Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tendens til “panikk” på selgersiden. Nå må vi holde kursen nede!!!
Mønsteret følges som tidligere og jeg er ikke sjokkert.
Vi skal vel ikke ut av “sporet” ennå da nei.
Huff å huff.

3 Likes

Fint å se det legges ut store sperre poster. Synes det virker mot sin hensikt? Tyder på oppgang spør du meg?!

Fordi det muligens ønsker å riste ut usikre sjeler. Legger derfor ut store synlige salgsposter? Med andre ord det KAN være større aktører som posisjonerer seg i PCI BIOTECH.

1 Like

Den krever en forklaring? Større salgsposter fører til oppgang???
Mulig jeg er litt blank?

1 Like

Den lave kursen, dekker paa langt naer inn forventingene PCIB aksjonaerene har i dag. Slik at etter den foerste avtalen det foelger penger med er signert, vil det det og prises inn mye stoerre forventninger til fremtiden enn hva vi ser i dag. Derfor tror jeg kursen vil gaa veldig mye ved foerste avtale. Etter foerste avtalesignering, kan forventsningskursprising etterhvert bli like mye verdt som avtalen. Himmelen er maalet.

6 Likes

Du skal ikke forelske deg i aksjer er vel en av reglene men drit i , jeg er stormforelsket i PCIB.

Jeg ser ikke på aksjekjøp i PCIB som vanlig aksjekjøp.

Jeg ser på min investering i dette selskapet som min livssjanse til en gang for alle å komme ut av denne hengemyren som holder deg på plass og hvor du ikke disponerer egen tid.

PCIB er det selskapet sett med mine øyne som kan bli the turning point i mitt liv…hvorfor?
Fordi det hele smaker og lukter begrepet “kreftkur” og i min lille verden så betyr det blant annet tilgang på grævla møje penger :slight_smile:

Så får vi se når fasit foreligger.

Det hadde jaggu vært fortjent å få stor økonomisk uttelling når en har stillet sitt overskudd / sparepenger til disposisjon for å få realisert ny behandlingsopplegg for kreftformer , virkelig.

12 Likes

Om mindre enn 1 år står du (vi) med nøkkelen til resten av livet i hånda.
Jeg blåser i daglige svingninger. Med avtalene som kommer blir det en tsunami.

8 Likes

Gøy.

Eg sitter med følelsen på hvorfor stiger det ikke og reprises det ikke…

Fruen sier aldri i værden om ho har noe troa på børsen, det har eg hørt i årevis…

Det kan så være , på Pcib har eg troa, og eg er brennsikker på mega avkastning, som du sier

" once in a lifetime !" x20 og oppover

6 Likes

Vil historien gjenta seg? November og Januar spesiel,t men også desember, har historisk vist seg å være gode måneder å være posisjonert i PCIB. Ser ut som om januar har gitt positiv avkastning over 80% av gangene.

Kilde: Norquant.no

9 Likes

image

Aslan Pharmaceuticals med skuffende resultater på sin andre linje behandling:

Singapore, 11 November 2019 – ASLAN Pharmaceuticals (Nasdaq:ASLN, TPEx:6497), a clinical-stage oncology and immunology focused biopharma company, today announced topline data from the TreeTopp (TREatmEnT OPPortunity with varlitinib in biliary tract cancer) study in second line biliary tract cancer (BTC) patients. Varlitinib did not meet the primary endpoints of progression-free survival (PFS) and overall response rate (ORR) as assessed by ICR according to RECIST. The safety findings were consistent with the known profile of varlitinib.

The global, double-blind, randomised two-arm study enrolled 127 patients, who had failed first line therapy, from 56 sites in the US, Europe, Japan, Australia and other Asian countries. The median PFS was 2.83 months for varlitinib in combination with capecitabine arm of the study versus median PFS of 2.79 in the control arm. ORR was 9.4% in the varlitinib arm versus 4.8% in the control arm.

Although the trial did not reach statistical significance, pre-planned exploratory analyses did identify a sub-group which appeared to show improved efficacy. This finding has been supported by retrospective review of the JADETREE study which tested varlitinib in combination with capecitabine in second line BTC patients in China. Further analysis of the data is ongoing.

11 Likes

Nå må PCI BIOTECH fortsette å levere så denne pasientgruppen endelig kan få bedret tilbud, safety og økt levetid🙏

Aksjonærene i PCIB ser nå mindre konkurranse (om det er mulig med så få reelle konkurrenter, ingen igjen?). Fra et slik ståsted er det gledelig å se sannsynligheten for avkastning øker. Motsatt for pasienter som helst skulle hatt ett rotterace på oppløpssiden med alternative behandlinger. Paradoks.

Ser ut til at per nu er kun PCI BIOTECH som er på sporet av noe stort!

8 Likes

Eller at risikoen for dårligere resultater i PCIB sin PF2 har økt??

“Alle andre” feiler, men PCIB er det selskapet som klarer det…?

bare å få opp rekrutteringshastigheten slik at vi får svaret snarest mulig :slight_smile:

Selv om dette er 2.linje og vi ikke vet fordelingen på sub-grupper, gir det en kraftig indikasjon på hvor vanskelig gruppe dette er å behandle og få effekt på . PFS på 2.8 måneder altså.

3 Likes

Vi har allerede data på PCIB! Du må se på «tilsvarende» tilgjengelig data og du ser at per nu når ingen PCIB til ankelen. Investor har regnet på dette Lothian. Ingenting er 100% sikkert enda! Det har du rett i! For ved suksess fimachem ggk hadde kanskje kursen i dag vært 20 ganger høyere?

Synes du basert på andre sin teknologi som «feiler» at PCIB sine per nu kjente data og teknologi også da øker sannsynligheten for å mislykkes for PCIB ggk fimachem😅. I så fall kortslutning.

Du har rett i at det er en svært vanskelig indikasjon/pasientgruppe PCIB ggk fimachem. Kjente data fra PCIB er bare mer per nu imponerende gitt konkurrenter som «feiler». I linjebehandling hvem skal konkurrere med PCIB?

6 Likes

The proof is in the pudding…og puddingen her er PF2.

Veldig lovende data i fase I, DEt er vi alle enige om, men så får vi se da…

Hadde vært fint å få noen positive nyheter på fimaVACC og fimaNAc mens vi venter på PF2.

1 Like

LOA% fimachem ggk, ingen konkurrenter per nu? Markedsverdi ved suksess. Dagens mcap er den høy;)?! Hva tenker du Lothian?

2 Likes

Nei, dagens markedsverdi virker for meg latterlig lav. Arctic sin forsiktige analyse støtter vel også dette synet.

Men OB har ikkje vært villig til å prise PCIB til så mye mer enn rundt 1 milliard i ca. 1 år nå.

Det er visst omtrent ingenting som kan endre på dette (foruten en kommersiell avtale får en anta…)

1 Like

Kan det være at dagens oppgang har å gjøre med at noen som sitter med telleapparatet hos TU fikk ett rush av stemmer i helgen og tenker at det er lurt å kjøpe litt nå?

1 Like

Vel det kan vel muligens vaere at, Norge er boersuerfarne naar det kommer til store suksesser innen biotec. Man kalle Algeta en suksess, men med stor suksess snakker vi om en 30-40 milliarder pluss, pluss til slutt. Mitt inntrykk, er at hverken norske aksjonaerer, eller andre forstaasegpaaere som Artic og company vet hvordan de skal verdsette vaar teknologi. De har rett og slett ikke erfaring nok.

Vi faar vise vei naar avtalene begynner og rulle inn. Eventuelle bud ogsaa, slik at de vet hva de skal gjoere neste gang;-))

5 Likes