Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

CHRKNI

Joda, jeg er klar over disse, og kanskje kan en av disse - kanskje to – komme før nyttår, men - hvis noen har disponert pengene sine spekulativt i påvente av at avtale® vil tikke inn før nyttår og man eier flere PCIB-aksjer enn man er komfortabel med - da ville jeg ha trimmet beholdningen til et mer komfortabelt nivå.

3 Likes

Suddenly, everything I write get translated to english. Where do I turn that off?

Brorparten omsatt på 26,5 kr. På slutten av dagen selges et par tusen slik at kurs er 26kr.
Aksjer omsatt totalt per nå 67 000.

Synes tydelig se tegn på gjedde i sivet?!

2 Likes

Ja større krefter som ønsker kursen ned/flat enn motsatt. Får si som Ari “trist som faen”.

1 Like

Trist? Kanskje motsatt? Noen tar større posisjoner? Det er i så fall fest i kombinasjon med fortsatt gode resultater!

En aksje og på snitt kurs. Du skal se mye rar handel.

1 Like

Igjen som på onsdag ble aksjen kjørt opp i skutthandelen med 1 aksje fra 26,00 til 26,40.

Hva synes du? Manipulasjon av aksjen?!

Bare å innse at aksjekursen trives best i sumpa.
Selv har jeg god tid :wink:

God helg folkens!

1 Like

Volumet i dag gikk på 26,50 så sluttkursen var grei nok men som noen andre skrev over her så savner jeg også ordningen med børsposter. Latterlig at 26,4 kr skal kunne flytte kursen enten det er opp eller ned. Jeg synes også det var trist at vi fikk skjult kjøper/selger for nå kan vi ikke se om for eks DNB anbefaler kjøp av en aksje mens dem i praksis selger. Ikke alle endringer blir bedre enn gode gamle.
Vi får kose oss i helga og vente med videre spekulasjoner til mandag.

3 Likes

Ja, mye rar handel. Sluttkurs ble omtrentlig som gjennomsnittlig omsatt kurs. Så fornuftig i dag.

3 Likes

Vi faar bare vente og se. Som FiloD sier, saa jobbes det hardt i PCIB om dagen.

I USA ser det ut som om investorene ikke vet helt sikkert om handelsavtalen er serioes? Og FED har lansert QE4, med 60 milliarder dollar kjoep hver maaned fra og med 15. oktober.

Da kan vi haape paa at usikkerhet i markedet ikke lenger vil vaere aarsaken til en fallende PCIB kurs?

5 Likes

Den siste runden med handelssamtaler mellom USA og Kina har vært så vellykket at USA utsetter den planlagte innføringen av mer toll på kinesiske varer.

8 Likes

Blir rett opp mandag slik det gikk i USA fredag men ikke noe sikkert vi blir med på den festen?

1 Like

En vakker dag får vi betalt for tålmodigheten… :+1::slight_smile:

5 Likes

Ja du har så rett. Jeg har satsa så det holder og er sikker på at vi lykkes. Vi vet jo allerede at dette ikke blir skivebom. Nå fotball.( der kan det gå galt men vi satser på seier)

2 Likes

Det er verdt og nevne igjen at mange har laget immuterapi og kreftvaksine medisiner som feiler fordi medisinene ikke naar inn i cellene hvor de er ment og virke.

Vi har loest dette problemet for BP, saa kom igjen, bank paa vaar doer;-))

6 Likes

Et par vaksineavtaler hadde smakt godt slik at Nac-raketten tennes fra et langt høyere nivå. Deretter er det bare å glede seg til Chem.
Joda, alle 3 seksjonene i raketten virker og nå står den klar på rampa

7 Likes

Men det virker som at det var bestillingstid på drivstoffet som skal løfte den opp i bane

4 Likes

Ettersom det er lite meldinger fra PCIB kan jeg anbefale et innlegg fra @Bra_Britt som fin søndagslektyre:

Videre, hentet fra Q2-rapporten
“The median overall survival in the
fourth dose cohort in the dose-escalation part ended at 21.7 months, with half of the patients exceeding 30 months survival including one patient still being alive more than three years after treatment. The survival data by end June 2019 for the extension part translates to an interim median overall survival of approximately 15 months (outcome range up to 15.6 months) including all 7 patients, with one patient still being alive. The emerging survival data by end June 2019 for all the patients that have received the pivotal study dose (N=13) showed an interim median survival of approximately 15 months (outcome
range up to 15.6 months), with two patients still being alive.”

Greit å ha dette i bakhodet hvis det blir nok en uke med kjedelige tall på børsen.

Edit:
Etter tilbakemelding fra @anon21766851 kan ikke tallene fra innlegget sammenlignes direkte med tallene fra Q2-rapporten.

11 Likes

Med det samme det blir linket til eldre lesestoff for helgen så er jo vår eminente FiloD sitt innlegg fra 13 mai værd å titte tilbake på for å minne oss selv på hva vi sitter på:

God fornøyelse og en stor takk til FiloD for at han/hun deler av sin kunnskap og forståelse.

7 Likes