Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

PCIB kan selvsagt få veldig mye ut av denne konferansen uten at vi aksjonærer ser noe til det.
Men nå stiller selveste Høgseth opp , selve opphavet til teknologien så for de som stiller så burde det bli interessant.

Vi nærmer oss gjennombruddet skulle en tro :slight_smile:

5 Likes

Jeg har nå litt forventninger til hva dagen kan bringe, jeg da. Det er jo litt deilig å kjenne på den følelsen også. Jeg er så vant til at aksjen går tilbake når markedet blir skuffet, at det er ikke noe som bekymrer eller som jeg bryr meg nevneverdig om. Jeg er optimist med tanke på hva dagen bringer og håper vi alle får en god dag som PCIB-aksjonærer. Ha en fin dag.

7 Likes

Det det først og fremst er mye av i denne tråden er hodeløs haussing, er inputen moderatorene får ganske så ofte…

5 Likes

Hodeløs haussing. Jøss? Synes de som kan biotek på tråden og er positive til selskapet begrunner meget godt. Like ofte negative vinklinger uten begrunnelse. Usikker hvilken leier som er mest hodeløs. I den offentlige debatt ser en oftere at negative vinklinger gis størst “ros”. Menneskelig natur å like det negative. Shout out for de positive som begrunner sine vurderinger!

Og når alt kommer til alt er all begrunnet info her verdifull. Kursen kommer når selskap leverer resultater over tid. Det er 100% sikkert. Kunststykket er derimot å stå hele løpet ut. Høy risiko i biotek og dertil høy oppside ved suksess. Fimachem ggk har passert flere hindre og er på god vei. Tror en på RELEASE og suksess er oppsiden til PCIB enorm. Fasiten er enda ikke her, men stadig nærmere mål. For alle stakeholders håper og tror en på suksess og ny norsk internasjonal næring!

10 Likes

KL 1300 I DAG: PCI Biotechs CEO Per Walday kommer til oss på video presentasjon med lengre Q&A i dag kl 1300. Utspørrer er analytiker Pål Falck i Arctic Securities. Sendingen kan følges live på Facebook https://www.facebook.com/Xtrainvestor/posts/10158068979296495. Tjenesten er levert av Xtrainvestor.

12 Likes

“også inkludere Asiatiske sites!!!” Kanskje de klarer å få dette på plass innen få måneder?

3 Likes

Nå kommer spørsmålene våre.

1 Like

“Vi har en prosess i gang for å ekspandere denne studien til Asia”. Kontra “Vi ser på mulighetene for å ekspandere…”

“VACC skal nå publiseres”. Kontra “presenteres”.

6 Likes

Oppdatering i november med flere sites! :muscle:

2 Likes

NAc samarbeidene lister opp Bavarian, BioNtech IMV, og PB. Og ikke Phio eller eTheRNA. Kan man jo tolke til å bety noe.

ASIA KOMMER :smiley:

6 Likes

UK er fremdeles ikkje godkjent…fremdeles pga “saksbehandlingsfeilen” for 1-2 år siden!!!

2 Likes

Asia i løpet av neste år.

7 Likes

Ikke Japan, men mange andre land kommer til å bli inkludert slik jeg forstår PW.

7 Likes

Asia tilnærmet 100%, PW tok et lite forbehold. Meget bra🥳

8 Likes

De har fått tilbake svar på feasibiltiytstudien.

7 Likes

Spørsmål av FimaVac
Blir folk slått i bakken av disse resultatene? JA… osv :clap::blush:

11 Likes

Dette er veldig synd, all den tid UK var sentralt før.

2 Likes

fimaVACC kommer på ESMO!

20 Likes

Der kom det! VACC i desember!

Men da lukter jeg publikasjon også før jul eller like etter.

13 Likes