Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Asia sites er vel egentlig ikkje bekreftet…Per bekreftet vel bare at de jobber med å få det på plass (med eller uten partner).

Men det kan sikkert gå både uker og måneder før de har signert én eller flere klinikker og FPD i Asia.

Før den endelig bekreftelsen kommer fra PCIB er det vel ikkje særlig lurt av Pål i Arctic å legge inn Asia-sites i analysen?

3 Likes

Singapore burde også være med her…

1 Like

Ja, tilsvarer gjennomsnittlig pilsforbruk pr semester

3 Likes

Flotters.
Da gjenstår det bare å finne ut hva en kasse og en kasett er :wink:

2 Likes

Forstår jeg det rett at PW tydelig uttrykte at de sterkt vurderte å stå for en del av behandlingen av GGK (fimaCHEM) selv?
Kan ikke huske at dette har vært nevnt tidligere.
På fimaVACC ja men ikke på fimaCHEM.

Kan ikke forstå annet enn at dette blir medisin.

3 Likes

Tenker vi sier medisin og Dollar i lange baner,

2 Likes

Sa han noe om interessen rundt fimaVACC?

2 Likes

Salg mener du vel. Men ja, har vel ikke nevnt det før. Lengre og tyngre vei, men større gevinst. Og det at det i alle fall er uaktuelt å partne med BP i CHEM, men at det heller er nivået under størrelse som evt. er aktuelt var også nytt for meg. Noen som vet hva disse selskapene kan hete?

1 Like

Og hva er greia med at startkursen til sluttaksjon automagisk settes til åpningkursen for dagen.
Hva skjedde med alle bud fra 30 og ned til 28,90 på et tidels sekund???

Eller er det bare sånn på DNB?

Har det ikke vært sånn i hele 2019?
Var ikke slik tidligere i alle fall.

Har oslo børs eller DNB innført enda mere selvskadende depressiv kode for å matche markedskulturen på oslo børs? :roll_eyes:

1 Like

Walday innfridde. Jeg er veldig fornøyd med det lille vi fikk av ny info i dag, og markedet likte det også ser det ut til. Nå får vi bare ønske Høgseth lykke til på podiet om 45 min, og håpe at også han kan begeistre noen med hva han har å fortelle om PCIB. En god dag så langt.

13 Likes

Blir det er en reprising slik vi hadde det i desember 2017 eller er det bare ønsketenkning?

Q4 2017 aksjekursen dobbles
Q4 2018 aksjekursen halveres
Q4 2019 aksjekursen dobbles igjen?

5 Likes

YouTube

33 Likes

Forstår du noe av det de sier, eller har du verktøy for denslags kanskje:)

Maybe 70-80% of the content but 200% of body language confidence and composure :wink:

18 Likes

Jeg tror jeg ville kalle dette første episode i serien “To Chille Karer Konverserer Om Kreftmedisin”

TCKKOK, glir lett av tunga det

TC KK OK

5 Likes

Evt TCCCC - two cool chicos cancer chat

Meget overbevisende og fremoverlent opptreden av Per. Spesielt interessant var sekvensen om prosessene rundt partneravtaler og de strategiene de har der. At man har en utspørrer som kan bransjen er også svært positivt, da får man dratt ut mye mer nyttig info enn om han f.eks skulle sittet på Hegnar-TV og svart på gamle Trygve sine håpløse spørsmål :slight_smile:

14 Likes

Vet ikke om jeg hørte en eneste negativ bisetning? Fantastisk opptreden og en “fagmann” som stiller spørsmål. Dette var bra men nok en gang bekreftelse på ttt så vi må bare holde ut. Men om det tar 3 år så får det bare ta 3år så enkelt er det. Hvor ellers vil man plassere pengene sine for å oppnå 5-10-20 x dagens verdi?
Kjedelig å følge kursen dag for dag men bonusen i horisonten er formidabel om det går som vi tror og håper.

6 Likes

Det er ikke 3 år til klokkene ringer i FimaNac. Det er bare 6-8 måneder :blush:

5 Likes

Problemet her, som så mange ganger tidligere, er at alle disse lovnadene ikke betyr noe før en eller annen avtale er på bordet. Det kan fremdeles ta lang tid, i hvertfall så langt som ut i Juni-Juli 2020, men da er jeg for lengst tilbake med masse pcib aksjer :joy::joy::joy:

2 Likes