad i disse dager, hvor vi snart vil finne ut om hva vi har skapt er godt nok for BP.
[quote=“solo, post:13255, topic:12647”]
om hva vi har skapt er godt nok for BP
[/
Om vi bare kunne doble effekten av cellegift, vaksiner og andre medisiner burde det holdt i massevis. Men her snakker vi fra 5-1000X
PCI platformene virker på et “mekanisk” prinsipp og ikke biologisk.
Dette er vel kanskje en av de største grunnene til at prinsippet virker så voldsomt godt i sykdommer som er nærmest umulig å behandle ogi tillegg gir resultater på alle 3 platformene (og sansynligvis mange flere tilstander også).
Greit å ha i verktøykassa for de som er interessert i å bekjempe dødelige tilstander og overleve , skulle en tro?
fra soul sitt inlegg
Oslo Cancer Cluster Incubator
Where: Oslo, Norway
Focus: Oncology
Companies: Zelluna Immunotherapy, PCI Biotech, Lytix Biopharma
This publicly-funded incubator supports oncology biotech companies to reach the commercialization stage. In addition to office and lab space, companies are given advice on business development, intellectual property and regulatory processes, as well as access to a network of investors and pharma companies.
Aksjen hadde ikke vært omsatt på 30 min. Jeg kjøpte 404 aksjer på 26,9.
I SAMME sekund gikk en post på 26.75…
At det er så liten omsetning,gjør at kursen holdes nede,det er det ingen tvil om.
Det er bare å kjøre på, for dette blir Gull
Og “gull” er det liten interesse for på Oslo Børs tydeligvis.
Det blir vel ørkenvandring til plutselig en vakker dag da vi våkner til børsmelding om avtale i Fimavacc. Kanskje i morgen ?
Rolig, først skal det støvsuges ut flere aksjer på 26-28 så det blir tommere
Amphinex og checkpoints inhibitors er utrolig spennende. Keytruda er/blir verdens størst omsatte medisin. Checkpoints er spådd en dramatisk økning. Vi har bevist 6 ganger økning i de viktige funksjonene. Når vi får bevist tilsvarende i sykdom må hele dette sykt store markedet henvende seg til PCI biotech.
Trodde alle kjøperne hadde høstferie og bare selgere var hjemme jeg men der tok jeg feil. Hyggelig at noen ser dem får billige aksjer da ( vi er jo ned ca 20% på få dager ).
Slik sett har den stått i ro siden 01.01.19 da vi starta året på 26,30 om jeg ikke husker helt feil.
Søknadsfristen for Medical Device Manager og Clinical Operations Manager gikk ut 1. oktober. Så om de har funnet noen kandidater vil vi nok snart få vite det.
Please send your application to post(a)pcibiotech.com within 1 October 2019.
http://pcibiotech.no/pci-biotech-is-hiring-clinical-operations-and-medical-device-managers-3/
Tipper at det er største selgeren som også er største kjøperen.
109k omsatt uten at kursen flytter seg merkbart.
“There is something rotten in the Kingdom of Norway” - noe fritt etter Hamlet.
Pcib leverer! 2 nye sites, i hhv Tyskland og Spania. 21 totalt nå!