Dette er desember 2017 om igjen
Jeg fikk rett. Sperren ble tatt men fy f… så fort . Dette kan bli en bra dag.
2,3 millioner ifølge Pareto som inkluderer dark pool
Dette ER en flott dag!
Herregud så fort det går oppover nå. Klarer vi 40 innen dagen er slutt? Ville vært sykt fortjent
Uten å spekulere alt for mye så tror jeg det er Myna som har solgt noe de 2 siste dager. Når de nå nærmer seg tomme blir det vanskelig å kjøpe større volumer.
Da kan vi få «en perfekt storm» hvis det skulle komme en hyggelig melding.
Straks 100k omsatt, er vel noen større som akkumulerer nå tror jeg.
Hvorfor løper ikke selgerne og gjemmer seg når dem ser kjøpsinteressen? Fortsetter vi i dette tempoet så er vi langt opp på 40-tallet i neste uke?
Ikke glem at det selskapet har levert av resultat siden sist vi var på 55++ tilsier at vi nå burde vært på kurs 90+++
ETT PIP i fra Asia og vi er på vei til månen.
Noen som vil selge meg litt mer på 28 kroner ca?
Ser ikke sånn ut, Brutto
Alle tenker bare på seg sjæl
Bare en gjeng med egoister, ingen som tenker på MEG!
Har ligget to - tre dager med 10k på kjøp kurs 30. Tviler på at jeg får disse nå ja. Pytt . Har jo masse aksjer 150k HERLIG.
Very possible if you could rent a time machine go back few months in time, meet up with younger versions of us, ask them nicely I’m sure they will help
http://pcibiotech.no/partnering/
Where to meet us:
List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
- World Vaccine Congress Europe, Barcelona, October 28-31, 2019. Company presentation, October 29 at 17:45 local time.
- Bio-Europe, Hamburg, November 11-13, 2019. Company presentation, November 13 at 09:15 local time.
- Jefferies Healthcare Conference, London, November 20-21, 2019. Company presentation, November 20 at 18:00 local time.
- ESMO Immuno-Oncology Congress 2019, Geneva, December 11-14, 2019. Company presentation (poster), December 12 from noon local time.
- DNB’s 10th annual Nordic Healthcare Conference, Oslo, December 12, 2019. Company presentation (timing to be confirmed).
RT 35.40
Oms. 3,15 MNOK
Fortsatt nesten 29 % opp til TERP-verdien.
selv ikke sdrl investeringen min klarer å ødelegge dagen i dag
For å sitere Dynamitt Harry fra Olsen Banden-filmene.
«Alle tenker på seg. Det er bare jeg som tenker på meg».
Ok omsetning, men det er fortsatt høyere i Nano der det som vanlig er en mistrøstig, svart høstkveld.
P&D skrømtet lurer bak i lillehjernen min, den blir ikke fjernet før volumet er høyere og stabilisert egentlig. Eller tenker jeg feil?