ESMO here er come!
PW veldig fornøyd!!
Ingen samarbeidsavtaler / partnere er terminert:partying_face:
Høres virkelig ut som om de har pågående partnerdiskusjoner på Chem, men at de ikke ønsker å signere akkurat nå…
Synes PW virker veldig skarp og selvsikker i svarene sine. Håper det kan tyde på at veien videre er lys!
Hvorfor ligger vi fremdeles på 29,- og ikke 49,-?
Interesse for CHEM
ASIA KOMMER
VACC på ESMO
Jeg gleder meg til det løsner
Men de trenger ikke partner på CHEM sier PW. Kan fint klare det selv, i hvert fall i en del markeder, fordi det er for yttterst få spesialister/sykehus.
Takk til dere som legger ut. Flott for oss som ikke har tilgang.
PW: Nucana vil trolig holde seg unna våre siter.
“Vi utvider den operasjonelle staben noe” Yay!
Det skal legges ut på YouTube etterpå sies det.
Pål FalcK: Kursmålet vil bli økt når Asia inkluderes.
Dette er jo også noe av grunnen til at gallegangskreft er en helt unik spydspissindikasjon
Interessant det han sier om partner på CHEM også. Det vil kun være en partner i hver region. Med mulighet for å legge på flere indikasjoner etter hvert med samme partner. Jeg trodde kanskje de ville gå for partner per indikasjon.
Utrolig bullish, spesielt mot slutten med diskusjonen rundt partnere og konkurransen. Hverken PW eller PF ser Nucana som en spesielt truende konkurrent.
Synes det var særdeles interessant at de diskuterte det rundt hvorfor studien til Nucana er så stor (og PCIB sin liten). Det går på forskjellen man forventer å finne mellom pasientgrupper. Rent statistisk trenger man en større studie jo mindre forskjell man forventer å finne. Jeg tror det sier absolutt alt om hvor PCIB befinner seg!
Full pott til PW i PCIB og PÅL i Arctic sec. Glimrende gjennomført. Gode punkter og nyheter. LOA% må kunne sies å ha økt ytterligere etter gjennomgangen Asia, mulig partner diskusjoner og konkurrent vurdering?
Sier takk for den gode informasjonen som presenteres i dag. Alltid hyggelig med noen blodferske halvbekreftelser, mens vi venter paa det store gjennombruddet!
Spør du meg burde kursen ha stått i 149 ,CHEM,NACH,OG VACC er verdt minst en femtilapp hver.Totalt ca 5,5 milliarder.
Tenkte på nå. Og 149,- i morgen.
Skikkelig spennende tid for PCIB og skikkelig BULL med Asia-sites.
Ja, og dagens konservative kursmål ifølge Arctic er 60kr! Asia sites høres jo tilnærmet 100% og da må Pål finne fram økt kursmål kjapt!