Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Det er nok mulig ja. Tenkte på gallegangen og salgbar behandling jeg men mye kan jo inntreffe på flere plan. Spennende er nok bare forbokstaven.

1 Like

Det kan være du har rett i din påstand om at kursen ikke går opp før avtaler er på bordet. Men det er mulig at kursen kan gå langt opp uten noen som helst kurstriggere. Alt som skal til er at kursen begynner å trende oppover og at den marginale PCIB-investoren tror at kursen er litt høyere i morgen enn hva den er i dag. Kjøperne vil dermed være litt mer aggressive enn selgerne. Det er vel ikke for mye å be om?

4 Likes

Jeg tror psykologien i aksjen vil bli langt bedre straks vi er etablert over emisjonskurs (30). Men over nyttår blir kontrakten med Topp-10 Pharma i FimaNac terminert og forhandlinger starter.
Da skal i alle fall jeg være lastet til randen. Vi vet at eksplosjonen blir kraftig og omtrent hvor lang lunta er. Den muligheten får vi aldri igjen.

4 Likes

Skikkelig kult konsept må jeg si. Likte dagens presentasjon meget godt, og glad jeg har PCI Biotech i min portefølje. Så mange potensielle oppsider her, og Pål Franck står for at 60 kr i kursmål er konservativt(uten å inkludere ASIA, noe som virker ganske sikkert at vi skal i en eller annen form).

7 Likes

I believe Per said 3 months from site activation to first patient. 15 sites activated by august, we can assume 15 patients recruited to the study by Q-3 in November. Study had 2 patients recruited by end June

4 Likes

Tygger litt på dette selv. Vet du har regnet litt på det i fundamentaltråden. Hvor mange mnd i snitt må forskjellen være for at det skal være statistisk signifikante PFS data? Hvis man da tar utg i mOS data for extension studien der N=13, samme som ABC-02. ABC-02 gav jo 11.7 mnd mOS og extension har foreløpig gitt 15 mnd mOS. Kan man gjøre en utregning på disse data med et fiktivt større utvalg lik disse mOS tallene? Og når vil data gi statistisk signifikans? Vil det inntreffe før 60 events. Her sammenligner man faktisk eller mot epler. Litt utenfor min kompetanse på utregning, ellers så skulle jeg gjort det selv.

1 Like

Syntes det var litt rart at PW sa at avtalen innen nac kunne bli eksklusiv. Hvorfor denne endringen? Skulle nesten tro at de var i forhandlinger allerede?

Er vel naturlig at BP10 gjerne vil ha ekslusivitet. De har råd til å betale for det.

2 Likes

PW. om NACavtale Due diligence is an investigation or audit of a potential investment or product to confirm all facts, that might include the review of financial records. Due diligence refers to the research done before entering into an agreement or a financial transaction with another party.

5 Likes

2 travle presentasjons mnd. ligger foran oss.

Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

Quarterly Report – Q3: 27.November.2019 (updated) (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

*PW sier at vi nå har fått inn svarene fra visability studien i Asia - 22:50 *
Regner med at vi på Q3 da får bekreftet hvilke asiatiske land man vil innkludere i Release studiet

PW sier at vi kommer til å inkludere Asia selv uten en partner i tidlig fase.
PW sier videre at det kan være fornuftig å få inn en partner i tidlig fase for Asia pga av nettverket de har i Asia.

6 Likes

Siden “Other presentations” ligger nede. De plundrer vel med å legge ut Høgsets presentasjon akkurat nå.

3 Likes

Den har vært nede i et døgn cirka.

1 Like

I morgendagens FA side 36.

Unormal høy omsetning:
8 plass- PCI BIOTECH 284,7%

4 Likes

Uff da. Nå blir det kveldsarbeid på noen :slight_smile:

1 Like

@bamse, jeg er for tiden omplassert med 75% av porteføljen over i PHO inntil vi er ferdige med Q3. Etter det er planen å kjøre 50-50 mellom pcib og PHO. Aldri i verden om jeg tør gå mye lengre enn 8. November før jeg kjøper meg inn igjen i pcib :grin:

1 Like

Jeg har aldri vært heldig med slike strategier, så jeg skal ikke uttale meg om det er lurt. Murphys lov gjelder i høyeste grad for meg :woozy_face:
Men 50/50 Pcib/Pho, der er vi helt på linje :+1::moneybag::rocket::saxophone::champagne:

1 Like

Har akkurat sett videoen med Per og Pål, og jeg tror enhver og en av oss ender opp som Espen Askeladd.

Masse ros til begge to for å lage et pedagogisk, interessant og kunnskaps- og informasjons-spekket program.

Fint å få klarlagt at studiestørrelsen er direkte knyttet til de regulatoriske myndighetenes forventning til produktet, og jeg får understreke at myndighetene er de som har mest innsikt, og best prediskjonsevne på produktene de vurdere. PCIBs 186 pasienter, versus Nucanas 828 pasienter setter det i et tydelig perspektiv. Jo lavere påkrevd pasienttall desto høyere forventning.

Spennende at Per nevnte at en oppsummering rundt ABC02 studiet viste at de intrahepatiske pasienten hadde bedre OS enn resten av gruppene: jeg googlet litt og det må opplagt være snakk om følgende publikasjon fra mai 2019:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/31077311

“Of 534 patients recruited into the ABC-01, -02 and -03 studies, 109 (20.4%) had iCCA”
“The median progression-free (PFS) and overall survival (OS) was 8.4 months (95%confdence interval [CI] = 5.9-8.9) and 15.4 months (95%CI = 11.1-17.9),”
" CONCLUSIONS:
Patients diagnosed with advanced iCCA have a better OS compared to other BTCs; similar trend was identified for patients diagnosed with liver-only iCCA. These findings are to be considered for future clinical trial design."

Justert for at iCCA-pasienten utgjorde ca 20%, betyr det at resten av populasjon hadde en mOS på ca 10,7 mnd, mot 11,7 mnd for ABC02 som helhet.

37 Likes

Rett og slett genialt. Konkluderte med egen utregning selv, for noen uker siden her, at mOS for eCCA var nærmere 10 enn 12 mnd. Dette bare bekrefter mine tanker om OS på eCCA. Takk

9 Likes

Likte også at de under fimaCHEM på sliden om PCIB - verdidrivere setter som målestokk "Fremdrift av pågående RELEASE studie mot internasjonal markedsgodkjenning.

I det hele tatt var det mange ting Per sa som gjør meg trygg på at de gjør det det kan, og har rett fokus på det viktigste: pasientrekruttering.

9 Likes

Mye info i dagens seanse, i alle fall for en “nykommer”.

Så om jeg har forstått det korrekt i forhold til CHEM delen:
CHEM er hovedfokuset - selskapet sier de har kapital til å fullføre RELEASE studien som skal inkludere 186 pasienter og er over 5år(?). Interim avlesning i studiet er etter 36mnd og i alle for CHEM delen det som blir det endelige svaret for om dette er krutt eller røyk. Rekruttering tar tid - første pasient i USA i løpet av neste år(?). Det blir sites i Asia - med eller uten partner - men helst med(?). Rekrutteringstakt kommuniseres kun på kvartalspresentasjon,

Spørsmål:
Så når begynner nedtellingen på Interrim avlesning? Når alle 186 er rekruttert? Når første pasient har fått første behandling? eller hva? Hvor mange var rekruttert pr. Q2?