Ohoi! for å sjekke ut om man finner de samme synergistiske effektene som ble “established” i onkologi…! De endrer IKKE fokus – De UTVIDER fokusområde!!
Nå tror jeg rett og slett du gjør deg dummere enn du er…
Og det skal de gjøre på 6 uker @TyrionIV? Det er noe med tidsestimatene og mangelen på info i denne meldingen som trenger diskusjon…
At du ikke skjønner dette kan jeg ikke gjøre noe med altså!
“The aim of today’s expansion is to evaluate whether synergies established in oncology in vivo models are transferrable to additional disease areas. The research collaboration runs to the end of 2019 and the companies have agreed to use the following 6 months (until end June 2020) to evaluate the potential for further collaboration.”
Når AZ vil utvide samarbeidet er avtale garantert innen 30 juni. Da skal ikke Nac prises til null.
Dette må opp uansett.
Dette er helt absurd kort tid, ja. Og hvorfor? Min teori er at dette er opptakten til en full eksklusivitetsavtale. At PCIB har sagt at eksklusivitet innen kun onkologiske indikasjoner er utelukket. Og at de heller ikke har gått med på å skyve på avtalen om 6+6 mnd. som de inngikk i sommer.
veien til Roche trenger heller ikke være så lang, da de samarbeider tett med vår NAc partner BioNTech AG inne mRNA.
Hvis herskapet kan vente noen timer får vi nok plenty med detaljer i morgen
At AZ, som var de som ønsket å holde dette hemmelig, nå har gått med på å offentligjgøre navnet, og at man samtidig utvider til andre indikasjoner, kan ikke tolkes på annen måte enn at her kommer det en større avtale på et tidspunkt. Markedet må iallfall nå starte å prise det inn.
You`re reaching for straws… Vet ikke hva som er så vanskelig med den meldingen… Synes baissetråden du henger i begynner å bli tynn nå…
hashtagg# – En dåre kan spør mer enn ti vise kan svare…
Tidligere har det blitt klagd på at viktig informasjon slippes på kvartalspresentasjonen og ikke noen timer før, eller helst dagen før. Da kan dette leses og vurderes før aksjemarkedet åpner, istedenfor å bare skumlese informasjonen.
Syns du har sunket lavt i dag, @TyrionIV. Det går liksom i klovneemojier og fornærmelser.
Stay classy.
Edit: @StockDZ ser heldigvis ut til å skjønnne hva jeg spør om.
« Now, through the import program, it’s planning to offer the benefit of its expertise and relationships to other companies aiming at China’s $132 billion market, second only to the U.S. in size. Astra will begin by introducing cancer drugs made by India’s Sun Pharmaceutical Industries Ltd. under a licensing agreement.
“We are looking at companies around the world that have products that complement with our portfolio,” Soriot said. “Any company that has good products but doesn’t have the infrastructure to market them in China, we can offer them our infrastructure.”
Omhandler den utvidede delen BP har fått interresse for så plutselig nå før årsslutt områdene fimaVACC og fimaCHEM?
I så tilfelle får det tankene mot oppkjøp.??
Akkurat min tanke også. AZ vil ha eksklusivitet og Pcib vil gi fra seg mindst mulig eksklusivitet.
Bli’r artig dette.
Og dyrt for AZ
Nei, troll fortjener ikke å bli diskurert med, vi vet alle din agenda Glein… og geiran…
Pratet med en kollega på jobb i dag om at det er er viktig å gjøre hverandre gode på tværs av bransjer. Det er slik det blir synnergier og enda mere penger av.
Kunne ønske du heller har brukt energien din på å få oss over på andre selskaper i samme sektor istedenfor din suttring hver gang vi går noen 10%…
I morgen blir pcib aksjonærer sin dag, prøv å unn dem det, kjenn på hvordan det føles! kanskje kjøper jeg noen NANO aksjer og…
Så du har skjønt meldingen nå?! Frem til nyttår altså. Bare hyggelig å hjelpe deg
https://finance.yahoo.com/news/astrazeneca-ceo-closing-cancer-cure-203941488.html
AstraZeneca CEO: Closing In On A Cancer Cure
Elizabeth Balboa
November 22, 2019, 8:39 PM UTC
Biotech is making great strides in oncology.
“I think we are within striking distance of curing some cancers or actually improving survival rates to 90% or above,” AstraZeneca plc (NYSE: AZN) CEO Pascal Soriot told CNBC of the field.
Skal AstraZeneca være Asia partner også?
Dette er vel tidspunktet hvor mange går fra:
Jeg har altfor mange aksjer i PCI Biotech
til
Jeg har altfor få aksjer i PCI Biotech
- present company included…