Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Bra observert! Når blir siden oppdatert? Er det vilkårlig? Ser at siste var i dag

1 Like

Tror de kan oppdatere akkurat som de selv vil

nike
Største selger er også største kjøper ? Hvordan skulle det bli butikk?
Det er tydelig selgere på banen og det har det vært en god stund, men dem ønsker ikke å gruse kursen derfor porsjonere dem ut etter hvert som det kommer kjøpere.
på banen. Kursen presses ikke ned men dem som vil ha aksjer får. Så enkelt er det.
Ingen store som kaster volum så det er nok flere små som ikke gidder vente til “himmelspretten” ( som vi i menigheten tror på).

1 Like

På Nordnetkontoen min strimes 5 nivå i ordreboka. Ikke sjelden skifter flere nivå, iblant alle nivå, samtidig, og på begge sider. Det forteller meg at det aller meste av handelen er robothandel, noe som utelukker at det er «flere som ikke gidder vente til “himmelspretten”» som opptrer nærmest samordnet som selgere og kjøpere.

Jeg har ikke lenger tilgang til ukentlige oppdateringer av aksjeboka, men har inntrykk av at T-50 fortsatt holder godt på aksjene sine. Jeg er ikke på T-50, men ser ingen grunn til at vi på T-50 – 150 har et mindre langsiktig eierskap enn de 50 over oss.

Det blir ingen kortsiktig butikk av å handle med seg selv, men skulle det være noen som ønsker seg en posisjon høyt på aksjonærlista den dagen det kommer i eksplosiv melding, kan det være butikk i kurspleie inntil det eksploderer.

5 Likes

Det er lumske ting som foregår. Jeg prøvde å selge 5k i dag og hver gang jeg senket prisen var det en annen post på ca 2100 aksjer som la seg under min kurs. Dette gjentok seg 2 ganger.

Jævla robothandel, sier nå jeg.

3 Likes

Kopierer denne fra f Erna og fundamentaltråden, da den passer bedre på småprat.

Det kommer det kommer, men er fortsatt svært kritisk til ledelsen som helt opplagt ikke innehar de nødvendige kvalifikasjoner til å materialisere fantastisk forskning i verdensklasse til et pardigmeskifte for hard lidende pasienter og penger til de som over mange år har gjort dette mulig!!

Er svært uenig med Erna her. Tror han ikke har peiling hvor langt en må kommet før det er aktuelt med partnerskap og at han bare lirer av seg vis vas fordi det ikke er kommet noen avtaler ennå.

1 Like

Jeg vet at jeg ikke får mye bifall, men det er greit.

Synes at det er helt tåpelig at vi fortsatt har ikke sett Annonsert Fimavacc presentasjon. Ikke rart at vi er på kursen som den er.

Har PW noe løfter han komme til å holde lurer jeg på??

Hvor blir det av erstatter til l’Heveder!
Så mangel fylt som det kan bli!

PW vi aksjonærer fortjener bedre skjerp deg!!

3 Likes

Fimavacc resultater er presentert i kvartalspresentasjon og bekreftet av van der Burgh og team Leiden. Resultatene var meget gode! Så ja, rart kursen er der den er🚀

2 Likes

Obs. PCIB kursen.

Det kan se ut som at handelsavtalen mellom Kina og USA gaar til helvete, samt at Boris Johnson styrer mot en hard Brexit. Boris oensker nyvalg, som han regner med og vinne, for deretter presse igjennom en hard Brexit hvis ikke EU gir ham avtalen han har bedt om.

Dette er viktig for PCIB kursen, For siden avtalene lar vente paa seg, vil antakeligvis PCIB foelge boersene ned, hvis de skulle falle pga. dette.

1 Like

Har så lyst til å trykke på kjøpsknappen men venter til etter 31 okt.

Har uansett kommet opp på et høyt nivå med aksjer i PCIB (og NANO). Pengene i cash blir vel fordelt mellom de to selskapene nå børs uroen herjer på makro nivå.

Og motsatt, dersom USA og Kina kommer til enighet om en avtale, kommer det til å gi verdens børser en kjempeboost! :grinning:
Det finnes med andre ord også stor potensiell oppside ved dette aspektet.

2 Likes

Handelsavtalen med Kina er avhengig av når Donald skal begynne å tenke på gjenvalg. Inntil den dagen “spiller” han steintøff for så å snu på flisa og vise at han “redda verden”. Så spørs det da når han snur taktikken fra fientlig til løsningsorientert?

Det er en analyse jeg støtter (Off topic, men har generell påvirkningskraft på kursen til også PCIB).

La oss håpe at kineserne ikke satser på at han ikke blir gjenvalgt, og dermed ikke går med på oppmykningene USA kommer til bords med

Tror ikke det Donald har så mye å si den dagen PCIB kommer med avtale/nyheter. Jeg skjønner ikke at det ikke kommer nyheter i fra selskapet når det dukker opp så mye “fakta” her på forumet som er plukket opp en eller annen plass ( gudene vet hvor ). Dybdeanalyse i fra en viss hollender for eks. Når kommer den egentlig? Hva er det første vi kan forvente ev før Q3 ? Noen som vet/tror eller er det kun håp/drømmer vi snakker om?

3 Likes

Spm og svar fra PCIB:

Hei

Gratulerer med totalt 19 åpne sites.

Fra inklusjonskriteriene:

Must have biliary lesion causing bile obstruction that requires stenting and is accessible for PCI light treatment (ie, extrahepatic CCA [perihilar or distal] only)

Tidligere har dere nevnt at distal CCA bare har vært omtalt som en mulighet. Oppgitt antall “eligible patients” på 3 000 i EØS og USA, her vært knytta til perihilar CCA. Hva tenker dere om mulig antall pasienter i året nå? Har det endret seg?

Og hva tenker dere om rekruteringshastigheten i RELEASE ifm inkludering av distal CCA RELASE?

En ting til. Studien som dere snakker om på forrige Radium podcast fra ca 29 minutter til 38 minutter. Kan dere bekrefte at de ikke har startet opp en fase 3 studiet? Mener å lest at denne er startet tidlig i 2019.

Mvh xxx aksjonær

Svar

Hei xxx

Takk for mail og din interesse for PCI Biotech.

PCI Biotech antar at det kun er et fåtall pasienter med distale lesjoner som er inoperable og inkluderingen av denne pasientgruppen vil ikke påvirke rekruteringshastigheten i vesentlig grad. I fase I studien tillot vi inkludering av pasienter med distale svulster, men kun én av de inkluderte pasientene var med distal CCA. PCI Biotech har ingen informasjon om at den nevnte fase 3 studien er startet.

Mvh

Ronny Skuggedal

CFO

23 Likes

Skulle virkelig ønske at vi slapp HO-tendenser her.

8 Likes

Det er ikke HO! Har holdt på med norske aksjer siden 1981 og har integritet1

Vaksinedata blir offentliggjort i høst, ikke til våren.

2 Likes

Vaksinedata er offentlige. FimaNAc top10 big pharma kommer ikke før til våren (dvs juli).

Hvis vaksinedata er offentlige, hvorfor må selskaper PCIB er i samtaler med undertegne avtaler om å holde kjeft om vaksinedata ?

3 Likes