Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Av tidligere erfaring kommer oppgangen muligens av de gamle hode&nakke resultatene som ble lagt ut i går.

Tipper det går nedover i morgen, desverre…

Jeg lurte på det samme. Antar det betyr at capecitabine har litt effekt hos noen pasienter sånn at de er progresjonsfrie en stund og at klokken starter fra de mottar behandling i andre linje.

1 Like

Beklager, jeg tror vi nu skal videre opp​:joy::rocket:

4 Likes

Mulig Don Suger bør vurdere inngang nå😳
Så lenge du har ventet, fortjener du ikke å løpe etter…

3 Likes

så jevnt som topp 50 kjøper, så blir det før eller siden tomt under 30.

2 Likes

Synes at vi alle fortjener en reprising til minst over 40 nå :slight_smile:

5 Likes

Teknisk motstand på TERP!

Teknisk motstand på 45 som vi ikkje har vært i nærheten av på over 1 år…hvordan kan du angi det som teknisk motstand? Uten at det betyr så veldig mye.

1 Like

Tilbake med en liten post!

3 Likes

Fin post til salg på 30kr. Passelig liten og fin start for et nytt fond på eiersiden? Skulle ikke forundre meg om den blir slukt i etterhandelen? Spennende trend, TA?

1 Like

På vinnerlista i dag. Ikke ofte men vell fortjent.

4 Likes

Gjort!

10 Likes

Hva skyldes dagens kraftige oppgang? Noe jeg har misset?

2 Likes

Hvilken kraftige oppgang , 6% er ikke kraftig oppgang :wink:

5 Likes

Kraftig oppgang?
Kursen har holdt seg mellom 26 og 30 rimelig lenge, bortsett fra en kort periode opp på 35-ish. Dagen i dag er bare litt støy.

image

4 Likes

Det blir sikkert litt posisjonering før Q3 om 2 ukers tid. Tror det kan forklare litt av oppgangen/omsetningen, så vil det som kommer frem bestemme videre retning dvs fpd i US, sites i Asia etc

4 Likes

Kan komme nyheter før Q3 så her er det bare å kline til.

5 Likes
22 Likes

check this out:

21 Likes

Jeg tror reprisning af PCIB har startet nu. PW oplysning om fantastiske Fima Vacc resultater samt markedets alminnelige forventninger til netop dette selskap vil bevirke at denne reprising ikke vil bli normal - snarere ekstraordinær fra nu og frem til 11. dec.

6 Likes