Kursen i PCIB har i stor grad blitt diktert av denne:
Som igjen i stor grad har blitt diktert av Oslo børs governance og folketrygdfondet.
Kursen i PCIB har i stor grad blitt diktert av denne:
Som igjen i stor grad har blitt diktert av Oslo børs governance og folketrygdfondet.
Tidspunktet for positive nyheter er nå optimalt, da Treskofolket ikke kan «føkke opp».
Helt klart og PCIB er finansiert ggk fimachem som også ble nevnt i dag. PCIB kan sies å være i særklasse av norsk biotek.
Det fryktinngydende Treskofolket som bygger demninger, dyrker tulipaner, røyker tjall og drar ned aksjekursene ?
Hvor mye startet spesialinvestoren med egentlig, som de har pøst ut i markedet i siden emisjonen ? Ser de også nå er inne i nano , bleh! Å
De hadde vel ca 800k om jeg husker riktig.
Ikke så mye, men da de selger på dager med lav omsettning blir det allikevel pyton.
Må si responsen var udelt positiv så blir neppe noe kursfall av dette.
Bare å glede seg til responsen fra Barcelona i kveld så “fyker” vi gjennom 30 som snøffelen trodde?
30 kroner her kommer vi
Ja, bare noen knekker posten på 29.40🤗
Og der knakk den… Hehe
Gikk en liten million i omsetning på et blunk der:
15:22 - 1 989 217
15:41 - 2 820 019
Fikk sjansen til å vise 30-tallet med en studentpost-
Hvem følger opp - anybody?!
PW sier De har fått tilbake svar på feasibiltiytstudien for Asia og bekrefter at vi kommer til å få sites der. (Japan var det liten sansylighet for i første omgang), da blir det vel sør- korea, thailand og vietnam… eller kanskje oxo Kina…
PÅL i Arctic securities sier dagens konservative kursmål på 60kr, er konservativt fordi Asia sites er ikke med, event. fimaVACC eller fimaNAc avtaler er heller ikke med.
Får vi en nytt kursmål av Pål imorgen …!? nå som Asia sites er bekreftet, samt fimaVACC på ESMO i des.
Hva tenker vi om partnere og avtaler i tidsrommet 0-6 mnd…?
FimaChem partner i Asia ser jeg på som sannsynlig - da PW sier at de ser for seg regionbaserte partnere.
(Han sier oxo, at regional lokalkunnskap er av betydning, selv om PCIB kan kjøre alt selv og evnt. vente med partner signering til behandlingen evnt. er godkjent.) Avtalen vil da selvfølgelig ha høyere verdi, da risikoen er borte.
FimaVACC - Dybdeanalysen tilgjengelig/kjent for de PCIB tenker er de viktigste/mest relavante aktørene for VACC siden Mai 2019. (PW - slike avtaler tar tid å få på plass…!)
FimaNAc - Top10BP terminering eller en klinisk semi/eksklusiv avtale senest juni2020
Studentpost fikser vi
Takker!
og hva med Arve og hans 15K reserve?
Ingenting å spare på Arve!
ENDELIG ser vi 30-tallet igjen! La oss håpe vi aldri havner under igjen
Sør-Korea og Taiwan har Orphan Drug ordninger på høyde med Europa, så satser på at de er det ene eller begge de landene.
Endelig fikk jeg kanskje vite hva en studentpost er…
18k NOK ?
Han sa da “mange” land?
Jeg tror vi kan få Sør-Korea, Taiwan, Australia, New Z og kanksje også Thailand.